Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä seksuaalisia toiveitasi miehesi EI täytä?

Vierailija
14.01.2015 |

Kuinka paljon asia harmittaa?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:36"]

Täyttää kaikki, ehkä voisi 8 jälkeen haluta mua yhtä usein kuin alussa, mutta en ehkä itsekään jaksaisi samaa tahtia enää.

[/quote]

Haluaako se sitten ennen kahdeksaa?
[/quote]

tirsk, 8 vuoden jälkeen, siis :D

Vierailija
22/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:27"]Ei pussalle ja helli tarpeeksi. Ex oli kaikin puolin huonompi, ei vain seksissä mutta se sentään osasi suudella kaulaa ja hieroa ja sievellä kivasti. Muuten rakastan miestäni ja sitä, että saan päättää (ellei hänellä itsellään ole jo valmiiksi mielitekoa toiseen) että kuinka rajua tai hellää tänään ja onko meillä suuseksiä.
[/quote]

Kerro mulle sun "rajua" seksistä
[/quote] Siis joskus haluan että mut otetaan ja tykkään esimerkiksi seksistä takaapäin sillointällöin. Ei ole mitää SM juttuja, pelkästään vaan vähän vastapuolta tosi herkälle, intiimille ja sellaselle tosi kunnioittavalle seksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuole pillua, eikä halua tuottaa mulle orgasmia. Saan itse räplätä itseäni, jos haluan laueta. 

Vierailija
24/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:27"]Ei pussalle ja helli tarpeeksi. Ex oli kaikin puolin huonompi, ei vain seksissä mutta se sentään osasi suudella kaulaa ja hieroa ja sievellä kivasti. Muuten rakastan miestäni ja sitä, että saan päättää (ellei hänellä itsellään ole jo valmiiksi mielitekoa toiseen) että kuinka rajua tai hellää tänään ja onko meillä suuseksiä. [/quote] Kerro mulle sun "rajua" seksistä [/quote] Siis joskus haluan että mut otetaan ja tykkään esimerkiksi seksistä takaapäin sillointällöin. Ei ole mitää SM juttuja, pelkästään vaan vähän vastapuolta tosi herkälle, intiimille ja sellaselle tosi kunnioittavalle seksille.

[/quote]

Voi apua, ymmärrän niin sua. Jos takaapäin paneminen on "rajua seksiä" niin mahtaa olla tylsä meno suurimman osan ajasta :(

Vierailija
25/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-naamaistuntaa

-fistausta pilluun ja perseeseen

-suuhuni kusemista

-ei suostu tuplapenetraatioon ystävänsä kanssa

-en saa sitoa ja "raiskata" häntä

-ei suostu olemaan väkivaltainen ja kutsumaan minua huoraksi

-ei anna minun tunkea leluja hänen anaaliinsa

-en saa nuolla kielellä hänen perseenreikäänsä

Paska äijä.

Vierailija
26/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin vetämään hiuksista, kummallisesti hapuilee vaan tukkaa :D haluaisin myös työntää jotain miehen peppuun :D

Vierailija
27/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna imeä munaa. Haluaisin kokeilla mutta kokee kuulemma ajatuksenakin epämiellyttäväksi. Aika kuivaa on muutenkin...

Vierailija
28/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:27"]Ei pussalle ja helli tarpeeksi. Ex oli kaikin puolin huonompi, ei vain seksissä mutta se sentään osasi suudella kaulaa ja hieroa ja sievellä kivasti. Muuten rakastan miestäni ja sitä, että saan päättää (ellei hänellä itsellään ole jo valmiiksi mielitekoa toiseen) että kuinka rajua tai hellää tänään ja onko meillä suuseksiä. [/quote] Kerro mulle sun "rajua" seksistä [/quote] Siis joskus haluan että mut otetaan ja tykkään esimerkiksi seksistä takaapäin sillointällöin. Ei ole mitää SM juttuja, pelkästään vaan vähän vastapuolta tosi herkälle, intiimille ja sellaselle tosi kunnioittavalle seksille.

[/quote]

Voi apua, ymmärrän niin sua. Jos takaapäin paneminen on "rajua seksiä" niin mahtaa olla tylsä meno suurimman osan ajasta :(
[/quote] Tykkään tylsästä. Takaapäin paneskelu ei innosta aina, kun se menee usein niin syvälle että osa työnnöistä on tosi kivuliaita. Käy vaan silloin kun on rynkytystuulella, harmittaa vaan jos haluis halipusisöpöilyseksiä ja sit toinen tökkii puolikivuliaasti, tulee ja nukahtaa..

Vierailija
29/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota minua "kovaa" vaan antaa minun olla hallitsevassa roolissa . Olisi vain mukavaa jos mies kerrankin vaan ns.ottaisi minut kyselemättä, mutta ei niin ei....

Vierailija
31/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:27"]Ei pussalle ja helli tarpeeksi. Ex oli kaikin puolin huonompi, ei vain seksissä mutta se sentään osasi suudella kaulaa ja hieroa ja sievellä kivasti. Muuten rakastan miestäni ja sitä, että saan päättää (ellei hänellä itsellään ole jo valmiiksi mielitekoa toiseen) että kuinka rajua tai hellää tänään ja onko meillä suuseksiä.
[/quote]

Kerro mulle sun "rajua" seksistä
[/quote] Siis joskus haluan että mut otetaan ja tykkään esimerkiksi seksistä takaapäin sillointällöin. Ei ole mitää SM juttuja, pelkästään vaan vähän vastapuolta tosi herkälle, intiimille ja sellaselle tosi kunnioittavalle seksille.
[/quote]

Seksi takaapäin on mulle kyllä vaniljaa.

