"VIrolainen" on todellisuudessa NEUVOSTOLIITTOLAINEN!
Jokainen niinsanottu "virolainen", joka on syntynyt ennen vuotta 1992 (Neuvostoliitto hajosi vuoden 1991 lopussa), on saanut syntymätodistukseensa merkinnän: NEUVOSTOLIITON KANSALAINEN! Sellainen "ihminen"hän on syntynyt valtiossa nimeltä Neuvostoliitto, ja sen tasavallassa eli osavaltiossa nimeltä "Eestin sosialistinen neuvostotasavalta".
Toisin sanoen: Kaikki yli 25-vuotiaat niinsanotut "virolaiset" ovatkin todellisuudessa NEUVOSTOLIITTOLAISIA! Varo kommunisteja!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:42"]
Viroon oli uudelleenitsenäistymisen jälkeen vaikeaa myydä punaisia jouluverhoja ja -pöytäliinoja jne. Niin tiukasti virolaiset mielsivät punaisen värin muistuttavan neuvostolippua ja pioneeriliinaa. Minä vein yhdelle virolaiselle hänen suuresti toivomansa enkelikellon ja kynttilöitä. Hän kertoi unelmoineensa sellaisesta neuvostoaikana.
Olin todella yllättynyt siitä, että minun pikkurahalla ostamastani enkelikellosta ja kynttilöistä oli noin paljon iloa. Meistä tuli hyviä ystäviä.
[/quote]
Ostin yhdeltä Kätliniltä, eestiläishuoralta, pillua joskus vuonna 1988. Ihan hyvää pimppaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:42"]
Viroon oli uudelleenitsenäistymisen jälkeen vaikeaa myydä punaisia jouluverhoja ja -pöytäliinoja jne. Niin tiukasti virolaiset mielsivät punaisen värin muistuttavan neuvostolippua ja pioneeriliinaa. Minä vein yhdelle virolaiselle hänen suuresti toivomansa enkelikellon ja kynttilöitä. Hän kertoi unelmoineensa sellaisesta neuvostoaikana.
Olin todella yllättynyt siitä, että minun pikkurahalla ostamastani enkelikellosta ja kynttilöistä oli noin paljon iloa. Meistä tuli hyviä ystäviä.
[/quote]
Mikä vittu on "uudelleenitsenäistyminen"?
[/quote]
Sitä, että Viro oli itsenäinen valtio ennen kuin Neuvostoliitto valloitti sen. Nyt Viro on jälleen itsenäinen miehityksen päätyttyä. Tosin niinsanotun virallisen neuvostototuuden mukaan virolaiset pyysivät Neuvostoliittoa valloittamaan Viron. Sitä tarkoittaa uudelleen itsenäistyminen.
KVG. http://fi.wikipedia.org/wiki/Viro
Ja tämä aloitus on täyin asiaton ja paikkansapitämätön, minkä myös aloittaja tietää hyvin tarkkaan, kunhan vaan provoilee.
Ohis
Joillakin menee kansalaisuus ja etninen ryhmä sekaisin. Mun isomummon passissa lukee muuten suomi jollain neljällä kielellä, eikä mitään venäjästä. Se on noin 100vuotta vanha.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:42"]
[/quote]
Ostin yhdeltä Kätliniltä, eestiläishuoralta, pillua joskus vuonna 1988. Ihan hyvää pimppaa.
[/quote]
Ja tämä liittyy asiaan miten?
Jos Eestiä ei oltaisi miehitetty 50 vuoden ajan, olisi se nyt varmaan rikkaampi kuin Suomi. Eestin valtionvelka on huomattavasti pienempi kuin Suomen, ja se pärjää esimerkiksi demokratiaa ja sananvapautta mittaavissa tutkimuksissa yhtä hyvin kuin Länsi-Euroopan maat. Häpeä ap.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:42"] Viroon oli uudelleenitsenäistymisen jälkeen vaikeaa myydä punaisia jouluverhoja ja -pöytäliinoja jne. Niin tiukasti virolaiset mielsivät punaisen värin muistuttavan neuvostolippua ja pioneeriliinaa. Minä vein yhdelle virolaiselle hänen suuresti toivomansa enkelikellon ja kynttilöitä. Hän kertoi unelmoineensa sellaisesta neuvostoaikana. Olin todella yllättynyt siitä, että minun pikkurahalla ostamastani enkelikellosta ja kynttilöistä oli noin paljon iloa. Meistä tuli hyviä ystäviä. [/quote] Ostin yhdeltä Kätliniltä, eestiläishuoralta, pillua joskus vuonna 1988. Ihan hyvää pimppaa. [/quote] Ja tämä liittyy asiaan miten?
[/quote]
"(Ja) miten tämä liittyy asiaan?"
Suomen kielessä kysymyssana tulee lauseen alkuun.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:34"]
Miten kansalaisuus liittyy poliittiseen mielipiteeseen? Jos he olisivat halunneet olla kommunisteja, eivät he olisi pyrkineet itsenäistymään 50 miehitysvuotta. [/quote]
No mutta Neuvostoliiton virallisen opin mukaanhan jokainen neuvostoliittolainen kannatti kommunismia! Niin varmaan sinäkin kannatit 1970-luvulla, vaikket neukku ollutkaan.
[/quote]
Höpöhöpö. Kommunistiseen puolueeseen kuului Neuvostoliitossa vähemmän ihmisiä kuin Venäjän ortodoksiseen kirkkoon. Kommunistit olivat virallinen eliitti, sen lisäksi oli laaja muu väestö.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:47"]
Jokainen niinsanottu "virolainen", joka on syntynyt ennen vuotta 1992 (Neuvostoliitto hajosi vuoden 1991 lopussa), on saanut syntymätodistukseensa merkinnän: NEUVOSTOLIITON KANSALAINEN! Sellainen "ihminen"hän on syntynyt valtiossa nimeltä Neuvostoliitto, ja sen tasavallassa eli osavaltiossa nimeltä "Eestin sosialistinen neuvostotasavalta".
Toisin sanoen: Kaikki yli 25-vuotiaat niinsanotut "virolaiset" ovatkin todellisuudessa NEUVOSTOLIITTOLAISIA! Varo kommunisteja!
[/quote]
Tiesitkö, että isovanhempasi ovat venäläisiä, joten sinullakin on venäläistä sukujuurta.