Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et saa tinder macheja

Vierailija
03.11.2021 |

Tai saat niitä hyvin/melko harvoin, millainen olet? Kuvaile itseäsi. Kysyn ihan mielenkiinnosta, en missään nimessä kysy pahalla.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

Vierailija
2/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Minkälainen mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 49v. Hoikka/normaali vartalo, hiukset päässä (ei lippistä eikä aurinkolaseja kuvissa)

Suomalainen, vaalea iho. Aavistuksen keskiarvoa pidempi. Myös hieman parempi koulutus.

Rauhallinen, empaattinen, eläinrakas.

Muutamia matchejä, ei yksiäkään treffejä vielä.

Vierailija
4/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tinderiin ja katso niitä profiileja, niin saat vastauksesi. Jos olet kiinnostunut jostain profiilista, niin skippaa se, koska se profiili saa tykkäyksiä 95% naisilta, loput miehet ovat niitä jämiä, jotka ei kelpaa kellekään.

Vierailija
5/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tinderiin ja katso niitä profiileja, niin saat vastauksesi. Jos olet kiinnostunut jostain profiilista, niin skippaa se, koska se profiili saa tykkäyksiä 95% naisilta, loput miehet ovat niitä jämiä, jotka ei kelpaa kellekään.

Miten näkee kuinka kauan joku on siellä ollut ja saako tykkäyksiä/matcheja?

Vierailija
6/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Tämä varmaan riittää pitkälle. Noinkohan vaikka minkälainen nainen saa satoja tykkäyksiä, koska miehiä on niin paljon enemmän.

Vierailija
7/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Mutta käytä päätäsi, jos profilii vaikuttaa kiinnostavalta, niin se saa mätsejä, ne loput eivät saa luultavasti kuin 1 kk, jos sitäkään.

Vierailija
8/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Mutta käytä päätäsi, jos profilii vaikuttaa kiinnostavalta, niin se saa mätsejä, ne loput eivät saa luultavasti kuin 1 kk, jos sitäkään.

Mulla on kiinnostava profiili, ei tule matcheja.  Kyllä siihen muutakin tarvitaan kuin kiinnostava profiili.

Vierailija
9/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kiinnostava profiili, ei tule matcheja.  Kyllä siihen muutakin tarvitaan kuin kiinnostava profiili.

Elätkö jossain rinnakkaistodellisuudessa? Jos et saa mätsejä, et ole kiinnostava.

Vierailija
10/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Minkälainen mies?

Keskiarvomies. Tai niin luulin. Normaali profiili, useampi kuva eikä pitäisi olla mitään selkeästi luotaantyöntävää. En myöskään ole nirso vaan annan sydämen, jos naisen profiilissa on edes jotakin kiinnostavaa. 

Vierailija
11/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päälle nelikymppinen, hyvinkin pulskassa kunnossa, matalasti koulutettu, köyhän näköinen, enkä viitsi laittautua. (Nainen, jos kiinnostaa, tuskin kiinnostaa.)

Enkä ees oo tinderis, niin vaikee saada matcheja. Vai onko ne macheja, niinku kirjoitit?

Vierailija
12/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elätkö jossain rinnakkaistodellisuudessa? Jos et saa mätsejä, et ole kiinnostava.

Kertoo jotain kiinnostavuudesta että olen alusta asti saanut tykkäyksiä huomattavasti enemmän kuin monet muut miehet ovat täällä maininneet. Kiinnostava voi kyllä olla, mutta kohtaako kriteerit vastapuolen kanssa on aivan toinen asia.

Vierailija
13/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon päälle nelikymppinen, hyvinkin pulskassa kunnossa, matalasti koulutettu, köyhän näköinen, enkä viitsi laittautua. (Nainen, jos kiinnostaa, tuskin kiinnostaa.)

Enkä ees oo tinderis, niin vaikee saada matcheja. Vai onko ne macheja, niinku kirjoitit?

Vaikee on tuossa tapauksessa, jollei jopa mahdotonta.

Vierailija
14/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kirjoitusvirhe. Matcheja tarkoitin.

Ap

Vierailija
15/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten, kun olin Tinderissa, vippasin kaikki miehet vasemmalle. Ei tullut mätsiä, ei😀 Tinder ajanvietettä, hupia. Vähän kuin mainoskatalogin selaamista.

Vierailija
16/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja mitäänsanomattoman näköinen mies. Ehkä profiilistani jotenkin huokuu se, että olen käytännössä luovuttanut jo sillä hetkellä kun profiilin olen tehnyt. En ole tinderissä tällä hetkellä, mutta olen muutamaan otteeseen kokeillut onneani sielläkin. Ehkä elämääni joskus astelee joku nainen, tai sitten ei, olen aika vahvasti jo siihen asennoitunut, eikä se enää tunnu niin pahalta kuin muutamia vuosia sitten. Onneksi on nykyään muutakin elämää kuin miettiä naisia.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
17/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena saan sadoittain likejä ja useita superlikejä vaikka profiilini on erittäin tylsä. Ei lainkaan tekstiä ja vain yksi perus kuva, eikä edes mitään perus nättiä parempaa kuvaa.

Itse kuitenkin tykkään takaisin vain niistä profiileista joista itse todella pidän, ja joiden kanssa uskoisin tulevani toimeen. Eli noin viisi miestä sadasta. Minulla on huono itsetunto, joten en edes kehtaisi tykätä jonkun lääkäri-lentäjä-salimaken profiilista, jos joku nyt niin luulee. Vaan sellainen perus ystävällisen ja jopa vaatimattoman näköinen mies on makuuni :)

Haluasin myös tietää, millaiset miesten profiilit ei saa tykkäyksiä.. en missään nimessä usko että heissä on mitään vikaa, ei vaan ole tarpeeksi naisia tms.

Vierailija
18/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 42v. nainen, tavallisen näköinen, normaalipainon ylärajalla. Profiilissa ei ollut mitään ei-listaa ja kuvat ei olleet filtteröityjä. Olin 3 kk ja sain ehkä 10 mätsiä joista puolet ei puhunut minulle mitään.

Vierailija
19/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 42v. nainen, tavallisen näköinen, normaalipainon ylärajalla. Profiilissa ei ollut mitään ei-listaa ja kuvat ei olleet filtteröityjä. Olin 3 kk ja sain ehkä 10 mätsiä joista puolet ei puhunut minulle mitään.

Ja en itse vedä oikealle lentäjä-kirurgeja tai seksiseuran etsijöitä. Tai oikeastaan sellaisia, joiden kanssa ei voisi jotain keskustella sitten.

Vierailija
20/33 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksinen, tatuoimaton, filtteritön, sporttinen ja hoikka, 170 cm pitkä, hyvinsäilynyt luonnollinen mamma. Ikähaarukassa 35-40 kaksi matchia, joista toisen kanssa keskustelu kuivui heti kasaan ja toinen ei vastannut mulle koskaan.

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän