Kuumetta 37,8 astetta, hirveä olo
Muutaman päivän ollut jonkin taudin oireita, mutta ei lämpöä, eikä kuumetta. Tämän päivän aikana noussut 37.8. Ihan kauhea olo ja tuntuu, kuin pääkin olisi jotenkin sekava. Tuleeko teille muille huono olo tällaisella astemäärällä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Noilla lukemilla olen jo ihan kunnolla kuumeessa ja petipotilas.
Niin minäkin. Normaali lämpö 36,2 joten ei kait ihme, että ”vähän” sekava olo. Tosin tiedän, että voisi olla paljon enemmänkin. Toivottavasti ei enää nouse.
-Ap
Jos mulle nousee kuumetta niin se on koko aikuisiän ollut vain 37,4.
Normaali lämpötila on 35. Joskus jouduin sairaalaan moneksi päiväksi koska puhkesi kysta munasarjoista. Olin tosi kivulias ja tulehdusarvot taivaissa. Silloinkin hoitajat ja lääkärit ihmetteli kuinka ei ole kuumeen lukemat paljon korkeammat, silloinkin nousi korkeimmillaan vaan 37,8.
Tuo on selvästi trollausta. Ei kellään voi olla kuumetta.
En huomaa mitään ennen kuin lämpö on reilusti yli 38. Normaalilämpö yleensä 36.6.
Jossain 38 asteessa alkaa tuntua jotain. Yleensä särkyä silmien takana.
Mä harhailin ja hortoilin sekavana ympäri kämppää kun kuumetta oli huikeat 37,5. Normilämpö alhainen 35.
Miesflunssaa. Hirveä olo kun vähän on lämpöä :D
Vierailija kirjoitti:
Miesflunssaa. Hirveä olo kun vähän on lämpöä :D
Minusta vähän lämpöä on se 37.1 mikä oli tänään päivällä vielä.
-Ap
Ei ole kummoinen lämpö mutta varmasti tuntuu jo. Itsellä oli influenssa aikoinaan ja lämpö nousi yli 40, se on metka fiilis...
En huomaa tuollaista lämmönnousua.
Muutama vuosi sitten olin lähdössä baariin kun äiti käski mittaamaan kuumeen (hain vanhemmiltani tavaraa ennen illanviettoa). 39.1 näytti 2 eri mittaria. Ihan ok olo oli, äiti sanoi että silmät vetistivät.
Naurattaa aina kun joku elämäntapasaikuttaja vikisee että on sängyssä kun lämpöä on 37 astetta.
Et varmaan oo ottanu särkylääkettä?
Jaaha taas rokkotte vastainen sairrastaa 🤔
Mulla oli myös tuollainen muutaman päivän "kuume" silloin kun korona rantautui Suomeen. Ajattelin että voisi vaikka ollakin sitä
Noilla lukemilla olen jo ihan kunnolla kuumeessa ja petipotilas.