Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat yläselän kivut

Vierailija
13.01.2015 |

Minulla tulee ajoittain yläselkään, lapojen väliin todella kovaa kipua, oikein kiristävää. Pahimmillaan tuntuu ettei saa henkeä kun koko rintakehään tuntuu sattuvan, ja jos kipu leviää myös leukaperiin. Minulla on ollut tätä vaivaa ajoittain jo viimiseiset 10 vuotta. Nyt vaiva tuntuu ilmenevän päivittäin. Onko kenelläkään ollut samanlaista? Olen yrittänyt lihaskuntoa saada paremmaksi yläselästä mutten huomaa merkittäviä muutoksia. Kivun yleensä laukaisee pitkä istuminen, tai huonossa asennossa istuminen, sekä vieraassa paikassa nukkuminen. Kipu on niin kovaa että se lamaannuttaa paikoilleen kunnes särkylääke alkaa vaikuttaa. Vinkkejä mikä avuksi? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen vielä tietääkö joku? On niin erilaista kipua kun selkäkipu yleensä.. Sama juttu aloittajan kanssa, että ihan leukoihinkin asti säteilee. Ja näitä kipukohtauksia voi tulla useita viikossa.

Vierailija
2/4 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nostan tätä jos joku tietäisi! Itselläkin ollut pari vuotta ja tälläkin hetkellä "kramppaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle myös lapojen välisen alueen kivut tuttuja. Tuntuu niinkuin olis ikäänkuin puoliksi lavan alla ja siksi vaikea hieroa. Fyssariäitini on välillä hieronut menemällä lavan alle (!?) ja osannut hieroa just siitä kipualueen päältä, sitten aina hieronnan jälkeen alue ihan kosketusherkkä päiviä. Välillä poistuu sitten taas palaa, koko ajan tuntuu vähän jotain. Tää vaiva ollut nyt joku 6kk. Myös huonot istuma-asennot tai sängyt pahentaa, sohva meni vaihtoon tämän takia. Kauhukuvitelmissa mietin erilaisia syöpiä... tuskin sentään? Eli up uppp onko muilla kokemusta?

Vierailija
4/4 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jäsenkorjaajalle tai kiropraktikolle. Jos selkärangassa on joku nikama vinossa niin se heijastelee kipuna omituisissakin paikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän