Ihmiset vihaavat minua
Kommentit (21)
En ole rasistinen ihminen enkä vihaa muita rotuja kuin suomalaisia itsekkin erityisesti tästä paskasta johtuen mitä koen. olen siis syntynyt sinisilmäinen suomalainen mies mutta koen pelkkää pilkkaa naisilta kokoajan melkein missä liikunkin ja kysynkin vaan teiltä naisilta että mikä teidät saisi vihaamaan jotain ihmistä näin paljon että ette voisi antaa toisen olla rauhassa.
Tervetuloa miesten maailmaan, vihaa saat niskaasi pelkästään sen takia kun olet syntynyt mieheksi ja saat kantaa syyllisyyttä kaikkien miesten tekemisistä. Kyllähän tälläkin palstalla opetetaan että "Naiset on kaikki yksilöitä ja miehet on kaikki samanlaisia joten muutaman takia voidaan syyttää kaikkia"
Tulkaa nyt pois sieltä itsesäälistänne ryvettymästä.
juuapjuujuu kirjoitti:
En ole rasistinen ihminen enkä vihaa muita rotuja kuin suomalaisia itsekkin erityisesti tästä paskasta johtuen mitä koen. olen siis syntynyt sinisilmäinen suomalainen mies mutta koen pelkkää pilkkaa naisilta kokoajan melkein missä liikunkin ja kysynkin vaan teiltä naisilta että mikä teidät saisi vihaamaan jotain ihmistä näin paljon että ette voisi antaa toisen olla rauhassa.
Ei tavis koe jatkuvasti pilkkaa joten jokin on selvästi pielessä. Ensimmäinen joka tulee mieleen on että olet herkkä tulkitsemaan pilkaksi asioita jotka eivät sitä ole. Toinen että käyttäydyt tavalla joka häiritsee ihmisiä. Esimerkiksi on kirjoittamattomat säännöt miten muita ihmisiä sopii katsella jne. Kolmanneksi tulee mieleen että ethän yritä roikkua teinien perässä. Hygienia on kunnossa, et ole päihtynyt? Onko sinulla diagnoosi?
Kerro tarkka ja rehellinen esimerkki tilanteesta jossa naiset pilkkasivat sinua. Yritämme auttaa.
Naiset täällä taas on olevinaan miehiä. :D Ei miehet selitä ja sössötä ja kirjoita noin pitkästi.
Oletko se joka kirjoittaa sairaita juttuja rokottamattomista? Miksi minua pitäisi kiinnostaa sellainen luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Onko se itsesääliä jos masentuu jatkuvasta syyttelystä asioista mihin et itse voi vaikuttaa ja ne asiat on vielä tapahtunut jo kauan ennen kun olet syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se itsesääliä jos masentuu jatkuvasta syyttelystä asioista mihin et itse voi vaikuttaa ja ne asiat on vielä tapahtunut jo kauan ennen kun olet syntynyt?
Eli olet? :) Se joka syyttelee ja haukkuu täällä muita. Nooo.... kutsu sitä vaikka karmaksi. Eiköhän ole jo aika unohtaa naiset, ja etsiä seuraava ketju jonne paskakommentteja laittaa, eikä täällä kitistä.
No siis minulle sanottiin esim subwayn jonossa että en ainakaan vielä ole kuolemassa koska olen niin lihava yms., tätä samaa pilkkaa on jatkunut erityisesti vanhassa ja minun ensimmäisessä kotikaupungissani. lisäksi ihmisillä on suurikin tarve erityisesti naisilla halveksia minua millä tavalla hyvänsä mitä en koe ollenkaan miehiltä. En tiedä johtuuko tämä kaikki siitä, että olen vain 168cm pitkä ja naiset haluavat kokea ainakin tärkeämmäksi itsensä kuin minut.. tuo subway juttu oli vaan törkeä koska tällä vanhemmella naisella oli vielä tytär mukana tai tyttären tytär tai poikansa tytär yms.. En ole kännissä en edes juo ja kyllä tämä sitten ottaakin päähän kun vain annettaisiinkin kaikkien kukkien kukkia kun minäkään en ole koskaan elämäni aikana seurustellut vaan haluaisin olla vain itseni kanssa ajastani,.
