Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudutte lääkäriin?

Vierailija
03.11.2021 |

Minä samalla tavalla kuin muutenkin, farkut ja neule.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan minihameen, saumasukat ja korkkarit. Tuskin se lääkäri edes välittää, kunhan ihminen on puhdas.

Miksi edes kysyt jotain noin tyhmää?

Vierailija
22/24 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan minihameen, saumasukat ja korkkarit. Tuskin se lääkäri edes välittää, kunhan ihminen on puhdas.

Miksi edes kysyt jotain noin tyhmää?

Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä. Mietin, että jotkut ehkä jännittävät lääkäriä ja haluavat olla siistimpiä kuin normaalioloissa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käynti ja puhtaat vaatteet. Ei hajusteita. 

Vierailija
24/24 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siististi liivejä ja alushousuja myöten, sekä mahdollisimman tavallisesti.

Mitä väliä alusvaatteiden ulkonäöllä on, jos menet vaikka kipeää rannetta näyttämään?

No mulle kävi kerran niin että kävin hengenahdistuksen vuoksi yksityisellä. Olin käynyt vastaavan vaivan kanssa aiemmin, eikä mitään löytynyt. Ajattelin sitten nytkin että ei sieltä mitään löydy. Otin kaapista jotkut rintsikat ja menoksi. Lääkäri passittikin verikokeisiin ja sieltä saadun tuloksen mukaan jouduin suoraan keuhkokuviin. Noh, sitten siinä kohtaa kun olin menossa keuhkokuvaan, piti riisua rintsikat ja tajusin että päälläni on kaikista pushupein malli reiluine toppauksineen. Ja tietenkin se röntgenkuvaaja oli ihan kivannäkönen mies ja se siirsi niitä minun tyynyn kokoisia liivejä toiseen paikkaan sängyllä. Siinä kohtaa mietin että ehkä seuraavan kerran katson vähän tarkemmin mitä laitan päälleni kun lähden lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan