Poikkeuskin uusiin tarjoilulinjauksiin on kirjattu: ne ovat mahdollisia pormestarikunnan tai muun kaupungin ylimmän johdon järjestämissä korkean tason vierailuissa tai vastaavissa tilaisuuksissa ”perustelluista syistä”.
Kommentit (11)
Juhana Vartiainen ei alennu syömään pelkkiä rehuja! Eihän niillä nälkä lähde, ainakaan raavaalla miehellä.
ainoastaan makaroonia ja kaura ryynejä kirjoitti:
helsinki kieltää myös hurstia jakamasta liha tuotteita koska jakelu tapahtuu kaupunkin alueella.
Joo, hyvä, pelkkää riisiä.. Sehän elättää kokonaisen kiinankin. No, jospa siellä helpottaisi sitten irtokoira, hanhi , kani, yms ongelmatkin. Minun tietääkseni pietarissa, ei ollut piirityksen jälkeen rottiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareitten tekosia?
Mahtaako Juhana olla vihervassari?
näkyy makkarat ulkomuodossakin, mutta ei fat brain.
juhana on niin fitness että ei eläissään oo lihaan koskenu , jutut kyllä ollu aina kuin ex koulukiusatulla ja 1700 luvun paronilla............
Eli herrat jatkavat entiseen tapaan ja käskyläisille ituja. Tyypillistä. "Meitä johtajia on niin vähän, että ei meidän sisäfileen syömisemme haittaa"
Olisitte nyt näyttäneet aidosti esimerkkiä ja syöneet Helsingissä jatkossa vain Suomessa tuotettua ruokaa vailla minkäänlaisia poikkeuksia.
Hyvä että ymmärretään, mihin tilaisuuksiin ei laiteta quornifileitä… vaan jotain normaalia ja herkullista.
Olen kohtuuvarma, että tämä peräkaneetti lihansyömiskieltoon on juurikin herra pormestarin käsialaa...
Pormestarilla on parempia vieraita, joita ei voi loukata tarjoamalla pelkkää kasvista. Tavallisilla kuolevaisilla ei sen sijaan ole niin tarkkaa, heille voi vittuilla ravinnon kautta.
Tämä on sitä poliittista johtajuutta parhaimmillaan.
Viherhörhöt vauhdissa, leikitään vähän natsia:"Sinä syöt ja juot mitä minä käsken". Onnea Helsinki 😂
Tyylikkäästi hoidettu kerrassaan