Miten pukeudutte lääkäriin?
Minä samalla tavalla kuin muutenkin, farkut ja neule.
Kommentit (24)
Yleensä laitan vain perunasäkin päälle.
Pukeudun siten että on helppo riisua. Esim löysä paita ilman nappeja, jos kuunnellaan keuhkoja tai ilman sukkahousuja, jos tutkitaan jalkateriä. Käytännöllisyys ennen kaikkea.
Puhtaisiin vaatteisiin, peseytyneenä.
Riippuu vähän siitäkin, onko odotettavissa riisumista vaativia toimenpiteitä/tutkimuksia.
Mukavat vaatteet, flanellipaita, löysät farkut ja tasapohjaiset kengät.
Siististi liivejä ja alushousuja myöten, sekä mahdollisimman tavallisesti.
Hienovaraisen viettelevästi, käynhän tapaamassa kuumaa kirurgia.
yleensä jätän kalsarit pois toiveikkaana!
m56
Voisin sanoa etten ymmärrä kysymystä. Vaatteet olen pukenut. Lääkärien lausunnot voi kyllä huvittaa. "asiallinen nuorehko mies. Vaivana polvi" Tuo on vain osa mitä luin oma kannasta. Olin jo silloin 2019 varmaan vanhempi kuin lääkäri. Eipä siinä mitään kun en ole koskaan ollut itse ikärasisti.
M.50
Vierailija kirjoitti:
Mitä pukeutumiskoodia sinne pitäisi käyttää? Pukeudun sään mukaan.
Tavallisiin on tapana ettei herätä ärtymystä.
Lääkärillä on niin helppo, kun voi olla vaikka nakuna valkoisen takin alla.
Vierailija kirjoitti:
Siististi liivejä ja alushousuja myöten, sekä mahdollisimman tavallisesti.
Mitä väliä alusvaatteiden ulkonäöllä on, jos menet vaikka kipeää rannetta näyttämään?
Riippuu lääkäristä. Mieslääkäriä varten vähän paljastavampaa. Kiva ilahduttaa toista pienillä teoilla.
Sonnustaudun tummaan rippipukuun ja kampaan vedellä tyylikkään keskipää jakauksen.
Siististi ja jos tiedossa tutkimuksia, riisuminen ja pukeminen huomioiden. Puhdas pitää olla ja hiukset laitettu, ei kovin meikattuna. Sanoisko sillain "virallinen look".
Vierailija kirjoitti:
Siististi ja jos tiedossa tutkimuksia, riisuminen ja pukeminen huomioiden. Puhdas pitää olla ja hiukset laitettu, ei kovin meikattuna. Sanoisko sillain "virallinen look".
Hiukset laitettu? Eivät ne mitkään linnanjuhlat ole. Puhtaat hiukset riittävät.
Mitä pukeutumiskoodia sinne pitäisi käyttää? Pukeudun sään mukaan.