sikainfulenssa rokotus
Ketkä kaikki kävivät ottamassa tämän rokotuksen , ja ketkä ovat tämän jälkeen sairastuneet johonkin tautiin?
Haluaisin vähän selventää että itse en tätä käynyt ottamassa enkä tule tulevaisuudessakaan pistämään sisäleni minkäänlaista ainetta jos en tiedä mitä se sisältää.
Tämä rokote on madollisesti ollut nanorokote , eli selkeästi sanottuna se kaivaa sinusta ulos sen pienenkin sairauden, jolle olet madollisesti altis sairastumaan elämäsi aikana. Meissä kaikissa näitä löytyy mutta tämä ei tarkoita että jokainen näihin sairauksiin sairastuisi koskaan ja syynä mm. elämäntavat yms. Siksi minua kiinnostaakin, että ketkä ovat tämän rokotteen jälkeen sairastuneet. Ja ihmetellään sitten sitä miksi niin moni lapsi sairastui narkolepsiaan.... johtuu juuri siitä että tämä rokote on kaivanut sen heistä esiin (ilman rokotetta eivät välttämättä olisi koskaan joutunut narkolepsiasta kärsimään)
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:09"]
Äidinkielirokotustakaan et ole ottanut.
[/quote] no lukihäiriölleni en voi mitään.
Tarkoitat siis ammoista Pandemrixia? Minä otin ja olen ollut sen jälkeen ihan yhtä paljon sairaana kuin sitä ennenkin. Tosin influenssoja en ole sairastanut, koska olen ottanut myös sen jälkeen joka vuosi kausi-influenssarokotuksen. Tunnen myös useita, jotka ottivat Pandemrixin, enkä ole havainnut kenessäkään tautien esiin kaivautumista. ;) Mutta voihan se olla vasta edessä. Esim. seniiliyttä voi tulla vanhemmiten, joillekin kaivautuu verenpainetautia, toisille jotain muuta. Pandemrixin syytä kaikki tyynni.
Äidinkielirokotustakaan et ole ottanut.