Sinä joka et saa tinder macheja
Tai saat niitä hyvin/melko harvoin, millainen olet? Kuvaile itseäsi. Kysyn ihan mielenkiinnosta, en missään nimessä kysy pahalla.
Kommentit (33)
ei hyvään elämään naista tarvita.
Pitkähiuksinen, alipainoinen, siistinnäköinen, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä, tatuoimaton, alkoholiton, lapseton, liikuntaa harrastava n. 40-vuotias nainen suuresta kaupungista. Ei tullut matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko, my man! Oot hengissä 🥰
Liity mukaan Ryanairin lennolle. Liettuaan pääsee meno-paluuna 10-18 eurolla.
Aukaistaan Liettuassa Tinder.
Vielä henki pihisee. Onko se sitten hyvä vai huono juttu, tiedä sitä...
Parilla kympillä nainen Liettuasta. Kuulostaa ihan lupaavalta.
Terveisin Naispelko28
Piilotin profiilin! Koitapa saada osuma!
Sijainnilla on ainakin mulle suuri merkitys. Ei auta komea ulkonäkö ja kiinnostava profiili, jos tyyppi asuu jossain Kälviällä.
Vierailija kirjoitti:
Sijainnilla on ainakin mulle suuri merkitys. Ei auta komea ulkonäkö ja kiinnostava profiili, jos tyyppi asuu jossain Kälviällä.
Ei mullekaan kelpaa Liipolan asukit.
Joku taso pitää olla.
Ulkoisesti jännän näköinen, siis oikeasti komea, mutta teksti anteeksipyytelevän rehellinen.
Saan tykkäyksiä jämänaisten kaatopaikan takaa, mutta luonnollisesti en matchaa heidän kanssaan. Swaippaan oikealle vain normaalin näköiset, mutta tekstin perusteella huonoitsetuntoiset naiset, koska koen heidät tasoisikseni. Saan ehkä yhden matchin kuukaudessa joka ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Pitkähiuksinen, alipainoinen, siistinnäköinen, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä, tatuoimaton, alkoholiton, lapseton, liikuntaa harrastava n. 40-vuotias nainen suuresta kaupungista. Ei tullut matcheja.
Luisevat naiset eivät kiinnosta miehiä, vaikka täällä naiset yrittävät aina niin vängätä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkähiuksinen, tatuoimaton, filtteritön, sporttinen ja hoikka, 170 cm pitkä, hyvinsäilynyt luonnollinen mamma. Ikähaarukassa 35-40 kaksi matchia, joista toisen kanssa keskustelu kuivui heti kasaan ja toinen ei vastannut mulle koskaan.
N40
Miehet eivät halua hoikkaa naista, jos eivät toki lihavaakaan. Lihota itsesi normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vuosia sitten, kun olin Tinderissa, vippasin kaikki miehet vasemmalle. Ei tullut mätsiä, ei😀 Tinder ajanvietettä, hupia. Vähän kuin mainoskatalogin selaamista.
Eipä varmaan ollut sulla sitten omaa naamakuvaakaan vaan joku auringonlasku. Ei sillä paljon kannata odotella mätsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aukaistaan Liettuassa Tinder.Vielä henki pihisee. Onko se sitten hyvä vai huono juttu, tiedä sitä...
Parilla kympillä nainen Liettuasta. Kuulostaa ihan lupaavalta.
Terveisin Naispelko28
Katot Airbnb:stä söpön lemmenluolan. Jospa nyt saisit 👍
Ota kortsut mukaan.
Aukaistaan Liettuassa Tinder.