Homeopatia, ennustaminen, astrologia, auran lukeminen,
kaukoparantaminen, energiahoidot ja kaikenlainen muu ihmisten kusettaminen pitää kieltää lailla.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:27"]kaukoparantaminen, energiahoidot ja kaikenlainen muu ihmisten kusettaminen pitää kieltää lailla.
[/quote]
Niin lailla kun sulla ei ymmärrys riitä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:14"]
Voi nyt helkkari. Pahoja ja hyviä lähteitä taas. Ennustukset tulevat huijareiden aivoista.
[/quote]Joo jotkut ovat täyttä huijausta huijareiden aivoista -ja voivat saada vahinkoa aikaan hyväuskoisten epätoivoisten ihmisten elämässä - mutta valitetaavasti paljon pahemmastakin asiasta saattaa joissain tapauksissa olla kyse.
[/quote]Yliluonnollista ei ole. Piste. Jos olisi, siitä olisi kaiken tutkimuksen jälkeen saatu jo jotain näyttöä. Mutta ei: uudestaan ja uudestaan kaikki yritykset saada todisteita yliluonnollisista ilmiöistä ovat epäonnistuneet. Niin kauan kuin tieteellinen metodi on ollut olemassa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:27"]kaukoparantaminen, energiahoidot ja kaikenlainen muu ihmisten kusettaminen pitää kieltää lailla. [/quote] Niin lailla kun sulla ei ymmärrys riitä.
[/quote]Sinulla ei selvästi ymmärrys riitä, kun uskot huuhaahan. Tyhmät ihmiset nielevät mitä vain. Se johtuu siitä, että kun maailma on tyhmälle selittämätön paikka anyway, ja asiat "vaan tapahtuu", eikä mistään mekanismeista ole mitään käryä, niin voi toki uskoa vaikka energiahoitoihin. Kun näkymättömiä ne on ne telkkarin juontajatkin kun ne ilmasta siihen telkkarin sisään menee. Daa! Niin ja astrologiaan: jättimäiset kaasupallot ovat suhteellisen sijaintimme takia sen näköisiä, kuin olisivat jossain muodostelmissa. No hei! Tietysti noiden kaukaisten tähtien asento maahan nähden vaikuttaa siihen minkälainen ihminen minä olen! Tai miten saadaan mahdollisimman vahvaa lääkettä? No otetaan pisara jotain random-ainetta ja laimennetaan sitä vittu 100 0000 kertaisesti! Parantaa taatusti nestehukan... mutta ei muuta. Se mua on aina mietityttänyt, että kun sillä vedellä on se muisti, niin hanasta tulee homeopaattista paskaa ja kusta.
Eikä pitäisi, kyllä idiooteilta pitää olla mahdollisuus tuhlata rahansa johonkin ja muiden hyötyä siitä
Lopetin puhelinennustamisen ja heitin tarotkortit roskiin. Älkää kyselkö ennustajilta vaan uskokaa vaan hyvän voimaan. Vaikka itse luulin, että osaan ennustaa, se on kuitenkin vaan leikkiä, mutta ei hyvää leikkiä. Uskokaa nyt ennustajaa :) se on ihan puuta heinää ja joskus vaarallistakin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:30"]
Lopetin puhelinennustamisen ja heitin tarotkortit roskiin. Älkää kyselkö ennustajilta vaan uskokaa vaan hyvän voimaan. Vaikka itse luulin, että osaan ennustaa, se on kuitenkin vaan leikkiä, mutta ei hyvää leikkiä. Uskokaa nyt ennustajaa :) se on ihan puuta heinää ja joskus vaarallistakin.
[/quote]Valitettavasti se ei aina ole pelkkää leikkiä, vaan pimeitä voimia on olemassa. Siksihän niihin jotkut koukuttuvat kun huomaavat saavansa todellista tietoa tai ennustukset toteutuvat tms mutta lähteet mistä ne tulevat ovat pahoja :(
Voi nyt helkkari. Pahoja ja hyviä lähteitä taas. Ennustukset tulevat huijareiden aivoista.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:14"]
[/quote]Joo jotkut ovat täyttä huijausta huijareiden aivoista -ja voivat saada vahinkoa aikaan hyväuskoisten epätoivoisten ihmisten elämässä - mutta valitetaavasti paljon pahemmastakin asiasta saattaa joissain tapauksissa olla kyse.
Mitä väliä jos se auttaa? Samalla voitas kieltää uskonnot ja niiden harjoittaminen.