Naturdiet shaket ym., kokemuksia
Niin, minkälaisia kokemuksia, mistä tuotteista? Ja oletko käyttänyt satunnaisesti, vai "tosimielellä"? Onko ollut minkäänlaista hyötyä?
Kommentit (9)
Mä joskus nappaan töihin evääksi. Olin itseasiassa aika yllättynyt miten hyviltä ne maistuu :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:56"]
Tosimielellä olen käyttänyt niitä yhdessä Nutrilett tuotteiden kanssa. Maultaan ovat mielestäni parhaita niistä joita olen maistanut. Mulla on ollut päärynää, minttusuklaata ja maitosuklaata ja niistä se maitosuklaa on ehdoton suosikki. Mulla on VLCD-kuurit toimineet erinomaisesti, ei ole ollut vaikeaa noudattaa ja paino on pysyvästi pudonnut. Ei toki kaikille sovi.
[/quote]
Mitä se sinun pysyvästi tarkoittaa? Vuosi, kaksi, viisi tai enemmn?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:55"]Älä käytä [/quote] Mutta kun kiinnostais... Pakko olla parempi vaihtoehto kuin nykyiset välipalani: pasteijat, piirakat ja karkit..?
[/quote]
Ei aikuinen tarvitse välipaloja. Syö ruokaa ruoka-aikana.
Tosimielellä olen käyttänyt niitä yhdessä Nutrilett tuotteiden kanssa. Maultaan ovat mielestäni parhaita niistä joita olen maistanut. Mulla on ollut päärynää, minttusuklaata ja maitosuklaata ja niistä se maitosuklaa on ehdoton suosikki. Mulla on VLCD-kuurit toimineet erinomaisesti, ei ole ollut vaikeaa noudattaa ja paino on pysyvästi pudonnut. Ei toki kaikille sovi.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:55"]Älä käytä
[/quote]
Mutta kun kiinnostais... Pakko olla parempi vaihtoehto kuin nykyiset välipalani: pasteijat, piirakat ja karkit..?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:55"]Älä käytä
[/quote]
Mutta kun kiinnostais... Pakko olla parempi vaihtoehto kuin nykyiset välipalani: pasteijat, piirakat ja karkit..?
[/quote]
Pienennä ruoka annoksia ja syö useammin :) välipalaksi vaikka porkkana? Itse juon prode+ välipalaksi. Ihan ruokakaupasta saa ja sisältää vähän sokeria
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:55"]Älä käytä
[/quote]
[/quote]
Pienennä ruoka annoksia ja syö useammin :) välipalaksi vaikka porkkana? Itse juon prode+ välipalaksi. Ihan ruokakaupasta saa ja sisältää vähän sokeria
[/quote]
Katsonpas seuraavan kerran kaupassa tuon proden :)
Ap täällä, nyt sitten kokeilin! Tosi hyvä vaikutelma tuli, söin sen siis aterian korvikkeena, ja ei tehnyt mieli napostella yhtään sen jälkeen :)