Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Komea mies 33v miettii: Miksi nainen menettää hohtonsa n. 23v jälkeen?

Vierailija
13.01.2015 |

Kyllä 23v nainen voi olla kaunisa, mutta 98% prosenttia tapauksista, hän oli kauniinpi 16-18-vuotiaana.

Yliopistossa huomasin, miten nopeasti nainen vanhenee. Kyllä 24v voi olla kauniisa, mutta todella suurella tod.näköisyydellä hän oli kauniinpi 16-18-vuotiaana.

Tuntuu epäreilulta. Olen mies, joka tulie komeaksi n. 30-vuotiaana. Olin aina hoikka, mutta 25v aloitin punttisalin ja nyt n.8 vuodessa lihaa tarttunut kiitettävästi ja naama tullu komeaksi. Kun katon itsestä kuvia 18-25-vuotiaana, alan nauramaan, koska näytin lähinnä pelleltä.

Viime kesänä jopa joukko teinityttöjä pyysi minua kaupungilla yhteiskuvaan, koska olen "hot". Nyt puhutaan miesmallin kaltasesta henkilöstä.

Nyt pitäisi sitte tyytyä "past prime" naisiin, kun itse on siellä huipulla. Epäreilulta kuullostaa ja yhteiskunta katsoo alas, jos deittailee 19-20v mimmiä.

En edes syty yli 25v naisista. "Past prime" ja puhkinussittu ja henkisiä vaivoja lukuisten irtosuhteiden ja jättämisten takia.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä kirjoitin, siksi virheitä.

T: ap

Vierailija
2/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli vielä lapsenpyöreyttä vielä 20v asti, nyt 22-vuotiaana olen paljon paremman näköinen. Mitta voi harmi, katsele sinä vaan nuoria naisia, et niitä kuitenkaan tule saamaan koska olet jo niin vanha :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Kyllä sustakin on hohto mennyt näköjään samaa tahtia ulkonäön paranemisen kanssa. Ei tuollaista limanuljaskaa kukaan yli 25-vuotias nainen edes jaksaisi.

Vierailija
4/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:49"]

Mulla ainakin oli vielä lapsenpyöreyttä vielä 20v asti, nyt 22-vuotiaana olen paljon paremman näköinen. Mitta voi harmi, katsele sinä vaan nuoria naisia, et niitä kuitenkaan tule saamaan koska olet jo niin vanha :)

[/quote]

Hyvä yritys. Kaadoin 19v mimmin kesällä :)

T: ap

Vierailija
5/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ku nolo

Vierailija
6/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ yliopistossa opetetaan noin selkeää ulosantia ja säihkyvää flosofista ajattelua? Ja nyt en puhu typoista vaan ihan noista lauserakenteista ja termeistä...

Vierailija
7/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsella myos kasvoissa lapsenpyoreytta, kaunistun vain koko ajan vanhetessani. ts. sailyn hyvin

Vierailija
8/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Riippuu täysin naisesta, jotkut kyllä ovat kauneimmillaan teininä, mutta jotkut vasta 30-40 vuotiaana. Elintavoista ja geeneistä riippuvaa. 

Vierailija
9/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut kaunis 16-vuotiaana. Akne, silmälasit, jenkkikset yms.
Nyt 24-vuotiaana hyvä iho, pitkä tukka, ei jenkkakahvoja vaan kiinteä hoikka kroppa, pitkä tukka. Puhkesin kukkaan n.20-vuotiaana ja tajusin miten hyvältä pitkät hoikat sääreni näyttävät. Ennen olin kamalan näköinen. Kuulun siis niihin kahteen prosenttiin :)

Vierailija
10/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole lasejakaan enää. T.10

Vierailija
11/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus mietin miksi jotkut komeat 33-vuotiaat miehet ovat niin totaalisen idiootteja. Voihan höh!

Vierailija
12/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset puhkeavat kukkaan eri ikäisinä. Jotkut näyttävät kauniilta vasta 40:n jälkeen. Ei 40 plus tietenkään teiniltä näytä mutta on ehkä parhaimmillaan. Minä olen aina näyttänyt "vanhalta" ja joku voisi sanoa rumaksikin, mutta uskon että olen sitä tyyppiä että ikä ja itsevarmuus sekä persoonan kehitys tekee minusta minut. Ymmärrän kyllä tuon ns. nuoren kauneuden, mutta minusta ei saisi irti sellaista millään. T.23v

Vierailija
13/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:53"]

itsella myos kasvoissa lapsenpyoreytta, kaunistun vain koko ajan vanhetessani. ts. sailyn hyvin

[/quote]

Siis nainen juuri menee huonompaa suuntaa, kun lapsen pyöreys katoaa. Miehet taas menee parempaa suntaa, kun lapsenpyöreys katoaa.

Vierailija
14/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä irtosuhteet? T. 29 v. Yhden miehen nainen

P.s. On sulla rankkaa...

Vierailija
15/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös, että missähän yliopistossa voi opiskella ilman että oppii kirjoittamaan edes suhteellisen siedettävästi? Kaikin puolin luulisi, että kyseessä on 16-v amisjamppa. Ja voin lohduttaa sinua ap, ei sinulla ole enää kun n. 5 v ja alat vanhentua vauhdilla ja pian olet huomattavasti rupsahtaneempi ikäisesi naiset. Lisäksi 40-vuotiaana alat joko kaljuuntua tai harmaantua tai molempia, verenpaineesi nousee ja erektio heikkenee. Kaiken lisäksi kuolet 10 v nuorempana kuin ikäluokkasi naiset.

Vierailija
16/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sulla toi henkinen kehitys jääny puoli tiehen et ehkä se kompensoi tota sun mahtavaa ulkonäköä, joten ei huolta. Et ole ollenkaan niin kovaa tasoa kuin luulet.

Vierailija
17/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinähän voit rauhassa keskittyä niihin teini-ikäsiin ja lihastesi kasvatteluun. Kyllä me rupsahtaneet 30-kymppiset löydämme seuraa niistä fiksuista miehistä.

Vierailija
18/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottaa miehet jotka tituleeraa itseään "Komea....."   hyi yök! Kierrän kaukaa sellaiset sonnat.

Vierailija
19/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kirjoituksestasi ja ajatusmaailmastasi päätellen kovin huipulla nyt ole, joten tuskin sinulle naista edes löytyy, vaikea kuvitella kenenkään naisen tahtovan miehekseen noin yksinkertaista tyyppiä.

Vierailija
20/77 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nussi niitä teinipilluja sitten. Oot ainaki niiden kanssa henkisesti samalla tasolla.