Keitättekö usein perunoita?
Joku kirjoitti että nykynaisten ruuanlaittotaidoissa on puutteita. Eli suunnilleen teevesikin kiehuu pohjaan. Pitäisi löytää itselleni nainen, joka osaa kokata vanhanajan sapuskoita. Läskisoossia perunoilla, perunamuusia kalapuikoilla, jne. T. mies.
Kommentit (49)
En juuri koskaan. Niissä ei ole mitään sellaista mitä en muista ruuista saisi. Peruna on muutenkin niin tylsä maultaan. Syön kyllä kun tarjotaan.
Nykynaiset... mummonne häpee teitä. Ja kyllä se äitikin, ei vaan kehtaa sanoa.
Ei edes kerran viikossa. Ruokaa kyllä osaan laittaa, mutta liekö se että kotoa muuttamiseen asti useimpina päivinä oli kahdella aterialla perunaa saanut kyllästymään siihen.
VEDÄN PALJAALTAAN JA ILMAN LIUKASTEITA.
-IISAK SONNI
Olen asunut omillani kohta kymmenen vuotta, en muista ikinä keittäneeni perunoita. Kerran vanhempien luona keitin, myönnettäköön, taisivat palaa pohjaan. Päivittäin teen kyllä itse ruokaa ja hyvääkin sellaista, perunat nyt eivät maistu miltään niin mitä sitä opettelemaan. Makaronilaatikkoakaan en ole koskaan tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:49"]
Kyllä sen jo köksäntunnilla huomas että pojat oli järjestään parempia ruuanlaittajia kuin tytöt. Sama jatkuu vielä parikymppisinä, en tunne yhtään ikäistäni naista joka tekis yhtä hyvää ruokaa kuin minä. Ei niitä kiinnosta edes yrittää, nuudeleilla mennään.
[/quote]
Miehet osaa olla luovia ruoanlaitossa. Naiset tuijottaa reseptiä pilkun tarkkuudella.
Täytyy sanoa että koska olen keittiössä aika hyvä niin en minkä tahansa eukon paskasooseja söisi vaan naisen olisi ensin todistettava että olisi yhtä tiukka kokki kuin röörinsä.
Täytyy sanoa että koska olen keittiössä hyvä niin en minkä tahansa eukon paskasooseja söisi vaan naisen olisi ensin todistettava että olisi yhtä tiukka kokki kuin röörinsä.
Aina ja koko ajan porisee.