Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manuela Bosco ja Tuure Kilpeläinen myyvät ihanan kotinsa!

Vierailija
03.11.2021 |

https://www.etuovi.com/kohde/20899213?haku=M1751040485

Tämä tässä. Minä sanoisin, että tuo on minun ihannekotini. Ostaisin, jos minulla olisi varaa. Eikä ihan "sikahinta" kuitenkaan noin kauniista, historiallisesti arvokkaasta rakennuksesta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkölämmityskulut 150e/kk, uskoisko?

Montako mottia puita siihen päälle?

Vierailija
22/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kommenteissa osasi kertoa, että edellisellä kierroksella talon hinta on ollut 150 000, ja ollut tuolloin monta vuotta myynnissä.

No, huh. Pelkkää julkisuuslisäkö tuplasi hinnan vaikka mitään remontteja ei ole tehty? Minusta tuo haisi homeelle jo siinä Yökylässä-ohjelmassa. Myynnin vuoksiko se kuvattiin tuolla?

Olitko mukana haistelemassa vai mistä tiedät? Vai saatko hajut naamasti tv:n kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö he myy myös Helsingistä jonkin arvohuoneiston?

Muistaakseni oli lehtijuttu tästäkin asiasta äskettäin.

Nyt on rahalle tarvetta.

Entä sitten vaikka olisikin? 

Vierailija
24/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi ketju meni kai poistoon mutta ostajan aiheellista perehtyä asemakaavan edellyttämiin muutoksiin, ja itse ilmoituksessa taisi olla jopa epätarkkuus.

Vierailija
25/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikean kaunis lasiveranta, mitkä ikkunat! - kyllä vaan, pesemistä riittää.

Vierailija
26/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempi ketju meni kai poistoon mutta ostajan aiheellista perehtyä asemakaavan edellyttämiin muutoksiin, ja itse ilmoituksessa taisi olla jopa epätarkkuus.

Just tämä. Pikkuisen nauratti kun iltapäivälehden otsikossa lupailtiin "nyt Manuela kertoo syyn talonmyyntiin" ja syy oli tyyliä "meilä ei ole aikaa oleskella talossa" ja sitten kun katsoi myynti-ilmoituksen niin siellähän oli tie rannan ja talon välissä, ja tiestä menossa lunastusmenettely. Plus tontin toisella rajalla olevaa tietä oltiin leventämässä. Nämä siis mitä ilmoituksessa oli. Eli kannattaa tosiaan ottaa selville mitä muuta on meneillään.

Vierailija
27/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Veitolan ohjelmasta, että siinä olisi mainittu osan huonekaluista tulleen kaupan myötä. Vaikuttais, että tietyt matot, sohva ja jotkut tuolit ja valaisimet kuuluis siihen settiin - ovat niin talon henkisiä. Vanhaa henkeä. Toivottavasti saisivat jäädä taloon ja uusi omistaja niitä vaalisi.

Vierailija
28/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on yksi unelmakoti myynnissä. Eivät nuo kauaa samassa paikkaa viihdy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme