Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupaatteko lapsille että teette vapaalla jotain kivaa mutta sitten ette jaksakaan?

Vierailija
03.11.2021 |

Lupasin että mennään uimaan kun tänään on vapaapäivä, mutta olen niin koomassa työputken jälkeen etten vain kykene lähtemään. Huomenna alkaa taas raskas työputki ja kämppä on pommin jäljiltä. Ei ole puhtaita astioita, jääkaappi on tyhjä, vaatteet on kaikki likaisena pitkin lattioita.. Itse en ole pessyt hampaita kahteen päivään tai käynyt pesulla. Uupumus vei täysin.

Mitä sanon lapsille :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette uimaan, kun kerran lupasit

Vierailija
2/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi muistaa rikotut lupaukset. Koitapa vaatia siltä lupauksia teini-iässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Exä lupasi. Lapset panivat välit poikki häneen.

Vierailija
4/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on vieläpä syysloma. Itse joudun olemaan töissä. Lapset ovat keskenään ja pelaavat kun ei ole muuta tekemistä. Kortilla hakevat lähigrilliltä ruoan.

Ap

Vierailija
5/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lupaa jos jaksaminen on epävarmaa. Lupauksen perun vain jos tulee jokin ylitsepääsemätön yllättävä este, eikä jaksamattomuuteni ole koskaan kenellekään mikään yllätys.

Vierailija
6/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on vieläpä syysloma. Itse joudun olemaan töissä. Lapset ovat keskenään ja pelaavat kun ei ole muuta tekemistä. Kortilla hakevat lähigrilliltä ruoan.

Ap

Vedit överiksi tämän. Mutta yrityksestä 2/5

Vierailija
7/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille ihmisille voin lupaillakin perättömiä, mutta lapsilleni yritän esimerkilläni opettaa että luvataan vain se mikä pidetään ja pidetään se mikä luvataan.

Vierailija
8/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä uimassa niin tulee se pesullakäyntikin hoidettua siinä sivussa.

Vierailija
9/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyt hyvä ihminen ruokaa lapsille. Lapset ovat vapaaehtoinen juttu, jotka tuovat mukanaan vastuuta. Jaksoi sitä tai ei. Pese myös ne astiat.

Vierailija
10/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En koskaan lupaa lapsilleni mitään mitä en pidä. Mursin Tukholman-reissulla ranteeni ja silti etsin aarretta ja tein laivallakin kaiken mitä lupasin.

Olen tyhjillä lupauksilla kasvanut ja vihaan tyhjiä lupauksia.

Vierailija
11/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin huonolla syyllä voi rikkoa lupausta.

Vierailija
12/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla syysloma ja ovat keskenään kotona? Sitten kuulostavat olevan jo niin isoja, että heidän käyttämisensä uimahallissa ei pitäisi olla erityisen uuvuttavaa. Voisi olla uupuneelle jopa rentouttavaa käydä välillä istumassa saunassa ja porealtaassa näkemättä kodin kaaosta.

Vierailija
13/13 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie  lapset uimaan, koska kerran olet luvannut! Itse kasvoin katteettomien lupausten keskellä ja niin monta lupausta rikottiin. Vaikutti lapsen elämään ja varmasti vaikuttaa nykyiseen minääni. Ajattele lapsiasi ja ehkä itsekin virkistyt, kun lähdet liikkeelle - jos lapset voivat mennä keskenään altaaseen, juo vaikka hyvät kahvit sillä aikaa ja valmistaudu kotipuuhiin rennommalla otteella. Ota päivä kerrallaan, hieman  armoa itsellesi nyt kotihommissa. Lapset ensin: uimaan, sitten jotain helppoa & hyvää ruokaa (nachopelti tai helppo lihapullapelti). Sen jälkeen tiskaatte ja siivoilette pahimmat paikat yhdessä? Jos saatte siivouksen ja kotihommat tehtyä, viettäkää kiva ilta ja paistakaa vaikka lättyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän