Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät tulossa. YSTÄVÄ LUULEE PÄÄSEVÄNSÄ KAASOKSI!

Vierailija
14.01.2015 |

Apua! Mitä teen?! Meillä on mieheni kanssa kesällä häät, ja kun olen yhden hyvän ystäväni kanssa niistä puhunut, niin hän on sanonut tyylillä "ää mitäs sä haluat että me kaasot puetaan" tai "mitäs sä et halua polttareihin, et tiiän sit vähän kun järkkäilen" APUA! En ole missään vaiheessa koskaan ikinä sanonut/pyytänyt häntä kaasokseni, vaikka ihana onkin. Minulla on monia tärkeitä ja rakkaita ystäviä, ja nyt olin kyllä ajatellut kaasoiksi siskoani ja lapsuudenystävääni. Mitä teen?!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 15:07"]On oikein kohteliasta miestäsi kohtaan pyytä siskoasi kaasoksi, näin miehesi "lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla" kun voi panna sekä kaasoa, että morsiammen siskoa samalla kertaa, eikä tarvitse molempia erikseen lähteä panemaan :) Ja jokainen joka alapeukutaa myöntää vain, että tämä on perinne jota kaikki miehet noudattavat :) [/quote] Oot kyllä aika sairas. Ja vähän surullinen tapaus.

[/quote]

Realisti kylläkin. Sairas? nääh en usko. Surullinen ? en tällä hetkellä :)

[/quote]

no jotain sussa on todella pahasti vialla, tai ihmisissä kenen kanssa elät. 

Vierailija
82/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 15:21"]

"kaasot" "kaasoiksi"

Eikö kaasoja ja bestmaneja periteisesti ole vain 1kpl kumpaakin? Vai toimittaako nämä kaasot morsiusneitojen virkaa?

[/quote]

Mulla oli kolme kaasoa, hauskempaa kaikilla niin, jokaisella omat vastuualueet. Miehellä oli veljensä bestmaneina 2 kpl.

[/quote]

Hyvä idea tämä. Kaasotkin pääsee vähän helpommalla kun kaikki järjestely ei ole yhden harteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin naimisiin viime elokuussa. Kun alkuvuodesta 2014 asiasta yhden ystäväni kanssa keskustelin (tiesin hänen tuppautuvan kaasoksi) niin kun hän sanoi tyyliin "ihanaa meette naimisiin ooks mä kaaso" olin varautunut ja sanoin että "et, mutta haluaisin että olet morsiusneitoni". Morsiusneidoillahan ei ole mitään niin virallista tekemistä häissä ja pääsipähän ystävänikin osallistumaan. Näin ei tullut kenellekään paha mieli.

Vierailija
84/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 15:21"]

"kaasot" "kaasoiksi"

Eikö kaasoja ja bestmaneja periteisesti ole vain 1kpl kumpaakin? Vai toimittaako nämä kaasot morsiusneitojen virkaa?

[/quote]

Olen ollut häissä, joissa ollut 3 bestmania, 4 kaasoa. Toisissa taas 2 kaasoa yksi bestman jne.. Hääpari itse päättää. 

[/quote]

Tää on tätä nykyajan hömppää ja toisaalta sitä, että bestmanille ja kaasolle tyrkätään sellasia hommia, jotka niille ei perinteisesti ole kuulunut. Sanohaan sen nimikin. Ei voi olla kuin yksi paras.

Kukin tosiaan tekee niin kuin tykkää, mutta perinteisesti on tosiaan niin, että vain yksi kumpaakin, mutta eihän nää nykyajan nuoret perinteiden päälle juurikaan perusta.

Vierailija
85/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:42"]

Minna yrittää pelastaa kasvonsa ja väittää tätä provoksi kun tajusi ettei voi poisaa aloitustaan. Ihan totta tämä on, ikävä kyllä.

-J

[/quote]

Niin varmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän