Mies 29v miettii: harrastukset eivät auta yksinäisyyteen
Mietin vasta tosi tarkkaan miten käyttäisin vähissä olevat rahat sillä tavalla, että voisin löytää parisuhteen ensi kesäksi. Yritin välttää sellaisten harrastusten jatkamista, joissa on vain vähintään 45-vuotiaita naisia ja usein paljon sitä vanhempia. Mutta aika huonolta näyttää. Näyttää siltä, että kaikki kielikursseilla käyvät nuoret naiset ovat itse asiassa suomen kieltä opiskelevia mamuja. Suomalaisia naisia ei kiinnosta semmoinen ennen kuin keski-ikä on jo sopivan pitkällä. Mistähän tämä johtuu?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:08"]
Nuoremmat naiset voivat yleensä opiskella kieliä koulussaan (yliopisto, AMK), ei ole tarvetta mennä kansanopistojen tai vastaavien kursseille. Valmistumisen jälkeen kielitaitoa ylläpidetään itsenäisesti.
[/quote]
Juuri näin. Nuoret naiset kouluttautuvat Suomessa keskimäärin paljon korkeammalle kuin miehet ja yliopistoissa on huima vieraiden kielten opintovalikoima, sekä äidinkielen / kielenhuollon kurssitarjonta.
Mies29v ei ole opiskellut mitään loppututkintoon saakka, eikä ole myöskään työelämässä. Hänen maailmansa on vähän toisenlainen, kuin normaalin nuoren aikuisen.
[/quote]
yliopisto-opintoihin kuuluu kieliopintoja n. 20 op pelkästään alemman korkeakoulututkinnon osalta. Ei ihme, että akateemiset nuoret naiset eivät korkeakouluopintojensa ohella enää osallistu kansalaisopistoissa suomen kielen kursseille, mutta nämä ovat tosiasioita, joita meidän lassukkatrollimme ei käsitä.
[/quote]No etpä sinäkään tuota aloitusta kovin tarkkaan lukenut, kun suomen kielen kursseista puhut ja epämääräisellä tavalla kahdestakymmenestä opintopisteestä, joka voi olla mitä tahansa (tai enintään englanti, ruotsi ja suomi eli lukion jatkoa). Aika moni erikoislääkäri ym.luonnontieteisiin ynnä muuhun erikoistunut suomalainen ei osaa englantia kunnolla. Ruotsia taas ei osaa suurin osa väestöstä muutenkaan. Esim.siitä syystä moni jatkaa virkamieskurssin jälkeen esim.kansalaisopistossa, missä voi syventää asioita eri tavalla.
Halusin vain palata kysymään tuolta sympaattiselta naiselta asioita, mutta jutut menivät nopeasti niin sairaiksi perskärpästen myötä, että en taida enää saastuttaa silmiäni tämän ketjun seuraamisella.
-Mies 29v-
[/quote]
Ihanaa, tee niin. Itsesaastutus sopiikin sulle paremmin <3
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:04"]
Lähe mun kanssa kiertää afrikaa reppu selässä? En uskalla yksin naisena ja sä taas saisit seuraa kesäksi! N19
[/quote]
Wuhuu! Menkää Kongoon molemmat!
[/quote]
Meinaatko nyt Kongo jokea, Kongon tasavaltaa vai Kongon demokraattista tasavaltaa?
N19
Bändin keikka
Harrastelijateatteri
Yökerho alkuillasta
Noissa minä olen tavannut omat mieheni. Yökerhossa on turha kännissä vongata keneltäkään, mutta esim kesäisin terassit ym. ovat loistava paikka tutustua. Nykyisen mieheni tapasin paikallisen bändin keikalla. Ei ollut mikään ördäystapahtuma vaikka juomaa olikin tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:04"]
Lähe mun kanssa kiertää afrikaa reppu selässä? En uskalla yksin naisena ja sä taas saisit seuraa kesäksi! N19
[/quote]
Wuhuu! Menkää Kongoon molemmat!