Onko kukaan työllistynyt Te-palvelujen CV-nettin kautta
Tai jos olet työnantaja niin käytätkö ko. palvelua etsiessäsi työntekijää?
Kommentit (16)
Olen ymmärtänyt että aika harvinaista se olisi. Nyt töihin pääsee suhteilla. Eli tuttujen ja sukulaisten kautta.
Minua pyydettiin sen kautta kolmeen työhaastatteluun viime keväänä noin 3kk aikana mutten saanut niihin mennä kun olin jäämässä äitiyslomalle....
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:53"]
Minua pyydettiin sen kautta kolmeen työhaastatteluun viime keväänä noin 3kk aikana mutten saanut niihin mennä kun olin jäämässä äitiyslomalle....
[/quote]
Et "saanut", outo ilmaisu. Millä alalla olet?
Minua on lähestynyt 2 työnantajaa ko. sivujen kautta viimeisen puolen vuoden sisällä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:01"]Minua on lähestynyt 2 työnantajaa ko. sivujen kautta viimeisen puolen vuoden sisällä.
[/quote]
Minkä alan työ ollut kyseessä?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:58"]Matkailuala
T. 4
[/quote]
Olivatko ihan järjellisiä paikkoja? Olen kuullut, että puhelinmyyntifirmat tarjoavat cv-netin kautta paikkoja.
Puhelinmyynti firma otti kerran yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:58"]Matkailuala
T. 4
[/quote]
Olivatko ihan järjellisiä paikkoja? Olen kuullut, että puhelinmyyntifirmat tarjoavat cv-netin kautta paikkoja.
[/quote]
Kaksi oli omalta alalta sentään
Mun mies sai sitä kautta vakityön vajaa 10 vuotta sitten. Edelleen on samassa duunissa :)
Melkein vuoden olin työttömänä, sain kaksi yhteydenottoa. Puhelinmyyntiä ja mysteryshoppausta (tyylin yksi keikka kerran kuussa).
Mulla on ollut ilmoitus CV-netissä n. 4 kuukautta ja sinä aikana olen saanut yhden yhteydenoton ja se oli puhelinmyyntifirmalta.. en itseasiassa muistanut edes koko CV-nettiä ennen kuin näin tämän keskustelun äsken
Puhelinmyyntiä täysin provisioista koostuvalla palkalla sieltä tarjotaan.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:04"]
Mun mies sai sitä kautta vakityön vajaa 10 vuotta sitten. Edelleen on samassa duunissa :)
[/quote]
Oletko nyt ihan varma? Milloin tämmöinen cv-netti on tullut, joko siitä on 10 vuotta?
Minäkin sain muutama vuosi sitten eli ihan cv-netin alkuaikoina yhden kuukauden sijaisuuden. Työ oli sellainen, että piti aloittaa heti ja työnantaja oli suorastaan epätoivoinen.
Viime vuonna cv:tani oli katsottu vain yhden ainoan kerran. Eipä tullut työtarjousta, ei. Joskus on puhelinmyyntifirmasta tullut tarjous, joka pikemminkin nauratti.
Työnantajana katsoin työnhakijatietoja ennen kuin se edellytti jotain katso-tunnuksia. Kun meillä ei tarvita niitä mihinkään muuhun, niin enpä sitten katso enää. Toisessa työpaikassa tunnukset olivat kirjanpitäjällä, eli en päässyt katsomaan sielläkään.
Mä muistan jonkun av-palstalla joskus kirjoittaneen, että työllistyi sen kautta. Tosin tämä tapahtui ilmeisesti jo jokin aika sitten, tyypin alaa en muista.
Omaa cv:täni on käynyt katsomassa puolessa vuodessa yksi ihminen. Vähän hyödyttömältä tuo vaikuttaa.