Parisuhteeseen jossa mies on välillä pois kotoa parikin viikkoa?
Olen suhteen rauhallinen ja paikallaan kotona viihtyvä osapuoli ja mies haluaa tulla ja mennä missä lie matkoillaan ja viihteellä. Mies tulee kuitenkin lopulta kiltisti kotiin ja sanoo rakastavansa ja kaipaavansa. Mitä mieltä olette voiko tällainen suhde toimia? Mies tekee kovasti töitä että suhde ja rahatilanne voi hyvin ja ostelee yllätyslahjoja. Yhdessä ollessa mies haluaa rauhoittua ja viihtyy kotona kumppaninsa kanssa mutta on aikoja jolloin on poissa.
Kommentit (25)
Niin siis missä se on? Ei toimisi mulla.
Huoh. Kai se riippuu teistä itsestänne.
Minusta tuo olisi aika ihanteellista jos luotto on kohdallaan, mutta sillä kotona viihtyvälläkin tulee olla oma elämä.
Siis onko hän useita päiviä viihteellä? Juu ei kiitos.
Kuulostaa siltä että mies käyttää kotiasi tukikohtana rymyämisten välillä lepäämiseen, mutta oikea elämä on muualla. Mies kerää parhaat puolet sinkkuudesta ja parisuhteesta, sinä mahdollistat sen ylläpitämällä miehelle hotellia.
Minulle toimisi. En muutenkaan jaksa joka päivä näkemistä ja kyhnäämistä. Etäsuhde tai tuollainen missä nähdään harvemmin toimisi mulle oikein hyvin. Kunhan hoitaa kotihommat vuorollaan.
Tarvitsen itsekin paljon omaa aikaa, joten parisuhde jossa mies paljon poissa kotoa esim. työn takia on ok. Mutta rymyämismatkat, nope.
Riippuu kyllä ihan missä on ja miksi.
Jos on vaikka merimies, niin eihän silloin voi mitään sille että mies on jaksoittain pois kotoa.
Mies käy fiilaamassa muualla tätiä. Täti antaa miehelle hoidon.
Mikäs ongelma tuossa on? Minusta on kivaa kun mies on välillä vaellusreissulla tai työmatkalla. Muutoinkin on omia viikottaisia harrastuksia kuten minullakin. Teen omiakin reissuja yksin tai kaverin kanssa kohteisiin jotka eivät miestä kiinnosta. Yhteistä oloa on ihan riittämiin ja esimerkiksi Lapin hiihto/laskettelureissulle menemme yhdessä.
Sama on toiminut ennen lapsia ja nyt kohta aikuisten lasten aikana
Vierailija kirjoitti:
Niin siis missä se on? Ei toimisi mulla.
Vähän sekalaisissa jutuissa töissä, matkoilla ja viihteellä milloin missäkin. Laittaa kuiteski joka yö hyvän yön viestin.
Mies fiilaa tätiä kirjoitti:
Mies käy fiilaamassa muualla tätiä. Täti antaa miehelle hoidon.
Eikä käy!
Vierailija kirjoitti:
Siis onko hän useita päiviä viihteellä? Juu ei kiitos.
On viihteellä, tekee töitä tai ihan vaan matkustaa milloin mitäkin. Saattaa lähteä muualle valokuvaamaan tai katsomaan jotain mielenkiintoista paikkaa mutta ilmoittaa aina lähtönsä.
Jos susta tuntuu pahalta, niin ei ole ok.
Jos susta tuntuu ihan hyvältä, niin on ok.
Parisuhteiden suurin ongelma on juuri se että pitää olla liian paljon tekemisissä sen toisen ihmisen kanssa ja sitten siihen toiseen ihmiseen tylsistyy. Hyvä suhde olisi jos näkee pari kertaa viikossa ja seksiä saisi joka kerta kun toisen näkee.
Kuulostaisi oikein hyvältä! Kyllä ottaisin tuommoisen miehen.
Mitä se 'viihteellä' tarkoittaa? Jos jotain ryyppyreissuja, en katsoisi, jos harrastuksia, se on ok.
Minä olen ollut parisuhteessa yli 7v ja meillä on omat kodit. Tapaamme viikonloppuisin ja lomat vietämme yhdessä tai jos on pitkä loma, niin sitten pitää välillä ottaa pari lepopäivää :DDDD toisesta. Toimii hyvin. En halua muuttaa saman katon alle vaan näin on hyvä, todella hyvä
Vierailija kirjoitti:
Mitä se 'viihteellä' tarkoittaa? Jos jotain ryyppyreissuja, en katsoisi, jos harrastuksia, se on ok.
Hauskanpitoa joko yksin tai kavereiden seurassa ilman että on koskaan perseet olalla.
Ei toimi.