Suomalaisnainen mopoili alasti Kamputseassa
Naisen mukaan idea oli hänen ystäviensä, ja miesten temppuillessa vähäpukeisina kukaan ei puuttunut asiaan.
– Juttu sitten loppui siihen, että olin pari minuuttia mukana kuvissa ja heti pidätettiin. Eli tasa-arvokysymykset kyllä taas vähän ihmetyttävät, hän toteaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015011319013681_uu.shtml
Kommentit (24)
Soomihoro kyllä on oppinut "tasa-arvoon" vetoamaan siitä pisteet! XD "Naisen mukaan idea oli hänen ystäviensä, ja miesten temppuillessa vähäpukeisina kukaan ei puuttunut asiaan.
- Juttu sitten loppui siihen, että olin pari minuuttia mukana kuvissa ja heti pidätettiin. Eli tasa-arvokysymykset kyllä taas vähän ihmetyttävät, hän toteaa."
On se hyvä, että esimerkiksi oma käytös ei ihmetytä.. Oivoi.
Hurskastelevat miehet kommentoimassa. Ihan kuin miehet ei sikailisi ulkomailla. Typerää toi on tietysti oli kyseessä kumpi vain.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:42"]
Soomihoro kyllä on oppinut "tasa-arvoon" vetoamaan siitä pisteet! XD "Naisen mukaan idea oli hänen ystäviensä, ja miesten temppuillessa vähäpukeisina kukaan ei puuttunut asiaan.
- Juttu sitten loppui siihen, että olin pari minuuttia mukana kuvissa ja heti pidätettiin. Eli tasa-arvokysymykset kyllä taas vähän ihmetyttävät, hän toteaa."
On se hyvä, että esimerkiksi oma käytös ei ihmetytä.. Oivoi.
[/quote] Ahaa, taas oli suomalainen ulkomailla opettamassa paikallisille tasa-arvoa ja varmaankin myos alastomuuden luonnollisuutta naille tiukkapipoille. Naitahan on nahty vaikkakin vahan kesymmissa muodoissa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:25"]
Suomalainen nainen pervoilee ulkomailla. Käsi ylös ketä oikeasti on yllättynyt. :D
[/quote]
Alapeukku ketälle.
[/quote]
Mitä mongerrat? Tuli yllätyksenä vai? Itselleni ei juurikaan. Näistä anteliaista Suomi tunnetaan ympäri maailmaa. Ei voi tuota horoa ainakaan syyttää stereotypian vahvistamatta jättämisestä. LOL!
[/quote]
Se luetun ymmärtäminen... huoh. =(