Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko saanut uuden mahdollisuuden elää, vai onko pelkkää sattumaa?

Mietteliäs94
02.11.2021 |

Kerran yhtenä uutena vuotena olimme juhlimassa, join muutaman shotin liikaa ja ne kolahtavat ja lujaa. Lähdin kotiin poikaystävän ja muutaman kaverimme saattelemana. He kaikki tulivat jatkamaan meille vielä iltaa ja poikaystävä laittoi minut nukkumaan. Nukahdin miltein heti sänkyyn päästyäni.

Jossain vaiheessa yötä heräsin siihen kun oksensin paljon ja poikaystävä oli vieressäni nostanut minut istumaan. Tähän jää muistikuvat ja nekin hatarat.

Aamulla kävi ilmi, että mun ollessa nukkumassa. Poikaystävä oli jatkanut iltaa useita tunteja ja hänelle oli kuulemma herännyt tunne jossain vaiheessa muuten vain tulla tarkistamaan kuinka minä voin.
No minä olin oksennellut ja tajuttomana yskinyt oksennusta ulos selällä nukkuessa..

Oon useasti miettinyt olisinkohan kuollut tänä kyseisenä yönä jos poikaystävälle ei olisi tullut tätä tunnetta tai olisinko kuollut jos olisin lähtenyt yksin kotiin kuten alunperin oli tarkoitus..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei

Vierailija
22/22 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jeesukselle, sait vielä elää maan päällä. Elämä on arvaamatonta, huomisesta ei ole varmuutta. Siksi kannataa uskoa elämänsä Jeesuksen rakastaviin käsiin. Sillä ilman Jeesusta ei ole yhteyttä Jumalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi