Ai kauhea mitä pöperöitä työkaverit syövät
Olen huomannut että toimistolle palattua aika moni syö omia eväitään, kun ennen coronaa käytiin joka päivä lounaalla. Välillä saa kyllä silmät pyöreinä ihmetellä millaisia pöperöitä ja eineksiä ihmiset syövät päivästä toiseen. Itse foodiena en voisi kuvitellakaan. Toki taidokkaasti valmistettu ja hyvin maustettu kotiruoka on ihan ok, mutta sellainen kulahtaneen keltainen makaroonilaatikko ketsupilla pistää miettimään. 😬Tai alelaarista kauppakoriin nakattu maksalaatikko.Pelkkä haju mikrosta saa 🤮
Kommentit (54)
Elitistin herkkä sielu on nyt järkkynyt. Ihmiset, nuo moukat, syövät makaroonilaatikkoa tai maksalaatikkoa.
Olet varmasti miellyttävä ihminen, kun olet oikein foodiekin.
Taivaan kiitos saan jatkaa etätöissä!
Tekin tulette kohta seuraksi, on noi tartuntaluvut sellaiset.
Mene sinä sinne lounaalle, niin ei tarvi muiden ruokia ällötellä.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä sinne lounaalle, niin ei tarvi muiden ruokia ällötellä.
Olisikin näin. Eines-p¤!"#)skat haisevat työhuoneeseen asti mikrosta. :/
Mikä v i tt u on foodie? :D Joku joka tykkää juuri niista ruoista joista ap tykkää?
Ah, vois iskeä maksalaatikon mikroon. Kylkeen hiukan paistettua HK:n sinistä.
Minä seurailin kanssa pitään ihmetellen yhden työkaverin lounaita. Mukava nainen, mutta kaikki ruoka näytti koiranoksennukselta ja vieläpä jotain vegaanimössöjä. Entiseltä ammatiltani olen kokki, joten kyllä siinä tämän miehen sielu itki verta.
No, nyt ollaan jaettu tuon naisen kanssa sama talous 5 vuotta ja olen saanut oppia, että hänhän on loistava kokki. Kaikki ei vain näytä kovin kummoiselta, kun eväsrasiaan pakkaa.
Mullakin on woodie silloin tällöin.
Liittyykö se jotenkin foodieuuteen, että et ole puolessatoista vuodessa oppinut kirjoittamaan oikein sanaa korona?
Ei ole viimeisen pariin vuoteen voinut vähempää kiinnostaa syöminen saatikka ruuanlaitto.
Askarrellaankin sinulle lasten kanssa maitopurkeista mitali ja laitetaan postiin. : )
Ei tuo vielä mitään!
Mun keski-ikää lähenevä työkaveri pistänyt palkkansa merkkilogotuotteisiin, ja kauneushoitoloihin, sekä kampaajalle ja kertakäyttövaatteisiin, on avoin rahankulutuksensa suhteen kun aina lesoilee mitä osti ja paljonko ne merkit maksoi, mutta ruokansa on ihan järkyttävää kuraa ja raahaa sitä mukaansa töihin koska ei raaski maksaa hyvästä, terveellisestä lounaasta, eli mieluummin ostaa monta kappaletta yli tonnin arvoista merkkilaukkua, tai viidensadan kengät jota ei sitten raaski käyttää ettei kulu, kuin että maksaisi muutaman euron lounaasta ja meillä on todella hyvä lounasravintola samassa korttelissa! Käy siellä mielellään jos joku muu maksaa yritystilaisuuksissa kuten koulutuspäivien aikana, muttei raaski maksaa niitä euroja itse.
Töissä sekoittanut lautaselle esimerkiksi punaisten hintalappujen vanhaa maksalaatikkoa, kaalisalaattia, öljyssä ja chilissä maustuneita fetajuustokuutioita, todella härkiintyneen hajuista einespakkauslohikuutioita, sekoittaa sen mössöksi ja sitten lämmittää tuota mössöä lautasella mikrossa pari minuuttia. Voitte kuvitella että kaikki lähtee toimiston ruoka- ja kahvitilasta pois kun haisee sen verran järkyttävälle ja se katku leviää joskus sinne toimistotiloihin, ja sinne ei mitkään ruuan hajut ensinnäkään kuulu. Noista hajuista on kaksi henkilöä saaneet astma ja migreenikohtaustakin parisen vuotta sitten.
Joku joskus ystävällisesti asiasta mainitsi että "aika paljon lähtee tuota hajukäryä joskus sun ruuista kun lämmität että pitäisiköhän lisätä vähän ilmastointia", niin hän kilahti ja alkoi syyttää työpaikkakiusaamisesta, vaikka hän on se joka hajuilla kiusasi! Sitä paitsi itse kehtasi valittaa muiden "liian halvan ja huonon hajuisista hajuvesistä kun hän itse sentään käyttää vain kallista Chanelia ja Dioria", eikö sekin ole kiusaamista?
Onneksi on ollut etätyömahdollisuus ja jatkuu, niin on päässyt välttelemään moista hajuhaittaa.
Meillä haisee konttorilla aamuisin krapulainen oksettava munapieru kun joku emäntä syö siellä puuron johon sekottaa jäisiä marjoja, keitetyt kananmunat ja rahkaa.
Kuorii niitä keitettyjä kananmunia ja jättää ne keititön tiskipöydälle haisemaan sillä välin kun keittää vettä puuroon. Joskus unohtaa ne kuoret sinne, munat näyttää ja haisee sille että ne olisi keitetty päiväkausia aiemmin.
Eikö tuollaista voisi syödä kotona, ennen töihin lähtöä? Ei me muutkaan leimata itseämme töihin ja aleta siellä aamupalaa kiskomaan ja näin ollen ylimääräisiä aamiaisfleksitunteja! Ei olisi pokkaa, eikä olisi pokkaa hajustaa konttoria tuollaisella pieruhajulla!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään!
Mun keski-ikää lähenevä työkaveri pistänyt palkkansa merkkilogotuotteisiin, ja kauneushoitoloihin, sekä kampaajalle ja kertakäyttövaatteisiin, on avoin rahankulutuksensa suhteen kun aina lesoilee mitä osti ja paljonko ne merkit maksoi, mutta ruokansa on ihan järkyttävää kuraa ja raahaa sitä mukaansa töihin koska ei raaski maksaa hyvästä, terveellisestä lounaasta, eli mieluummin ostaa monta kappaletta yli tonnin arvoista merkkilaukkua, tai viidensadan kengät jota ei sitten raaski käyttää ettei kulu, kuin että maksaisi muutaman euron lounaasta ja meillä on todella hyvä lounasravintola samassa korttelissa! Käy siellä mielellään jos joku muu maksaa yritystilaisuuksissa kuten koulutuspäivien aikana, muttei raaski maksaa niitä euroja itse.
Töissä sekoittanut lautaselle esimerkiksi punaisten hintalappujen vanhaa maksalaatikkoa, kaalisalaattia, öljyssä ja chilissä maustuneita fetajuustokuutioita, todella härkiintyneen hajuista einespakkauslohikuutioita, sekoittaa sen mössöksi ja sitten lämmittää tuota mössöä lautasella mikrossa pari minuuttia. Voitte kuvitella että kaikki lähtee toimiston ruoka- ja kahvitilasta pois kun haisee sen verran järkyttävälle ja se katku leviää joskus sinne toimistotiloihin, ja sinne ei mitkään ruuan hajut ensinnäkään kuulu. Noista hajuista on kaksi henkilöä saaneet astma ja migreenikohtaustakin parisen vuotta sitten.
Joku joskus ystävällisesti asiasta mainitsi että "aika paljon lähtee tuota hajukäryä joskus sun ruuista kun lämmität että pitäisiköhän lisätä vähän ilmastointia", niin hän kilahti ja alkoi syyttää työpaikkakiusaamisesta, vaikka hän on se joka hajuilla kiusasi! Sitä paitsi itse kehtasi valittaa muiden "liian halvan ja huonon hajuisista hajuvesistä kun hän itse sentään käyttää vain kallista Chanelia ja Dioria", eikö sekin ole kiusaamista?
Onneksi on ollut etätyömahdollisuus ja jatkuu, niin on päässyt välttelemään moista hajuhaittaa.
" koska ei raaski maksaa hyvästä, terveellisestä lounaasta"
Ei siis syö työpaikkaruolassa sen "hyvää ja terveellistä" lounasta?
Maksalaatikot, kananmunat, kaalikeitot ja vastaavat hajuhaitat eivät todellakaan kuulu toimistotiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään!
" koska ei raaski maksaa hyvästä, terveellisestä lounaasta"
Ei siis syö työpaikkaruolassa sen "hyvää ja terveellistä" lounasta?
Vain jos joku muu tarjoaa.
Raahaa mössöt töihin.
Eikö opiskelijat ole tuollaisia että säästää jossain ruuassa, syövät makaronia ja nuudeleita, jos säästävät rahaa johonkin muuhun. Siksi ihmettelen moista lähes keski-ikäiseltä.
Päivän parhaat naurut tästä ketjusta!
Hitto mitä hienohelmoja. Taidankin siirtyä pelkästään "haiseviin" mikroruokiin ja vääntää vielä paskat housuihin työpaikalla. Saavat foodiet, mikä hitto tuo edes on, lisää ihmeteltävää.
-runkie-
Injektoi sinä, foodiena, persimonismoothieta silmämunaasi, minä vedän makaroni- tai maksalaatikkoa (kunhan maksalaatikossa on rusinoita, vähän olen foodie itsekin).