Muita, joiden kotinurkilla kuvataan blogiasukuvia?
Että nuo muutamat näillä nurkilla asuvat bloggaajat ärsyttävät asukuvien ottamisineen. Miltei joku päivä on joku poseeraamassa poikkiksensa kanssa taloni edessä. Viimeksi pari tuntia sitten kovasti taas posetettiin. Ihan suht paljon myös käsittelevät kuviaan myös...
Kommentit (23)
Joo täällä Töölössä se joku blondi poseeraa tossa keskellä katua ja katsoo kaihoisasti alaviistoon- jalat ristissä useimmin.
Asuin ennen Helsingissä Arabianrannassa ja vastakkaisessa talossa asui bloggaaja/asukuvien otattaja. Poikaystävä otti aina kuvia, sitten mimmi tsekkas ne ja jos ei ollut tarpeeksi hyvää matskua niin poseerattiin lisää. Olis ollut kiva löytää sen blogi.
Mitä se teidän takapuolia kutittaa, jos joku haluaa otattaa itsestään kuvan? Teette varmasti seuraavaksi koko kadustanne yksityisalueen, kun ulkona otetaan kuvia. Huoh, kaikesta sitä ihmiset provosoituu ja häiriintyy.
Asun Vallilassa ja joutunut näkemään kun tossa kulmilla pari nuorta naista ottaa miljoonia asukuvia eri asennoissa.
oli aika spooky fiilis huomata eräästä lukemastaan blogista, että se on kotinurkilla kuvattu. En sano, että ei saisi kuvata, mutta uusi ilmiö minulle.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:00"]Asuin ennen Helsingissä Arabianrannassa ja vastakkaisessa talossa asui bloggaaja/asukuvien otattaja. Poikaystävä otti aina kuvia, sitten mimmi tsekkas ne ja jos ei ollut tarpeeksi hyvää matskua niin poseerattiin lisää. Olis ollut kiva löytää sen blogi.
[/quote]
Oliko Bellablogeissa bloggaava? Vaaleat hiukset?
Asun jopa samassa talossa. Kerran ei melkein siirtyneet, vaikka autokaistalla olivat kadulla. Voiko turhempaa olla, haitata vilkkaasti ajettua katua vain kivan kuvaustaustan vuoksi?
mitä väliä jos joku kuvaa blogiin kuvia taloyhtiön pihassa? on ihmisillä ongelmat..
Olin kerran Eeva Kolun kanssa samassa ratikassa. Pari päivää myöhemmin huomasin blogissa kyseiselle ratikkamatkalla otettuja kuvia. Minut oli onneksi juuri rajattu kuvan ulkopuolelle, en ollut kovin edustava kauhean raskauspahoinvoinnin kourissa. :)
Asun Vallilassa ja olen nähnyt vuosia sitten Mungon täällä kuvailemassa. Valtteri otti kuvat vaikka olivat käsittääkseni silloin jo eronneet. Oli jotenkin todella absurdi kokemus tulla aamulenkiltä koiran kanssa ja nähdä mungeli poseeraamassa Valtterille Vallilan alepan takana mikroshortseissa ja pikkutopissa, todella vahvasti meikattuna ja tukka laitettuna kerrostalon kokoiseksi.
Ei siinä mitään ongelmaa ole mutta se on hauskaa katseltavaa
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:22"]
Asun Vallilassa ja olen nähnyt vuosia sitten Mungon täällä kuvailemassa. Valtteri otti kuvat vaikka olivat käsittääkseni silloin jo eronneet. Oli jotenkin todella absurdi kokemus tulla aamulenkiltä koiran kanssa ja nähdä mungeli poseeraamassa Valtterille Vallilan alepan takana mikroshortseissa ja pikkutopissa, todella vahvasti meikattuna ja tukka laitettuna kerrostalon kokoiseksi.
[/quote]
Muuten hyvä, mutta Mungon tyyli oli vielä tuon eron jälkeen about tällainen: http://www.rantapallo.fi/mungolife/2010/11/20/puuterista/
Valtterikin oli kai muuttanut jo Helsingistä pois, kun Mungon tukka alkoi kasvaa "kerrostalon kokoiseksi".
Itse asiassa juuri tuossa tyylissä Mungo pyörikin Vallilassa. Shortsit tosin oli melko viileänä aamuna, olisko ollut saappaiden kanssa... kuvat oli blogissakin. Ja tukka oli juuri tuo, luonnossa näytti ainakin mun mielestä isolta.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:38"]
Itse asiassa juuri tuossa tyylissä Mungo pyörikin Vallilassa. Shortsit tosin oli melko viileänä aamuna, olisko ollut saappaiden kanssa... kuvat oli blogissakin. Ja tukka oli juuri tuo, luonnossa näytti ainakin mun mielestä isolta.
[/quote]
Millanen hiirenhäntä sulla on, jos tuo kampaus on mielestäs kerrostalon kokoinen?
Haha, no sanotaan näin että mungon tukka oli luonnossa melko paljon kuvia näyttävämpi.
No mutta kerro ihmeessä lisää. Ketkä ja missä?
Asutko ullanlinnassa?
Me asutaan, ja täällä on joka paikka täynnä niitä, ja mun miehellä on täysin mennyt hermot niihin, meinasi ajaa kerran yhden päällekin vahingossa, kun se bloggaaja keikisteli keskellä tietä :(
Ne on ihan idiootteja, etsisivät paremman paikan kuvilleen.
Ei oo näkynyt, paitsi kaverini on pari kertaa kyläillessään laittanut minut kuvaamaan. Eikä riitä 5 kuvaa, pitää olla 30 siitä kulmasta ja 30 tästä ja 30 ilman takkia, muutamia hassuttelukuvia, ja sit close-upit ja yksityiskohdat.. Plaah.
Täällä myös. Lenkkeilen blogista tutuissa maisemissa:) On muuten taitava kuvaaja, saa ulkoapäin pienen talonsa kuvissa näyttämään valtavan avaralta.
Voi tokkiinsa, juuri pari tuntia sitten bongasin keskustasta yhden bloggaajan ja kuvaajan, niin olisomasti take away -muki ja kaihoisa katse kuvattavalla, joten sen oli pakko olla bloggaaja :D