Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vuodessa käytät terveydenhuollon palveluja?

Vierailija
03.11.2021 |

Ja ikäsi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriä lukuunottamatta en ole käynyt lääkärissä sen jälkeen kun jäin eläkkeelle 64v 16 vuotta sitten. Ei ole ollut tarvetta, enkä syö lääkkeitäkään muuta kuin Panadolia joskus. Rokotukset olen tietenkin ottanut.

Vierailija
22/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

44, yleensä 0-2 kertaa vuodessa, nyt useammin kun krooninen sairaus. Hoito työterveydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyden määräaikaisia en laske, en niitä itse varaa enkä ole kovin kiinnostunut käymään.

Kunnallisella erikoishammaslääkärillä 1-2 kertaa vuodessa, parodontiitti.

14v sitten raskausmyrkytys ja keskosvauva aiheutti muutaman käynnin ja sairaalajakson.

Pian 50v.

Vierailija
24/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ihotautilääkärikäyntiä, 12 injektiota (mielenterveys), 5-8 labraa, 1 hampaidenhoito

20-23 kertaa vuodessa

Olen 32-vuotias

Vierailija
25/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti hammaslääkärissä muutaman vuoden välein, lähes vuosittain soittoajalla resepti virtsatietulehduksen hoitoon, satunnaisia käyntejä jonkun vaivan, rokotteen tms. vuoksi. Ehkä kerran-kolme vuodessa olisi keskiarvo, jos lähtisi laskemaan. Nyt vuoden sisällä olen käynyt varmaan kymmeniä kertoja ensin lapsettomuustutkimuksiin liittyvissä labroissa ja käynneillä ja raskautumisen myötä neuvolassa, ultrissa, neuvolalääkärillä ja labroissa. Työhöntulotarkastus ja sen labrat osuivat myös samaan ajanjaksoon.

Vierailija
26/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ollut tarvetta seitsemään vuoteen tarvita muita terveydenhuollon palveluja kuin hammastarkastuksia ja hammaskiven poistoa. Ikä, 65.  Olen kasvissyöjä, normaalipainoinen enkä mätä sokerisia herkkuja, siinä terveyteni salaisuus.

Tulehdussairaudet kuten nuhat ja flunssat jäivät pois, kun lopetin pullan syömisen, ja yleensä valkoista vehnäjauhoa sisältävien tuotteiden. Ne ilmeisesti kuormittavat immuunipuolustusta paljon.

Valkoisen sokerin sulatusprosessi vatsassa  imuroi kehosta magnesiumit, kromit ja sinkit, joita ihmisen immuunipuolustus tarvitsee. Sokerin puhdistusprosessissa nämä aineet poistetaan, koska ne sijaitsevat sokeriruo'on kuoressa, joka siis poistetaan. Valkoinen sokeri on vaarallinen ja addiktoiva huume.

Monilla ylivilkkailla lapsilla on kromin puute, joka johtuu juuri sokerisista herkuista.

Vierailija
27/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen käyttänyt 19 kertaa, se on poikkeuksellisen paljon! Sairastin koronan vuoden vaihteessa, puhelukontakteja hoitajaan tän vuoden puolella tuli 2. Loukkasin harrastuksessa itseni, hoitajakäynti 1 krt, fyssarilla kävin 2 kertaa. Kilpirauhasarvoni heilahtelivat, 2 labrakäyntiä ja niistä 2 puhelinkonsultaatiota lääkärille. Asentohuimaus, 1 hoitajan kontakti ja 1 lääkärin tutkimus. Sukupuolitautitestit: 2 puhelinkontaktia ja 1 labra. Työhön liittyvät rokotteet: 2 käyntiä, koronarokote 1 käynti. Vielä tulossa 2 labrakäyntiä ja 2 lääkärin soittoa. Voi hyvänen aika.

T. Terve 34-v...

Vierailija
28/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen sektori hammaslääkäri 2 X vuodessa. Putsaa hampaani .Jotta edes vanhana olisi jotain kaunista jäljellä: Hymy. Ilolla maksan siitä ja palvelusta!Viimeksi käytänyt terveyskeskus lääkäriä 2015. yhden kerran yksityinen tämä vuosi. Roskan sain silmääni ja lääket siihen.Silmä voi hyvin.Terveyden hoitajalla olen tänä vuonna käynnyt 2 kertaa.putsanut korvani,keräntyy vaikkua.Hus -kautta kuulotutkimus , ulkoistanet yksityinen kuulotutkimus 1 kerta tämä vuosi.

Vierailija
29/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollasta useampaan kymmeneen. Olen alle 30 mutta perussairas.

Ensi vuodesta tulee varmaan ennätysvuosi kun kaikki reseptit vanhenevat tai loppuvat enkä aio enää hyväksyä sitä että reseptit uusitaan ilman kunnon kontrolleja ja tutkimuksia vaikka perussairauteni hoitotasapaino on huono. Jos reseptit uusitaan ilman että minulle on tutkimus- ja kontrolliajat varattuna lääkityksen käyttö loppuu siihen paikkaan ja sitten vain odotan milloin perussairauteni on sellaisessa tilassa että terveydenhuollon on pakko hoitaa viimeistään päivystyksessä.

Vierailija
30/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-1, keskiarvo olisi tuo 0, minä 40 ja poika 12.

Vierailija
31/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen käyttänyt hammaslääkärin, lääkärin sekä sairaanhoitajan vastaanottoja n 20 kertaa, etäpalveluita muutamia kertoja ja koronatestissä olen käynyt muutamia kertoja, labrassa varmaan viitisen kertaa. 28 v.

Vierailija
32/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tänä vuonna jo jotain noin 24-30 kertaa, ihan tarkasti en tiedä kun meni laskut sekaisin

Vierailija
33/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa korona testissä, sitten rokotteet. Yksityiselläkin kävin kerran rappusissa kaatumisen jälkeen ( minulla on tapaturmavakuutus joka kattaa sen)

Vierailija
34/34 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kertaa korona testissä, sitten rokotteet. Yksityiselläkin kävin kerran rappusissa kaatumisen jälkeen ( minulla on tapaturmavakuutus joka kattaa sen)

Unohdin laittaa eli Ikäni on 28 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä