Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät tulossa. YSTÄVÄ LUULEE PÄÄSEVÄNSÄ KAASOKSI!

Vierailija
14.01.2015 |

Apua! Mitä teen?! Meillä on mieheni kanssa kesällä häät, ja kun olen yhden hyvän ystäväni kanssa niistä puhunut, niin hän on sanonut tyylillä "ää mitäs sä haluat että me kaasot puetaan" tai "mitäs sä et halua polttareihin, et tiiän sit vähän kun järkkäilen" APUA! En ole missään vaiheessa koskaan ikinä sanonut/pyytänyt häntä kaasokseni, vaikka ihana onkin. Minulla on monia tärkeitä ja rakkaita ystäviä, ja nyt olin kyllä ajatellut kaasoiksi siskoani ja lapsuudenystävääni. Mitä teen?!

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja provohan tämä olikin :(

Vierailija
42/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhan" tädin neuvo:

Sinuna minä pyytäisin ystäväsi mukaan. Viimeistään siinä vaiheessa kun teette kutsukortteja ja muuta järjestelyä innokkaista apureista on ihan oikeasti hyötyä. Polttareistakin tulee kivemmat, kun niihin saa erilaisia ideoita.

Pidät vain langat käsissä ettei kukaan lähde liikaa sooloilemaan. Muista antaa myös sopivasti vastuuta ettei kaikki lankea sinun itsesi niskaan.

Tärkeintä on, että kaikki sujuu mukavasti ja morsian ei muutu mörökölliksi stressin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:16"]

Minna, ootko se sä? Nyt meni maailmankirjat sekaisin! :D Jotenkin kummasti tunnistan itseni näistä eilisistä keskusteluista, ja kaveriporukoista! Hei, älä hätäile. Eipähän enää tarvii miettiä miten kerrot 15 vuotta sun rinnalla ollelle ystävällesi, ettei hän ole kaaso. Voi luoja Minna! Sitäpaitsi, sä itse annoit näin olettaa! Ei hyvää päivää, jos joku tässä on sekasin, niin se on meidän bridezilla! Palstalle tämmösiä kyselemään? 

Ei mitään Minna, huomiseen!

- Jenni

[/quote]

*kaivaa popparit esiin*

Toivottavasti ei ole provo, ja toivottavasti kuulemme vielä ap:n kommentit :D

[/quote]

Ja vaikka oisikin provo, niin kelpo käänne! :D 

Vierailija
44/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa ihmiset hyvät. Älkää ikinä olko lähellä "bridezillaa". Tämän siitä saa, että löytää itsensä palstalta! :D Ja voi kuinka, kuinka haluaisinkin sanoa, että on provo, niin nyt en tiedä itkeäkö vai nauraa! Tämä koko tilanne on niin surkuhupaisa, ja tuntuu epätodelliselta. Ei se, etten ole kaaso, vaan se, että löydän Minnan hakevan apua täältä! En tiedä mitä ajatella, ja Minna, hoidetaan tämä nyt täällä "kaikkien nähtävilllä" kun tämän kerta aloititkin näin hienosti ja aikuismaisesti. Ei minulla ole mitään hätää. 

- Jenni 

Vierailija
45/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:32"]

Voi kuulkaa ihmiset hyvät. Älkää ikinä olko lähellä "bridezillaa". Tämän siitä saa, että löytää itsensä palstalta! :D Ja voi kuinka, kuinka haluaisinkin sanoa, että on provo, niin nyt en tiedä itkeäkö vai nauraa! Tämä koko tilanne on niin surkuhupaisa, ja tuntuu epätodelliselta. Ei se, etten ole kaaso, vaan se, että löydän Minnan hakevan apua täältä! En tiedä mitä ajatella, ja Minna, hoidetaan tämä nyt täällä "kaikkien nähtävilllä" kun tämän kerta aloititkin näin hienosti ja aikuismaisesti. Ei minulla ole mitään hätää. 

- Jenni 

[/quote]

Pitäiskö sunkin nyt vähän peilailla käytöstäsi? Ihan niinkuin oikeesti. 

-ohis vaan.

Vierailija
46/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Miten tämän keskustelun voi poistaa? Jenni kiltti, vastaa puhelimeen. Ei ruokita tätä soppaa enempää?

Vierailija
47/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhe he.

Vierailija
48/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:34"]

AP. Miten tämän keskustelun voi poistaa? Jenni kiltti, vastaa puhelimeen. Ei ruokita tätä soppaa enempää?

[/quote]

Ei voi... Itsepähän alotit.. 

Vierailija
49/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan ihmiset oppisi vähän muuntelemaan tietoja ettei läheiset heti tunnista palstalta...

Vierailija
50/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sulle vihainen siitä, etten ole kaasosi. Nyt en edes pystyisi olemaan, tämän jälkeen. Olen vihainen sulle siitä, että 30-vuotiaana sulla on pokkaa tulla vauva.fi:hin kirjoittamaan tällaista, mutta ei pokkaa sanoa tätä kaikkea mulle päin naamaa. Sain vihiä tästä keskustelusta, ja en ollut oikeasti ensiksi uskoa, että kaiken tämän tekstin takana olet sinä. 

Vierailija
51/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista tuolta ystävältä suuttua noin...

Vierailija
52/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme mammat?Parempi oikoa väärinkäsitykset heti ja suoraan kuin spelkuloida niitä palstalla.(Paitsi jos tämä on sittenkin provo,siinä tapauksessa oikein onnistunut sellainen!)

Vierailija
53/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:44"]

Mitä tästä opimme mammat?Parempi oikoa väärinkäsitykset heti ja suoraan kuin spelkuloida niitä palstalla.(Paitsi jos tämä on sittenkin provo,siinä tapauksessa oikein onnistunut sellainen!)

[/quote]

No en nyt tiedä. Aloitus aloitettu klo 15 ja on jo ehtinyt ko. jennikin palstalle vinkkauksen perusteella. :D 

Vierailija
54/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin toi joka tuli ketjuun sekoilemaan nimillä on provo. Tunnissa löytää kaverin ketjun av:ltä, ei tod uskottavaa.

Vierailija
55/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista tuolta ystävältä suuttua noin...

[/quote]

Varsinkin jos hän on ilman perusteluja vain ihan itse keksinyt olevansa kaaso,ei häntä ole harhaanjohdettu.

Vierailija
56/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Jenni, kuten varmasti olet jokaisen viestin lukenut, niin olen painottanut, että olet minulle rakas ja olen kaikiatsa ystävistä kiitollinen ja siunattu, niin myös sinusta! Ja kyllä, nyt tuntuu typerältä tämän ikäisenä setviä sun kanssasi tätä asiaa täällä, ja toivonkin, että oikeasti lopetetaan tämä tähän. Selvitetään tämäkin asia, niinkun moni muukin asia tähän mennessä selvitetty! Jarkko sanoi, että olit töissä ihan poissa tolaltas, anna anteeksi!!

Vierailija
57/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:48"]

[/quote]

No en nyt tiedä. Aloitus aloitettu klo 15 ja on jo ehtinyt ko. jennikin palstalle vinkkauksen perusteella. :D 

[/quote]

Jos Jenni ja vinkkaaja on jotain AV-addikteja jotka muutenkin luuhaa täällä koko ajan? Alku ainakin oli lupaava :D

Vierailija
58/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt jo Jenni on ollut tänään töissä pois tolaltaan. :D Mitäh. Menee överiksi ap. Vastahan hän tän ketjun keksi.

Vierailija
59/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1h 16 min meni että tuli ko.aloituksessa kerrottu ihminen paikalle. Voi elämä miten huono.

Vierailija
60/85 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole edelleenkään mitään hätää. Kaikki ok! Ihmetyttää vaan suuresti. Ja kyllä tällaisen keskustelun aika nopeasti löytää, kun kuulee morsiamen miehen puhuvan samassa työpaikassa työkaverilleen, että vaimo hakee apua netistä. Ei siihen vaadita edes tällaiselta tyhmältä "kaasolta" paljoa! 

-J

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi