Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihi äitipuoli

Vierailija
13.01.2015 |

Lapsen isä sopi lapsen kanssa, että tuo joululahjan joulun välipäivinä. Mun käsittääkseni ne ovat jo olleet ja menneet. Tiedänpä vain miten asia oikeasti on. Helvetin pihi äitipuoli on huomannut, että lapsellahan on kohta syntymäpäivät. Viedään se lahja silloin, niin ei tarvi erikseen ostaa vielä syntymäpäivälahjaakin. Voi elämä, että mua huvittaa :D! Lasta ei niinkään. Miksei ole saanut isän joululahjaa vieläkään :/...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä tiedä, että miten asia oikeesti on!? Vai tiedätkö, jos tiedät, niin mistä? Ja miksi lapsi ei tapaa isäänsä jouluna?

Vierailija
2/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei saa tavata esikoistaan oikeastaan koskaan enään, ehkä 4xvuosi. On katos ne uudet lapset jotka ovat paljon arvokkaampia toki. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:07"]Isä ei saa tavata esikoistaan oikeastaan koskaan enään, ehkä 4xvuosi. On katos ne uudet lapset jotka ovat paljon arvokkaampia toki. 

ap
[/quote]

Ja se on äitipuolen syy kun isä ei huolehdi suhteestaan omaan lapseensa?

Onko sun exmies ihan toivoton idiootti?

Vierailija
4/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se idiootti, tossun alla nykyään näköjään. Ensin lapsi kävi kahden viikon välein aina viikonlopun (ennen kuin tuli uudet lapset). Sitten tahti hidastui kun syntyi heidän ensimmäinen lapsensa kerran kuussa tapaamisiin. Alkoi sitten pikkuhiljaa olemaan aina jotain syitä, miksi lapsi ei voi tulla. Uuden vaimon migreeni, oksennustauti, kuume, taas oksennustauti, mun lapsella nuha, heillä ripuli-->ei voi tulla jne jne. Että turha mulle kenenkään puolustella kun ei asioista tiedä mitään. Se vain nykyään surettaa, kun lapsi ei enää edes odota isältään mitään, tietää sen jo, että taas sama lopputulos :/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi