Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit salasuhteesi?

Vierailija
13.01.2015 |

Kohta viikon verran pettämistä suunnitelleena blogissa olen alkanut oikeasti miettimään, että mistä ihmeestä ihmiset pettämiskumppanin löytävät. Onko se ollut tuttu vai tuntematon? Kännissä vai selvinpäin? Suunniteltu vai hetken mielijohde? Romanssi vai pelkkää seksiä?

Olisi kiva kuulla porukan mielipiteitä täältä, kun omat ajatukset on monesssa suunnassa.

Blogi löytyy osoitteesta http://pettajantieblog.wordpress.com

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettihän se helpoin on. Omani löytyi Victoria Milanista. Mahtava mies, valitettavasti vaan kumpikin ollaan "onnellisesti" naimisissa, josta ei oikeen voi lähteä.

Vierailija
42/58 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:07"]

Sukujuhlista. Vaimoni pikkusiskon kanssa siis suhde. M32

[/quote]

Mikä on lempiasentonne?

[/quote]

Takaa päin. Oletko J? T: Mies

[/quote]

En ole J

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:16"]

[/quote]

Mikä on lempiasentonne?

[/quote]

[/quote]

En ole J

[/quote]

Miksi kysyit? Luulitko tunnistavasi?

Vierailija
44/58 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:15"]Nettihän se helpoin on. Omani löytyi Victoria Milanista. Mahtava mies, valitettavasti vaan kumpikin ollaan "onnellisesti" naimisissa, josta ei oikeen voi lähteä.
[/quote]

Itse löysin sieltä kanssa. Lopettelen kyllä sitä suhdetta.. Oli kyllä helppoa ja yksinkertaista :) Kaikkea aikansa. En enää aijo pettää.

Vierailija
45/58 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta, tuntematon henkilö joka auttoi mua muuassa asiassa ja se tuli kuin tilauksesta, parisuhteessa paha kriisi päällä ja ero aikeissa olin. Sivusuhde toi lisäaikaa avioliittoon ja lopulta sen myötä tilanne korjaantui.
Olen kiitollinen siitä, lapset sai säilyttää yhteisen kodin isän ja äidin kanssa, minun mielenterveys säilyi ja sain elämään uutta iloa, mies sai pitää perheensä ja vaimonsa.
Kenellekään en ole kertonut suhteesta, ystäviä ollaan edelleen.
Jonkun mielestä olisi varmaan pitänyt erota, mutta olisiko oikeasti? Kriisi oli kokonaan miehen sukulaisten aiheuttama ja mies viis veisasi kaikesta.

Vierailija
46/58 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:15"]Nettihän se helpoin on. Omani löytyi Victoria Milanista. Mahtava mies, valitettavasti vaan kumpikin ollaan "onnellisesti" naimisissa, josta ei oikeen voi lähteä. [/quote] Itse löysin sieltä kanssa. Lopettelen kyllä sitä suhdetta.. Oli kyllä helppoa ja yksinkertaista :) Kaikkea aikansa. En enää aijo pettää.

[/quote]

Tässäkin varmaan naisilla helpompaa? Onko kukaan mies löytänyt Milanista tai Ashley Madisonista kumppania niin, että kehtaisi kertoa?

Vierailija
47/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteisesti baarista, baarimikko vielä :)

Vierailija
48/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:25"]

Niin satuttaa sekin kun parisuhteessa ei ole seksielämää ja tulee aina torjutuksi. 13kk ilman seksiä ensimmäisen lapsen jälkeen, ei takuuvarmasti ollut suunniteltua muuta kun lapsi. Minua kuvottaa tuollainen välinpitämättömyys puolisosta ja hänen seksuaalisista tarpeistaan.

[/quote]

En ymmärrä logiikkaa. Jos noin paha ongelma suhteessa niin eiköhän se kerro jo kaiken: erotkaa. Niases ei selkeästikään halua sua koska ei tosiaan ole normaalia noin kauan olla ilman. Mitä se pettäminen siin' auttaa kun koko peli on jo menetetty? Miksi et vaan sano heihei. :D Ihan järkyttävää nössöilyä ihmisiltä että on pakko jäädä suhteeseen  ongelmineen sen sijaan että niitä ruvetaan setvimään tai annetaan vihdoinkin periksi kun ei selkeästikään homma pelaa. Noh,   omapa on helvettisi mutta ei, en koskaan tule ymmärtämään tällaisia ihmisiä. 

[/quote]

Olen ihan hetero, eli mieheni ei selkeästi halua. En myöskään halua lasta asumaan vuoroviikoin molempien luona.

Vierailija
49/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:44"]

Töistä. Kumpikaan ei ollut suunnitellut etukäteen. Tänä vuonna tulee 10 vuotta täyteen. Mies ei ole halunnut erota vaimostaan, itse olen edelleen periaatteessa sinkku.

[/quote]

Hyi, mitä horoja! Ette ajattele kumpikaan vaimon tunteita ja mahdollista järkytystä, kun asia joskus hänelle selviää, ja mitä sanovat miehen lapset isästään? Moni lapsi on tuollaisen takia hylännyt täysin isänsä ja oksentaa jo pelkästä ajatuksestakin, että isänsä petti heidän äitiään 10 vuotta jonkun työkaverin kanssa.
Ei voi pahemmin järkyttää, vaikka omalle kohdalle ei sattuisikaan! Säälin tuota vaimoa sydämeni pohjasta, ja inhoan petollisia kaksinaamaisia valehtelijoita?

Vierailija
50/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:33"]

Eroa, jos haluat satuttaa kumppaniasi. Mielestäni suunniteltu pettäminen on kaikista pahin...mielestäni jotenkin oksettavaa. Ymmärrän että virheitä sattuu esim. on kännissä ja juhlissä päätyy "vahingossa" sänkyyn jonkun kanssa..  olen 24v nainen en hyväksy pettämistä jos se on suunniteltua tai jatkuvaa. Minua on petetty niin monta kertaa että kuvottaa . Pettäminen Satuttaa aina toista!

[/quote]

Niin satuttaa sekin kun parisuhteessa ei ole seksielämää ja tulee aina torjutuksi. 13kk ilman seksiä ensimmäisen lapsen jälkeen, ei takuuvarmasti ollut suunniteltua muuta kun lapsi. Minua kuvottaa tuollainen välinpitämättömyys puolisosta ja hänen seksuaalisista tarpeistaan.

[/quote]

Tältä palstalta löytyy melkoisia ylijumalia, jotka eivät vaan voi mitenkään ymmärtää pettämistä kun siitä voi tulla toiselle paha mieli. Lisäksi syy on aina pettäjän eikä lieventäviä asianhaaroja ole. Toiset ihmiset vaan on huonompia kuin toiset... Missä näitä päiviräsäsiä kasvaa? Ai niin, tynnyrissä.

[/quote]

Jos olet solminut avioliiton, olet myös luvannut rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä ja OLLA USKOLLINEN aviopuolisollesi. Jos petät, rikot sekä oman avioliittolupauksesi että koko oman avioliittosi, eli syvimmän yhteyden puolisoosi, sillä koskaan tuon pettämisen jälkeen et ole enää puhdas ja omaltatunnoltasi vapaa, ellet tunnusta petostasi puolisollesi ja jos hän kykenee antamaan anteeksi, niin ok, mutta ellei, olet ansainnut hylkäämisen.

Ei tämä mitään päivejä tarvitse. Koko evlut kirkon avioliittoon vihkiminen perustuu tälle lupaukselle ja uskollisuudelle, ei petokselle ja valheelle, mitä illuusiota pettäjät ylläpitävät omantuntonsa paaduttaen.

Vierailija
51/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAKAA AVIOPUOLISOIDENNE PETTÄMINEN!!!

Olette PETOLLISIA VALEHTELIJOITA, joiden omatunto on paatunut luulemaan, että ei se mitään, jos petän.

Ei se mitään, jos joku pettää sitten teitä, ehkä jollakin toisella tavalla? 

Toivon, että joka ikinen aviopuolisonsa pettäjä saa vähintään samalla mitalla takaisin, ellei mene ja pyydä sydämestään anteeksi puolisoltaan petollisuuttaan ja valheitaan ja että rikkoi heidän yhteisen avioliiton ja oman uskollisuudenlupauksenaa.

Vierailija
52/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan pettämistä. Niin paljon ystäväpiirissä sitä tapahtuu ja itsekin olen petetty (ja jätetty). En teitä pettäjiä ymmärrä: miksi ette tee töitä tarpeeksi sen oman puolison kanssa suhteenne eteen ettei tulisi tarvetta pettää. Tai jos teette ja ei vaan onnistu niin erotkaa mieluummin. On kuulkaas vaihtoehtoja olemassa jos niin paljon tekee vierasta mieli...voi sopia ns. vapaasta suhteesta, ottaa 3 pyörä mukaan, swingersitkin on olemassa. Näissä tavoissa toimia on mahtavana puolena REHELLISYYS!

Vierailija
53/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot pettämiselle: Swingers, 3.pyörä, vapaasuhde!!! Voin jpa veikata että pariskunnan seksielämä kääntyy nousuun :)

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:03"]

Vihaan pettämistä. Niin paljon ystäväpiirissä sitä tapahtuu ja itsekin olen petetty (ja jätetty). En teitä pettäjiä ymmärrä: miksi ette tee töitä tarpeeksi sen oman puolison kanssa suhteenne eteen ettei tulisi tarvetta pettää. Tai jos teette ja ei vaan onnistu niin erotkaa mieluummin. On kuulkaas vaihtoehtoja olemassa jos niin paljon tekee vierasta mieli...voi sopia ns. vapaasta suhteesta, ottaa 3 pyörä mukaan, swingersitkin on olemassa. Näissä tavoissa toimia on mahtavana puolena REHELLISYYS!

[/quote]

Vierailija
54/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin sen mieheni kaverista. parempi mies vaan niin monella tavalla. komeampi, älykkäämpi ja parempi sängyssä. harmi että muutti pois suomesta haluaisin yhä mennä perään

Vierailija
55/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:44"]Töistä. Kumpikaan ei ollut suunnitellut etukäteen. Tänä vuonna tulee 10 vuotta täyteen. Mies ei ole halunnut erota vaimostaan, itse olen edelleen periaatteessa sinkku.
[/quote]

Ei halua erota vaimostaan ja kymmenen vuotta olette paneskelleet. Kuulostat aika säälittävältä.

Vierailija
56/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:stä.

Olen aivan ap:n kaltainen, rakastan miestäni enkä halua hajottaa perhettäni, mutta kaipaan silti jotain lisää. Ja sitä saan nyt.

Olen ehdottanut vapaata suhdetta miehelleni, mutta se ei hänelle sovi. Minun puolestani hän saisi muissakin sängyissä touhuta, se ei olisi minulta pois, päin vastoin voisi piristää.

Vierailija
58/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:16"]

[/quote]

Mikä on lempiasentonne?

[/quote]

[/quote]

En ole J

[/quote]

Miksi kysyit? Luulitko tunnistavasi?

[/quote]

No itseasiassa luulin :) Minulla myös alkoi suhde siskoni miehen kanssa. Ikäkin täsmää :) Tosin kyseessä ei ollut varsinaiset sukujuhlat vaan ihan häät.

[/quote]

Oliko siskosi häät? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme