Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien selitys? Ex lähetti hirmuisia liskoja perääni?

Vierailija
14.01.2015 |

Mukuin juuri monta tuntia, mutta en pysty menemään takaisin tuon unen takia.

Historia se, että ex teki mulle kaiken mahdollisen pahan, mitä toiselle voi tehdä. Nyt näin unta, jossa kipusin puuhun, mutta puussakin piti pelätä, vaikka olis oksien suojassa, sillä ex oli lähettänyt mua jahtaamaan esihistoriallisen kaltaisia isoja dinosauruksia isoine hampaineen, jotka olisivat syöneet mut heti hengiltä, eikä pakoreittiä ollut. Ennen, kun olimme vielä yhdessä, näin usein unia, että ex itse jahtasi ja seurasi minua ja syytteli millloin mistäkin ja uhkasi tappaa. Tosi asiassa syytteli minua olemattomista, vaikak petti itse.

Mitä tällainen uni kertoo? Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liskot unissa liittyy ruuansulatusongelmiin.

Vierailija
2/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:37"]

Liskot unissa liittyy ruuansulatusongelmiin.

[/quote]

Niinkö? Ettei olis vaan menneisyyden sulatusongelmia, eikä ruuan? Yöunet meni tuon takia nyt. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneuni. Uusi Jurassic Park on tulossa.

Vierailija
4/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun nää ei ollut mitään liskoja vaan hirmuliskoja eli valtaisia kerrostalon kokoisia hirmuliskoja, paremminkin dinosauruksia tms? ap.

Vierailija
5/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:45"]

Enneuni. Uusi Jurassic Park on tulossa.

[/quote]

No olis kiva, jos oliskin vaan uus leffa tulossa. Tai sitten oikee hirmuliskokausi? Oikeesti en pysty menemään nukkumaan ja exän kanssa ollut pahoja ongelmia, kun on uhkaillu mua sekä suhteemme aikana, että nyt myös erottuamme. ap.

Vierailija
6/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa alitajunta pääsee valloilleen ja ihminen usein käsittelee unissaan asioita joita ei välttämättä uskalla kohdata/käsitellä valveilla.

Tulkitsisin unesi niin, että kokemuksesi exän kanssa ovat olleet sellaisia, että sinulla on vieläkin pelkoa/epäluottamusta häntä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi