Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhin tietämäsi avioliitto?

Vierailija
14.01.2015 |

Tunnen parin joka erosi kuukausi vihkimisen ja hääjuhlan jälkeen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:00"]

Lähisuvussa näin: kesäkuussa häät ja marraskuussa ero ja tammikuussa mies naimisiin kaason kanssa. Eron syy se, että sulhanen oli häissä pannut kaasoa joka tuli raskaaksi. Että semmoinen sotku. Ymmärrettävästi sulhanen ja kaaso ovat molempien sukujen puolesta "pannassa". Törkeä temppu.

[/quote]

Eroahan on pitänyt hakea viimesitään heinäkuussa, jotta on päässyt naimisiin tammikuussa. Onkohan tuo sulhanen hakenut eroa salaa, vai miten ovat muka eronneet (tarkoittanee tässä tapauksessa muuttoa erilleen) vasta marraskuussa?

[/quote]

miten on voinut mennä naimisiin tammikuussa kaason kanssa? kirkkohäissä on kuulutukset ennen häitä (en muista kuinka paljon ennen häitä, pari viikkoa nyt ainakin) ja silloin ei voi sulho olla naimisissa. Kuinkahan on maistraattivihkimisen kanssa, onko siinä joku esteettömyyden selvitys ja kuinka paljon ennen vihkimistä?

Oli miten oli niin aika nopsaan tahtiin on pitänyt toimia: raskaus paljastunut häiden jälkeen heti kun mahdollista ja eroa haettu suunnilleen samana päivänä...? (Ei voi avioeroa hakea salaa, toinen osapuoli joko hakee yhdessä hakijan kanssa tai saa tiedon hakemuksesta)

Törkeä temppu kieltämättä olisi.

Vierailija
22/36 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:36"]

Mun vanhemmat oli yhes 11 vuotta, meni naimisiin ja eros noin kuukauden pääst. Mutsi uusiin naimisiin, oli naimisissa 6 kk, faija kans ja oli 4 kk. Mutsi ja faija palas yhtee, meni uudellee naimisii ja eros sit vuode pääst. Nyt mutsi on kihlois uuden äijän kaa ja faijal mua 5 vuot vanhempi muija, joka raskaan :D semmost.

WT-Family?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:26"]

Itse olin naimisissa noin viikon ja hain sitten eroa...tosin eroa ei heti saanut mutta varsinaisesti siis viikon  kesti.

[/quote]

Mitä tapahtui?

[/quote] Mies olikin väkivaltainen. Minusta oli parempi korjata virheeni heti eli ottaa ero. 

[/quote]

Eikö mies ollut väkivaltainen ennen naimisiin menoa?

[/quote]

Onko mukava tuomita sivusta kanssa ihmistä ja olla näsäviisas?

Vierailija
24/36 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 3 kertaa naimisissa Ja jos se oikea tulee kohdalle vielä niin aivan loistavasti voisin mennä vieläkin uudestaan oon joka kerta ollut korvian myöten rakastunut ja ollaan oltu yhdessä vähintään neljä kuukautta ennen avioliittoa niin tuntee sitten toisen läpikotaisin ensimmäinen kaatu miehen kaksoiselämään toinen mun pettämiseen ja kolmas miehen pettämiseen mutta uskon että mulle on viellä se oikea:)<3 mut niiin eka avioliitto kesti 11 kuukautta toinen kesti 4 kuukautta ja viimesin vuoden ja eka oli maistraatti toka kunnon prinsessa kirkkohäät ja kolmas pienet kirkkohäät ehkä neljännet sitten rantahäät :D<33

Vierailija
25/36 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:47"]

Mä olen ollut 3 kertaa naimisissa Ja jos se oikea tulee kohdalle vielä niin aivan loistavasti voisin mennä vieläkin uudestaan oon joka kerta ollut korvian myöten rakastunut ja ollaan oltu yhdessä vähintään neljä kuukautta ennen avioliittoa niin tuntee sitten toisen läpikotaisin ensimmäinen kaatu miehen kaksoiselämään toinen mun pettämiseen ja kolmas miehen pettämiseen mutta uskon että mulle on viellä se oikea:)<3 mut niiin eka avioliitto kesti 11 kuukautta toinen kesti 4 kuukautta ja viimesin vuoden ja eka oli maistraatti toka kunnon prinsessa kirkkohäät ja kolmas pienet kirkkohäät ehkä neljännet sitten rantahäät :D<33

[/quote]

Opettaisiko tämä neljäs sitten sinut vaikka kirjoittamaan, ja käyttämään pilkkua, pistettä yms.? 

Vierailija
26/36 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avioliittoni. Mentiin todella nopeasti tutustumisen jälkeen (1,5v) naimisiin, olin nuori, umpirakastunut ja impulsiivinen. Lapsia ei kummallakaan onneksi ollut, eikä lyhyen liittomme aikana syntynytkään. Mies tokaisi hääyönä helpottuneena, että nyt kukaan ei enää epäile hänen olevan homo, kun hän on naimisissa naisen kanssa. Siihen saakka sellaisesta ei ollut mitään puhetta. Lukuisien keskustelujen jälkeen seuraavien viikkojen aikana selvisi sitten, että hän todellakin on aina ollut kiinnostuneempi miehistä kuin naisista. Erosimme alle 2 v naimisiinmenosta. Mies on edelleen kaapissa, mutta tapailee miehiä, vaikka hakeekin esim. netistä naista kumppanikseen.

Vierailija
27/36 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:47"]Mä olen ollut 3 kertaa naimisissa Ja jos se oikea tulee kohdalle vielä niin aivan loistavasti voisin mennä vieläkin uudestaan oon joka kerta ollut korvian myöten rakastunut ja ollaan oltu yhdessä vähintään neljä kuukautta ennen avioliittoa niin tuntee sitten toisen läpikotaisin ensimmäinen kaatu miehen kaksoiselämään toinen mun pettämiseen ja kolmas miehen pettämiseen mutta uskon että mulle on viellä se oikea:)<3 mut niiin eka avioliitto kesti 11 kuukautta toinen kesti 4 kuukautta ja viimesin vuoden ja eka oli maistraatti toka kunnon prinsessa kirkkohäät ja kolmas pienet kirkkohäät ehkä neljännet sitten rantahäät :D<33
[/quote]

Muista myös kokeilla kerran naimisiinmenoa Vegasissa, kerran salahäitä....yhdet häät voisit viettää jonkun televisioidun hääsarjan kuvauksissa, johan oot hakenut ohjelmaan Ensitreffit alttarilla..?

Vierailija
28/36 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:00"]Lähisuvussa näin: kesäkuussa häät ja marraskuussa ero ja tammikuussa mies naimisiin kaason kanssa. Eron syy se, että sulhanen oli häissä pannut kaasoa joka tuli raskaaksi. Että semmoinen sotku. Ymmärrettävästi sulhanen ja kaaso ovat molempien sukujen puolesta "pannassa". Törkeä temppu.
[/quote]

Hyi mitä sikoja. Miten viitsivät tuhlata morsiamen aikaa noin julmasti.
[/quote]

Ajat ei täsmää. Kesäkuussa jos hakee eroa, se voi tulla voimaan joulukuussa. Muuten ei tule 6 kk täyteen.
[/quote]

Alapeukun sijasta haluaisin lisäselvityksen koska faktat ei täsmää.

Vierailija
29/36 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:47"]Mä olen ollut 3 kertaa naimisissa Ja jos se oikea tulee kohdalle vielä niin aivan loistavasti voisin mennä vieläkin uudestaan oon joka kerta ollut korvian myöten rakastunut ja ollaan oltu yhdessä vähintään neljä kuukautta ennen avioliittoa niin tuntee sitten toisen läpikotaisin ensimmäinen kaatu miehen kaksoiselämään toinen mun pettämiseen ja kolmas miehen pettämiseen mutta uskon että mulle on viellä se oikea:)<3 mut niiin eka avioliitto kesti 11 kuukautta toinen kesti 4 kuukautta ja viimesin vuoden ja eka oli maistraatti toka kunnon prinsessa kirkkohäät ja kolmas pienet kirkkohäät ehkä neljännet sitten rantahäät :D<33 [/quote] Muista myös kokeilla kerran naimisiinmenoa Vegasissa, kerran salahäitä....yhdet häät voisit viettää jonkun televisioidun hääsarjan kuvauksissa, johan oot hakenut ohjelmaan Ensitreffit alttarilla..?

[/quote]

ootko kateellinen kun sulla ei oo ollu niin paljoo hyviä miehiä jotka haluu sun kans naimisiin taidat kuule olla ja turha väittää muuta :))

Vierailija
30/36 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/36 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nost o

Vierailija
32/36 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:39"]

miten on voinut mennä naimisiin tammikuussa kaason kanssa? kirkkohäissä on kuulutukset ennen häitä (en muista kuinka paljon ennen häitä, pari viikkoa nyt ainakin) ja silloin ei voi sulho olla naimisissa. Kuinkahan on maistraattivihkimisen kanssa, onko siinä joku esteettömyyden selvitys ja kuinka paljon ennen vihkimistä?

[/quote]

Ei sillä ole mitään väliä meneekö kirkossa vai maistraatissa naimisiin. Ihan sama esteidentutkina siinä on. Kuulutuksilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Se on vaan luenta ennen vihkimistä, joka ei ole pakollinen.

Kun on eronnut voi mennä naimisiin 7 vrk. sen jälkeen. Sen verran kestää saada esteidentutkintatodistus.

Vierailija
33/36 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:47"]Mä olen ollut 3 kertaa naimisissa Ja jos se oikea tulee kohdalle vielä niin aivan loistavasti voisin mennä vieläkin uudestaan oon joka kerta ollut korvian myöten rakastunut ja ollaan oltu yhdessä vähintään neljä kuukautta ennen avioliittoa niin tuntee sitten toisen läpikotaisin ensimmäinen kaatu miehen kaksoiselämään toinen mun pettämiseen ja kolmas miehen pettämiseen mutta uskon että mulle on viellä se oikea:)<3 mut niiin eka avioliitto kesti 11 kuukautta toinen kesti 4 kuukautta ja viimesin vuoden ja eka oli maistraatti toka kunnon prinsessa kirkkohäät ja kolmas pienet kirkkohäät ehkä neljännet sitten rantahäät :D<33
[/quote]

Onko naimisiinmenoiltasi pisteiden ja lauseiden ison alkukirjaimen käyttö päässyt unohtumaan? :)

Vierailija
34/36 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Marionette Marika ja Kyle ollut naimisissa vaan jotain 3 vuotta? Varmaan allekin sen.

Vierailija
35/36 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:47"]Mä olen ollut 3 kertaa naimisissa Ja jos se oikea tulee kohdalle vielä niin aivan loistavasti voisin mennä vieläkin uudestaan oon joka kerta ollut korvian myöten rakastunut ja ollaan oltu yhdessä vähintään neljä kuukautta ennen avioliittoa niin tuntee sitten toisen läpikotaisin ensimmäinen kaatu miehen kaksoiselämään toinen mun pettämiseen ja kolmas miehen pettämiseen mutta uskon että mulle on viellä se oikea:)<3 mut niiin eka avioliitto kesti 11 kuukautta toinen kesti 4 kuukautta ja viimesin vuoden ja eka oli maistraatti toka kunnon prinsessa kirkkohäät ja kolmas pienet kirkkohäät ehkä neljännet sitten rantahäät :D<33 [/quote] Onko naimisiinmenoiltasi pisteiden ja lauseiden ison alkukirjaimen käyttö päässyt unohtumaan? :)

[/quote]

Toi on ihan selkee wt tyhjäpää.

Vierailija
36/36 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2