Vierailija
32/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa.

Naisten seksuaalinen herääminen tapahtuu kai joskus 45 vuotiaana.

Ensin on 20 vuotta hoettu miehelle että eikö sillä ole mikään muu kuin naiminen mielessä ja seksiin on suostuttu vain just sen verran usein että mies ei otaisi eroa tai lähtisi vieraisiin ja naidessakin hoputettaan että pääsisi pian nukkumaan.

Ja sitten kun miehellä ensimäisen kerran tulee iän myötä erektio-ongelma, niin mies lentää pihalle ja otetaan nuorempi mies.

Vierailija
33/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:17"]

Ei halua anaaliseksiä. Harmittaa paljon, silloin tällöin olisi kiva harrastaa.

[/quote]

Miehen kirjoitus. :D Jotta naiset kuvittelisivat  jonkun naisen haluavan sitä.
[/quote]
Ja sinullako on tietämys kaikista naisista? Olen kerran kokenut sen, kun nainen oma-aloitteisesti ottaa anaaliseksin esille petipuuhissa. Toki tämä on varmasti harvinaista, mutta tällaisiakin naisia on olemassa.

Vierailija
34/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:20"]

Ei oikein mitään. sanoo, että "ei kukaan voi tuollaista oikeasti haluta", ihan tavallisista asioista. JA harmittaa, kun yhdyntä kestää noin kaksi minuuttia. Minä en siinä ajassa ehdi mihinkään, etenkään, kun koko ajan pelkää, että siltä tulee.

[/quote]Jatkan vielä: tuohon "ei kukaan voi haluta" -kategoriaan kuuluu esim. tuo numero 10:n mainitsema kaulan suutelu. Alussa pyysin sitä usein, koska se on minusta tosi kiihottavaa, samoin niskasta hellästi pureminen. Mies antoi muutaman kuivan suudelman johnkin kaulan alueelle päin ja se oli siinä. Puhuin asiasta noin kaksikymmentä kertaa silloin tällöin. Asia eu muuttunut. annoin olla. Joku roti sentään niissä vaatimuksissakin.

Ja mies on korkeasti koulutettu, ihan loistava mies muuten.

[/quote]

Ehkä ne sun toiveet eivät kuitenkaan olleet riittävän suoria ja selkeitä. Oikeesti, jokainen mies haluaa olla naiselleen mieliksi, mutta olemme saamarin huonoja lukemaan asioita rivien välistä.

t.mies

Vierailija
35/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:23"]Niinkin yksinkertanen asia kuin esileikki minua miellyttävällä tavalla, ei mee kalloon ei sitte millään. Vähä muka yrittää mut ei. Eikö se hölmö ymmärrä että sais itekin paremmat kyydit jos sais mut oikeen villiksi..
[/quote]
Kirjoita sille tarkat ohjeet ja vinkit. Ei mitään vihjailuja, vaan suoraa puhetta.

Vierailija
36/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän puutteessa, asentoa ei voi vaihtaa silloin kun sitä seksiä on, ei voi ottaa tukasta vähän kovempaa kiinni (tukistaa) tai puristaa pyllystä ja panna edes joskus rajusti! Kesto on myös mitä on.. Ei myöskään kunnioita sitä, että en voi sietää peppuseksiä mutta silti hän sitä ruinaa ja minä huonolla itsetunnolla suostun...

Vierailija
37/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:24"]

Ota minua "kovaa" vaan antaa minun olla hallitsevassa roolissa . Olisi vain mukavaa jos mies kerrankin vaan ns.ottaisi minut kyselemättä, mutta ei niin ei....

[/quote]

Voi voi, kun usein kyse on siitä että ne teidän miehet ovat kuunnelleet toiveitanne ja opetelleet olemaan niiden mukaan.

Vierailija
38/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaa nuolemista joten siitä jään paitsi. Esileikkiä ei juuri ole yhtään. Haluaisin sellasta ihanaa rakastelu seksiä niin hellää ja kaunista. Meillä turhan usein aika rajuamistä kyllä tykkään mutta kokeilla vois kaikkee. Nimim. Yli vuosi nykyisen kaa eikä olla rakasteltu

Vierailija
39/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna suuseksiä, liian pitkässä esileikissä erektio laskee. Seksiä on aivan liian harvoin. Nytkin edellinen kerta on viime vuoden puolella. Ei pysty uuteen yhdyntään samana päivänä saati jonkin ajan päästä yhdynnöstä. Ei hoitele mua loppuun, kun en ehdi liian lyhytkestoisessa yhdynnässä saamaan. Ja myös peppuseksi on no no. On silmät kiinni sesin aikana, ei edes katso alapäähäni.

On estoinen, eli ei myöskään kerro, mistä nauttii ja suuseksi ei isommin sytytä.

Ja ei harmita enää, kun joku muu hoitaa homman.

Vierailija
40/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:49"]

-naamaistuntaa

-fistausta pilluun ja perseeseen

-suuhuni kusemista

-ei suostu tuplapenetraatioon ystävänsä kanssa

-en saa sitoa ja "raiskata" häntä

-ei suostu olemaan väkivaltainen ja kutsumaan minua huoraksi

-ei anna minun tunkea leluja hänen anaaliinsa

-en saa nuolla kielellä hänen perseenreikäänsä

Paska äijä.

[/quote]

Sitomiseen en suostuisi, koen sen ahdistavaksi. Kimppa käy jos toinen on nainen. Voihan sillä olla tekovehje. Kaikki muu onnistuu ja muutakin. Pissaleikit ei innosta mutta kusisin jos toinen sitä haluaisi.