Kertoisitko sinä miehelle tätä?
Eli tapasin marraskuussa 2014 mukavan miehen. Olin juuri eronnut exästäni ja ilmoitinkin että en ole valmis kiirehtimään seurustelun suhteen. Joulukuussa mies ilmoitti ettei halua säätää kuitenkaanmuiden kanssa. Minä kuitenkin menin ja säädin uutena vuotena yhden toisen miehen kanssa kun oltiin tyttöporukalla reissussa.
Nyt asia on alkanut kummittelemaan mielessäni. On henkisesti paha olla. En seurustellut mutta tapailin, joten tein väärin. Mitä tekisitte minun tilanteessani? Kertoisitteko miehelle? Jos kerron, hän 100% jättää minut. Tämä mies jonka kanssa säädin uv:na, asuu samassa isossa kaupungissa joten pieni riski sitäkin kautta on jäädä kiinni. Hän tosin sanoi ettei kerro asiasta kenellekään mutten 100% voi luottaa. Iv:n jälkeen olen ollut varma, että mies jota tapailen, on ainoa jonka haluan. En saa tehtyä enää tekemättömäksi.
Nyt mielipiteitä: mitä sinä tekisit tilanteessani ja miksi?
Kommentit (28)
Kannattaako valheelle perustaa suhdetta?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:58"]Siis mitä ihmettä nyt stressaat? Et ole tehnyt mitään väärin. Vai jätätkö nyt jotain oleellista kertomatta? Kirjoitit että sanoit miehelle että et halua kiirehtiä seurustelemaan, koska olet vasta eronnut. Mies ilmoitti joulukuussa että ei halua olla muiden kanssa kuin vain sinun. Oleellista siis onkin se, että mitä vastasit tähän?
Jos sanoit että sopii, ei tapailla muita niin silloinhan olet selvästi pettänyt miestä. Jos taas sanoit että et ole vielä valmis seurustelemaan tms. niin et ole pettänyt miestä. Tai jos et sanonut mitään (mikä kyllä on aika erikoista) niin silloinkaan et ole pettänyt miestä, koska aiemmin sanomasi (eli se ettet ole vielä valmis suhteeseen) pitää edelleen paikkaansa.
Itsekin tapasin nykyisen mieheni tilanteessa, jossa olin vasta hiljattain eronnut enkä ollut valmis heti aloittamaan uutta suhdetta. Vietin aika hulvatonta sinkkukesää. Tavattiin väkisinkin usein nykyisen mieheni kanssa, koska olimme naapureita ja oltiin molemmat kiinnostuneita toisistamme. Pidin kyllä ihan hyvällä omallatunnolla hauskaa muidenkin miesten kanssa. Tiedän, että miehellänikin oli muitakin säätöjä silloin ihan alussa.
Silti en näe mitenkään tarpeellisena kertoa, että saman viikonlopun aikana, kun menin mieheni kanssa ekan kerran sänkyyn, niin panin myös yhtä toista miestä. Me emme seurustelleet vielä silloin, joten en pettänyt. En silti haluaisi kuulla mieheni kertovan minulle, koska on viimeisen kerran pannut jonkun toisen kanssa. Molemmat olemme olleet uskollisia toisillemme heti siitä lähtien kun sovittiin, että ei tapailla muita vaan aletaan seurustelemaan.
[/quote]
Melko horo oot.
Kerro mielummin nyt, kun asia on tuore?
Oisko nuo peukkujen paikat vaihtunut jos ois mies kyseessä?
Ei tarvitse kertoa eikä tuntea omantunnontuskia kun ette kerran seurustelleet ettekä ilmeisesti olleet sopineet mitään pelisääntöjä.
Ja ei, sillä ei ole mitään väliä vaikka ap olisi mies. Samat säännöt pätee.
En kertoisi. Miksi turhaan pahottaa toisen mieli jos se ei merkinnyt edes mitään? Ei sulle sen parempi olo tule vaikka kertoisitkin.
Minä ainakin haluaisin miehenä tietää tuollaisesta. Ja voin sanoa omasta puolesta, että jos toinen "tapailu" asteella säätäisi jonkun kanssa (olisi siis seksiä) ja saisin tietää siitä niin jättäisin heti hänet! Suhde pitää perustua rehellisyydelle ja luottamukselle!
Jos mies kysyisi saman kysymyksen hänet haukuttaisiin pettäjäksi ym.