Ärsyttää kun mies ei voi varata aikaa hammaslääkäriin!
Olen kärsinyt hänen vierellään jo vuosia.
Raskausajat ovat pahempia, kun hajuaistit herkistyy.
Hengitys haisee ihan hirveältä, itselläni ollut tulehtunut hmmas josus ja se mätä mitä sieltä tuli haisi ihan samalta kuin mieheni hengitys nyt.
Hän harjaa hampaita aamuin illoin tunnollisesti, ja nyt tuntuu että koko vessakin haisee aina kun hän on hampaitaan harjannut... (Todennäköisesti tämä ilmiö on enemmän korvieni välissä kuitenkin).
Hän on tupakoinut, mutta lopettanut nikotiini purkan avulla. Nuuskaa käytti lyhyen hetken, silloin oli hyvin vaikeaa olla lähellä.
Nyt kuitenkin tuntuu että se haju vain leviää hänen ympäriltään kun hän jauhaa sitä nikotiinipurkkaa, ja iltaisin menen mieluummin nukkumaan esikoiseni viereen hänen sänkyyn kuin jään miehen viereen hajun takia.
Olen pyytänyt toistuvasti ainakin kahden vuoden ajan että hän menisi hammaslääkäriin, mutta ei ole onnistunut vieläkään.
Kärsii hammaslääkäripelosta.
En halua pussailla enkä olla lähellä. Välillä minusta tuntuu että olen kamala vaimo kun en pysty huomioimaan miestä ollenkaan pusuilla ja hellyydellä kun en halua lähelläkään olla....
kohtalotovereita?
Kommentit (22)
Kun kaikki hampaat tippuu suusta, niin tulee surkea vanhuus. Hampaattoman puheesta ei saa selvää. Ei ihan kovin kiva tulevaisuudenkuva. Toki se verenmyrkytys voi hoitaa homman ajoissa pois huolenaiheista.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:47"]
Kannattaa sanoa että on hammaslääkäripelkoinen aikaa tilatessa niin osaavat huomioida asian.
[/quote]
EI ap:n mies pelkää hammaslääkäriä vaan kipua. Kun ihminen on joutunut kokemaan hammaslääkärissä yhdenkin kerran äärimmäisen kovaa kipua esim. juurihoitoon jouduttuaan niin ei olekaan enää niin helppoa mennä sinne. Pelkopotilaita hoitavan hammaslääkärin pitäisi pystyä tarjoamaan nimenomaan toimiva kivunlievitys joka tilanteessa.
[/quote] Ei mieheni pelkää kipua. Tai no, ehkä sitäkin, mutta se ei ole suurin syy hammaslääkäripelkoon. Meillä on itse asiassa sama syy, peottaa lähinnä se avuttomuus ja se ett on toisen armoilla eikä pysty vaikuttamaan tilanteeseen mitenkään.