Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko saanut uuden mahdollisuuden elää, vai onko pelkkää sattumaa?

Mietteliäs94
02.11.2021 |

Kerran yhtenä uutena vuotena olimme juhlimassa, join muutaman shotin liikaa ja ne kolahtavat ja lujaa. Lähdin kotiin poikaystävän ja muutaman kaverimme saattelemana. He kaikki tulivat jatkamaan meille vielä iltaa ja poikaystävä laittoi minut nukkumaan. Nukahdin miltein heti sänkyyn päästyäni.

Jossain vaiheessa yötä heräsin siihen kun oksensin paljon ja poikaystävä oli vieressäni nostanut minut istumaan. Tähän jää muistikuvat ja nekin hatarat.

Aamulla kävi ilmi, että mun ollessa nukkumassa. Poikaystävä oli jatkanut iltaa useita tunteja ja hänelle oli kuulemma herännyt tunne jossain vaiheessa muuten vain tulla tarkistamaan kuinka minä voin.
No minä olin oksennellut ja tajuttomana yskinyt oksennusta ulos selällä nukkuessa..

Oon useasti miettinyt olisinkohan kuollut tänä kyseisenä yönä jos poikaystävälle ei olisi tullut tätä tunnetta tai olisinko kuollut jos olisin lähtenyt yksin kotiin kuten alunperin oli tarkoitus..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :o

Onneksi oli seuraa, tästä varmaan opit ettet juo enää noin paljon.

Vierailija
2/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :o

Onneksi oli seuraa, tästä varmaan opit ettet juo enää noin paljon.

Opin kyllä! En oo sen jälkeen shotteihin koskenut ja vain tietyn ”turvallisen” määrän otan jos ulos lähden.

Tämä ei ole ainoa kerta kun on meinannut sattua iso vahinko minulle.. Tämä kuitenkin viimeisin ja sellainen joka pysäytti ja pisti miettimään.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että meillä kaikilla on jonkunkaltainen suojelusenkeli täällä ja kaikella on tarkoitus. Uskon, että sinun aikasi ei ollut vielä.

Vierailija
4/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kanssa, aikasi ei ole vielä.

Vierailija
5/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa. Etkai nyt oikeasti kuvittele että se voisi olla jotain muuta???

Vierailija
6/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen

Vierailija
7/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin nuorena läheisen ystäväni näin. Tuntuu todella surulliselta ajatella että nuoret ihmiset lähtevät tästä maailmasta pelkän kännisen illan takia. Sinä olet onnekas jolla on ollut aiemminkin onnea matkassa. Arvostat elämää ja olet oppinut tästä, jatka, elä elämää mutta rauhassa ajatellen ja pohdiskellen. Elämä on arvokas.

Vierailija
8/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on pohdinnat :D Kuulostaa mun suihkumietteiltä

Vierailija
9/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut!!

Vierailija
10/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut! Onko sinulla kuollut läheinen? Uskon että esimerkiksi jos sinulla on vaari menehtynyt, hän on suojelemassa sinua.

Vierailija
11/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä kokemus. Tää on mun pahin painajainen, ollut aina kun meen humalassa nukkumaan. 😕 Ei sitä ihan huvikseen käsketä laittaa humalaista kyljelleen nukkumaan ja jotakin esteeksi seläntaa…

Vierailija
12/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait sattumalta uuden mahdollisuuden.

Vierailija
13/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä olen aina miettinyt myös.. Miksi välillä tulee se tietty tunne, että nyt täytyy tehdä jotakin tai soittaa jollekin tms.

Mulle tuli tuollainen tunne kerran myös ja saatoin estää kuoleman. Käskin mieheni aikoinaan kääntymään takaisin kun oli lähtenyt töihin ja onneksi kääntyi koska hetkeä myöhemmin uutisoitiin kuolonkolareista kyseisellä tiellä..

Ei ollut hänenkään aika lähteä vielä.

Vierailija
14/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep se intuitio mikä poikaystävällesi tuli, tuli muualta. Olisit vainaa muuten.

Vierailija
15/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että jokin meitä viisaampi laittoi poikaystäväsi tarkistamaan vointisi. Sinua suojellaan.

Vierailija
16/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltä avartava kokemus 🤔 Sattuumaa tai ei, olet onnekas.

Vierailija
17/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ryypätä?

Vierailija
18/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako ryypätä?

Nyt on harvinaiset tyhmä kommentti.

Vierailija
19/22 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että meillä kaikilla on jonkunkaltainen suojelusenkeli täällä ja kaikella on tarkoitus. Uskon, että sinun aikasi ei ollut vielä.

Kaikkia ei suojelusenkelikään pelasta. Ihmiselle on annettu järki ja sen mukana vastuu. Alkoholi on myrkky, joka voi viedä hengen. Minä biletän alkoholittomien juomien kera. Lopetin kokonaan alkoholin käytön ja selvin päin olen nähnyt tilanteita, joissa on käynyt huonosti. Onneksi ap selvisi hyvin. Suosittelen täyttä raittiutta. Tämä on ihanaa.

Vierailija
20/22 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät, että "jee, nyt vedetään viinaa" voi olla vaarallista.

Kannattaa nauttia alkoholia hillitymmin.