juuapjuujuu kirjoitti:
No siis minulle sanottiin esim subwayn jonossa että en ainakaan vielä ole kuolemassa koska olen niin lihava yms., tätä samaa pilkkaa on jatkunut erityisesti vanhassa ja minun ensimmäisessä kotikaupungissani. lisäksi ihmisillä on suurikin tarve erityisesti naisilla halveksia minua millä tavalla hyvänsä mitä en koe ollenkaan miehiltä. En tiedä johtuuko tämä kaikki siitä, että olen vain 168cm pitkä ja naiset haluavat kokea ainakin tärkeämmäksi itsensä kuin minut.. tuo subway juttu oli vaan törkeä koska tällä vanhemmella naisella oli vielä tytär mukana tai tyttären tytär tai poikansa tytär yms.. En ole kännissä en edes juo ja kyllä tämä sitten ottaakin päähän kun vain annettaisiinkin kaikkien kukkien kukkia kun minäkään en ole koskaan elämäni aikana seurustellut vaan haluaisin olla vain itseni kanssa ajastani,.
Jotain sinä jätät kyllä nyt pois tästä tarinasta. Ei kukaan kommentoi yhtäkkiä tuolla tavalla jossain Subwayn jonossa jollekin tuntemattomalle. Eli miten tämä stoori alkoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet? :) Se joka syyttelee ja haukkuu täällä muita. Nooo.... kutsu sitä vaikka karmaksi. Eiköhän ole jo aika unohtaa naiset, ja etsiä seuraava ketju jonne paskakommentteja laittaa, eikä täällä kitistä.
Naisten puheista tulee aina selväksi että kaikki on miesten vikaa niin pätkeekö ohjeesi myös silloin vai onko se eri juttu? Olen jo monta vuotta kiertänyt naiset kaukaa tai no aina silloin tällöin haen yhden illan jutusta nautintoa mutta muuten saatte siivota omat sotkunne ja ongelmanne
En ole jättänyt mitään paitsi, paitsi sen että minulla on skitsofrenia ja olen ollut joskus psykoosissa ehkä ihmiset kokevat minut sitten vain niin turhaksi olennoksi että saavat vielä toivoa minulle kuolemaakin.
oli minulla ylä asteella vielä anoreksia ja bulimiakin ja valehtelematta koska olin aika pieni silloinkin painoin alimmillaan noin 30kg ja meinasin kuolla mokomaan sairauteen ja elämä muutenkin ollut vaikeaa ilman näitä pilkkaajia jotka näyttävät vain vihaavan minua ilman että olen tiedostamattani sitten tehnyt heille jotain antsaitakseni vihan heiltä.. JAAA olen mies
Ap, kaikella ystävyydellä syynä kokemaasi on varmastikin juurikin skitsofrenia. Ei sillä ole mitään sen kanssa tekemistä että olet mies. Seurasin kerran kuinka teinit kuvasi ja ivaili kaupan kassajonossa naista jolla oli selvästi saman tyyppisiä ongelmia. Ainoa syy miksi en siinä heti sanonut että mitä te oikein teette oli siksi että nainen itse oli autuaan tietämätön siitä mitä tapahtui enkä halunnut hänen tietävänkään. Olin kauempana jonossa ja toivoin että ehdin saada teinit kiinni ennen kuin poistuvat kaupasta, mutta olivat jo häipyneet kun sanoin viimein tavarat maksettua ja kasseihin. Täällä maalla vielä uskaltaisi mennä sanomaan, kaupungissa tuskin.
juuapjuujuu kirjoitti:
En ole jättänyt mitään paitsi, paitsi sen että minulla on skitsofrenia ja olen ollut joskus psykoosissa ehkä ihmiset kokevat minut sitten vain niin turhaksi olennoksi että saavat vielä toivoa minulle kuolemaakin.
oli minulla ylä asteella vielä anoreksia ja bulimiakin ja valehtelematta koska olin aika pieni silloinkin painoin alimmillaan noin 30kg ja meinasin kuolla mokomaan sairauteen ja elämä muutenkin ollut vaikeaa ilman näitä pilkkaajia jotka näyttävät vain vihaavan minua ilman että olen tiedostamattani sitten tehnyt heille jotain antsaitakseni vihan heiltä.. JAAA olen mies
Valitettavasti nuo mielenterveysjutut voi ihmistä leimata varsinkin pienellä paikkakunnalla. Oletko kokeillut asua missään suurimmista kaupungeista? Ei ainakaan Helsingissä kiinnosta yleensä ketään, vaikka joku olisi oiikeaastikin tosi outo, sekaisin tai aineissa tai läski tai kummallinen tyyli tms.
Ja lääkkeeksi tähän sanoisin että hanki vertaistukea ja skitsofreniaa sairastavia kavereita. Ymmärrätte toisianne ja kaverin kanssa liikkuminen alentaa ihmisten kynnystä ruveta soittamaan suutaan ventovieraalle.
olen asunut noin 45k ihmisen kaupungeissa koko ikäni ja en edes anna skitsofreniani yleensä näkyä ulospäin millään tavalla vaan lääkityksellä nää kaikki ollaan saatu haltuun.. Olen myös alkanut laihduttamaan muutostani vanhasta kotikaupungista johtuen ja ostan vaatteita noin 1500e vuodessa ettei se niistäkään voi johtua että toiselle kuolemaa pitää toivoa, tuntuu vaan tosi pahalta kun ei viitsi mitään sanoa vastaan mitä muut ovat tehneet sinulle vaan olla vaan hiljaa ja kuunnella vihaa erityisesti naisilta. noin
kyllä mä uskon että moni hyväkuntoinen skitsofreenikko huomaa olleensa pilkattuna jättävät vain sanomatta kuten minäkin.
On pari hyvää sanontaa:
-sitä saa mitä tilaa
-niin metsä vastaa kuinka sinne huudetaan,
Jospa kääntäisi katseesi omasta navastasi jonka ympärillä elämäsi pyörii, ja lakkaisit syyttelemästä toisia kun itsessäsi on aivan yhtä paljon syytä.
En ikinä eläissäni ol törmännyt ihmiseen jota kaikki vihaisivat ilman syytä. Aina, AINA on joku syy miksi herättää suuttumusta tai inhoa tai halveksuntaa. Tai sitten sitä että vetää ihmisiä puoleensa, seurassa viihdytään. Siihen on AINA joku syy.
Happaman katkeran kyräilevän vihamielisen ihmisen seuraan ei kukaan hakeudu ja on turha odottaa että sinusta pidettäisiin.
Jos ja kun itse vihaat itseäsi noin, projisoit sen vihan toisiin.
"Projisointi on sitä, että kun olet epävarma itsestäsi tai jopa epäilet olevasi jotenkin normista poikkeava, paha tai huono, et kuitenkaan myönnä itsellesi tai kenellekään muullekaan, että kyse olisi omista puutteistasi tai niidedn pelosta. Sen sijaan alat nähdä ympärilläsi ihmisiä, joilla on noita kyseisiä puutteita, jotka ovat poikkeavia, pahoja, huonoja. Mitä enemmän pelkäät noita ominaisuuksia itsessäsi, sitä ylikorostuneempina näetn e muista ja sitä jyrkemmin ja aggressiivisemmin hyökkäät näitä henkilöitä ja heidän kuvitteellisia puutteitaan vastaan."
Kannattaa opetella hyväksymään itsensä, pitämään itsestään. Sen voi oppia jos haluaa, ja se helpottaa elämää kummasti, myös sosiaalista elämää.
Jokin sinussa kuitenkin herättää kiusaajaihmisten vaistot. Se on syvältä, mutta mikäs teet. Ehdotan tosiaan niitä kavereita ja sosiaalista elämää tuon vastapainoksi. Isommissa kaupungeissa taatusti on ryhmiä.
No vaikka siksi "vihaavat" lue karsastavat, että olet niin r-s_i_stinen.