Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista palvelua/tuotetta kaipaat ja jota ei ole?

Vierailija
14.01.2015 |

Onko kotain tuotetta tai palvelua jota kaipaat tai olisi hyvä olla olemassa mutta jota ei vielä markkinoilta löydy?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:58"]
No voi vittu, mene nyt jankkaamaan tuota niille ihmisille jotka saavat jumalattoman päänsäryn, oksetuksen ja huimauksen tuosta tuotteesta. Mene nyt vittu kertomaan niille että olet biokemisti ja heidän oireet ovat harhaa. Mullekin lääkäri sanoi että se ei ole vaaraton ja sitä ei ole tutkittu tarpeeksi. Itse en pystynyt syömään sitä viikkoa kauempaa. Mutta tärkeintähän on että sinä tiedät asian oikean laidan.
[/quote]

Ehkä luetunymmärtäminen ei ole vahvin lajisi? En ottanut kantaa siihen, tuleeko melatoniinista haittavaikutuksia, vaan siihen, onko synteettisyydellä jotain tekemistä asian kanssa. Löytyy melatoniinia myös eläinperäisesti valmistettuna, mutta ero siinä on vain se, että mukana saattaa olla elukan viruksia.
[/quote]

En ole biokemisti vaan tavallinen tallaaja joka ymmärtää lukemaansa ja kuulemaansa. Olen lukenut ja kuullut että juuri se että se on synteettisesti valmistettu on se huono juttu. Mene kertomaan oma näkemyksesi niille lukuisille tutkijoille ja lääkäreille jotka ovat niin väittäneet. Mutta he taitavatkin olla vähän tyhmempiä kuin sinä.
[/quote]

Tottakai sä olet lukenut ja kuullut, kun olet pyörinyt jossain Magneettimediassa tai NaturalNewsissä tai missälie vastaavalla sekopääsivustolla. Mutta mä voin kertoa, että jos molekyyli on sama, niin se on silloin herttaisen yhdentekevää miten se on valmistettu. Samoin on täysin yhdentekevää mitä ne lähtöaineet ovat olleet. Jos joku on päässyt lääkäriksi tai tutkijaksi eikä tätä tiedä, niin kierrä sellainen puoskari kaukaa.

Vierailija
62/66 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:41"]Kunnallinen ilmainen halauspalvelu yksinäisille.
[/quote]

käy muumilaaksossa kerran kesässä. Siellä Haisuli halaa. Tosin maksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:29"]

Tankkaajat takaisin huoltoasemille

[/quote]

Johan shellillä on ollut tankaaja jo kolmatta vuotta joka tekee tarvittaessa muutakin. Itse olen tankkaajana siellä ollut eikä kovin moni asiakas tunnu kaipaavan palvelua vaikka sitä olisi tarjolla

Vierailija
64/66 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:34"]

Kukkalähetti kerran viikossa tms, joka toisi tietyn rajauksen mukaan aina sesongin leikkokukkia. Voisi kyllä olla yhdistettynä vaikka ruokatavaroiden/päivittäistavaroiden kanssa samaan. 

[/quote]

Kyllä kukkakaupoilta saa vastaavaa palvelua. Tekeväthän he yrityksienkin kanssa sopimuksia viikottaisista kukkakimpputoimituksista (esim. respaan/aulaan), niin samalla tavalla yksityisetkin voi tilata säännöllisesti toimitettavat kukat. 

Vierailija
65/66 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naisten autonhuoltopalvelu" antaisin avaimet ja joku Jannu veisi autoni huoltoon, tankkaukseen, renkaiden vaihton, katsastukseen jne. ja mä vaan ajaisin. tai vois se ajaakin, jos samalla hinnalla kävis :-D

Vierailija
66/66 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:47"]

Terveysvaikutteinen unipilleri. Ei siis minkäänlaisia sivuoireita tai haittavaikutuksia.

[/quote]

En niinkään niistä terveysvaikutuksista tiedä, mutta melatoniini? Kaipa ne terveysvaikutuksetkin siinä tavallaan tulee kun unenlaatu on hyvää ja ns. korjaavaa (yhdessä dokkarissa näytettiin magneettikuvilla kuinka uni kirjaimellisesti paikkaa ja korjaa aivoja). Tuo melatoniini on siitä vielä hyvä kun se on elimistön itsetuottama hormoni.
[/quote]

Luoja! Ihmiset on hölmöjä! Mikään elimistön oma hormoni moninkertaisena annoksena ei ole sama kuin luonnollinen olotila. Elimistössä pienetkin pitoisuus muutokset aiheuttavat erilaisia vasteiden voimistumisia eli lääkevalmisteiden kohdalla niitä sivuoireita.
Esim. Kortisonin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi