Saako watsapista poistettua yhteystietoja ilman että numero häviää "tavalliselta puolelta"
Ongelmana on, että en haluaisi watsapin puolelle asiakkaiden tietoja, mutta normi puheluluettelossa heidät pitäisi pitää.
Yritin kantsoa, mutten ymmärtänyt.
Android on kyseessä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
luulen että se menee niin:kun menet whatsapp puolelle,siellä on se yhteystiedot,poista se tyyppi siitä listasta,sitte takaisin puhelimen puolelle ja laitat takaisin luetteloon. Hmmm joo ei kai se automaattisesti lataa whatsappia?
Minäpäs kokeilen. oota hetki.
heh ei olluy yhteystiedot,löysin kyllä kutsu ystävä...olikin mielenkiintoinen kysymys!
Palaan tähän.
Kiitos ❤️
Tää on hankalaa, kun wapissa näkyy nyt muutama kymmenen asiakaskontaktia. Ja meinasin että jos estää siltä.puolelta, mutta sekin vaikuttaa asikaspalvelussa hiukan ilkeältä. Mutta, kun wappiryhmiä käytetään myös työpaikan sisällä, niin wappi olisi kuitenkin hyvä olla.
Kohta mulla on kaikki numerot sekaisin, kun koitan eri keinoja 🙈
Kuka hullu käyttää samaa liittymää asiakaskontakteihin ja henkilökohtaisiin kontakteihin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu käyttää samaa liittymää asiakaskontakteihin ja henkilökohtaisiin kontakteihin?
Kiitos fiksusta vastauksestasi ❤️
Et varmaan ole tietoinen että työpuhelimessa voi olla työpaikan ryhmiä jne. Sekä asiakkaiden yhteystietoja, joita ei halua käyttää wappipuolella.
Kyse ei ole henkilökohtaisista kontakteista.
Ihanan fiksua käytöstä, kiitos!
Tuota olen joskus myös kaivannut.
Odotan tietoa, jos joku tietäisi 🤩
luulen että se menee niin:kun menet whatsapp puolelle,siellä on se yhteystiedot,poista se tyyppi siitä listasta,sitte takaisin puhelimen puolelle ja laitat takaisin luetteloon. Hmmm joo ei kai se automaattisesti lataa whatsappia?
Minäpäs kokeilen. oota hetki.