Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naiset?

Vierailija
13.01.2015 |

Moi,

Olis kiva kuulla erityisesti naisten mielipide siitä, että kuinka paljon haittaa tai kuinka iso "turnoff" on jos miehellä on akne arpien ja parin leikkaus arven aiheuttamaa epätasaisuutta kasvoissa siten, että arvet ovat helposti huomattavia? Olisiko tämä ongelma tutustuttaessa mieheen romanttisessa mielessä?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain naista haittaa niin täytyy kyllä olla erittäin ylimielinen kusipää bimbo.

Ei haittaisi ollenkaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä oli just tollanen tavatessamme ja ensimmäisten kahden vuoden aikana. Naama, rinta ja yläselkä täynnä finnejä + finniarpia ja naamassa oli lisäksi arpi aukileikatusta ihonalaisesta finnistä. Ei se mua haitannut, hänessä oli ja on muutakin kuin pelkkä akne ja ne arvet. Enää ei oo aknea, mut hän oli jo aiemmin yhtä komea kuin nytkin. Ei ne finnit niin paljoa rumenna.

Vierailija
44/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa pätkääkään. Ei akne, eikä arvet. Kunhan et vaan peitä millään meikkivoiteella tms, eletyn elämän jäljet saa näkyä.
Sullahan on hyvin aaiat, jos on pelkät arvet! Eli tulehdus laskenut. :) Mikdi pitäisi halveksia tai retuuttaa asiasta, johon ei voi lainkaan itse vaikuttaa? Tietysti jos olisit epäkohtelias, ylimielinen, itserakas besserwiser niin aknearvet(kin) haittaisi, koska olisit niin vastenmielinen persoona.Mutta jos olet mukava, ahkera ja ystävällinen niin aknearvet ois yks hailee. Tsemppiä, ÄLÄ koskaan jätä tekemättä aloitetta tai linnoutaudu kotiin aknen takia- se on elämän hukkaan heittämistä. Ja tää on 20v aika nätin tytön mielipide, eli en oo mikään rauhotteleva mamma.:)

Vierailija
46/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa hei yhtään! Pahempi on epävarmuus, silloin on vaikea lähestyä:-) oot ihan oma ittes vaan ja unohdat ne arvet:-)

Vierailija
47/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan (vasemman) kuvan mukaiset haittaisivat, toisen (oikean) kuvan mukaiset eivät.

Vierailija
48/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Miehelläni on aikuisiän akne, enkä edes liiemmin kiinnittänyt siihen huomiota ennen kuin hän itse ihonsa epätasaisuutta harmitteli.

Vierailija
50/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh jotkut arvet. Ei se kiinnostusta syö, epävarmuus omasta itsestäsi kylläkin. Opettele hyväksymään oma itsesi sellaisena kuin olet, se on tärkeintä ja upeinta ulkoisesti. Olen tavannut joskus mielettömän komeita miehiä, ketkä ovat kuitenkin olleet olemukseltaan pieniä pelokkaita hiirulaisia ja heistä on tullut minulle totaalinen turnoff. Olen myös tavannut ihmisiä ketkä pinnallisesti sanottuna eivät ole olleet viehättäviä ollenkaan, mutta heidän tapansa kantaa itsensä ja persoonansa - vau. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, arvet ovat naurettavan pieni asia ! Minä esimerkiksi itkin teini-iässä kasvoihini onnettomuudessa tulleita arpia. Niitä on vain kaksi, mutta erittäin näkyviä ja alunalkaen mielestäni rumia. Pari vuotta ne haittasi ja sitten unohdin koko jutun, kerran tai kaksi joku on niistä kysynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Vierailija
51/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on malli kuinka arpikin voi komistaa.     Otto Skorzeny

Vierailija
52/60 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:33"]Moi,

Olis kiva kuulla erityisesti naisten mielipide siitä, että kuinka paljon haittaa tai kuinka iso "turnoff" on jos miehellä on akne arpien ja parin leikkaus arven aiheuttamaa epätasaisuutta kasvoissa siten, että arvet ovat helposti huomattavia? Olisiko tämä ongelma tutustuttaessa mieheen romanttisessa mielessä?
[/quote]

Haittaa jos se akne on yhä.

Vierailija
53/60 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittais. Yleensäkään sellainen vika, mille ihminen ei voi mitään, ei haittaa. Hoitamattomat hampaat on minulle pahin turnoff.

Vierailija
54/60 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:00"]

Ei haittaa pätkääkään. Ei akne, eikä arvet. Kunhan et vaan peitä millään meikkivoiteella tms, eletyn elämän jäljet saa näkyä. Sullahan on hyvin aaiat, jos on pelkät arvet! Eli tulehdus laskenut. :) Mikdi pitäisi halveksia tai retuuttaa asiasta, johon ei voi lainkaan itse vaikuttaa? Tietysti jos olisit epäkohtelias, ylimielinen, itserakas besserwiser niin aknearvet(kin) haittaisi, koska olisit niin vastenmielinen persoona.Mutta jos olet mukava, ahkera ja ystävällinen niin aknearvet ois yks hailee. Tsemppiä, ÄLÄ koskaan jätä tekemättä aloitetta tai linnoutaudu kotiin aknen takia- se on elämän hukkaan heittämistä. Ja tää on 20v aika nätin tytön mielipide, eli en oo mikään rauhotteleva mamma.:)

[/quote]

Tuo aloitteen tekemättä jättäminen sekä kotiin linnottautuminen ovat kaksi asiaa joita on tullut tehtyä hyvinkin paljon ja josta pitäisi päästä eroon. Vastauksien innoitamana joita olen saanut tähän kysymykseen täällä niin yritän tästä eteenpäin vain unohtaa arvet, joka ei varmasti ole ainakaan alkuun helppoa ja toivottavasti tapaan sellaisia ihmisiä joilla on samanlainen ajatusmaailma arvista kuin monilla tässä ketjussa.

Vierailija
55/60 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mukavalta, fiksulta ja ajattelevalta mieheltä, eikä tuon linkkaamasi kuvan arvet mitenkään pahoja ole. Eli ei haittaa. Toivottavasti löydät mukavan tytön!

Vierailija
56/60 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läheskään niin paha turn off kuin se, että yhdyssanat eivät onnistu.

Vierailija
57/60 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen este. Todellakin, jos mies on muuten hurmaava (kuka vaan voi olla, jos kemiat natsaa), hygienia kunnossa, ei puhu ruoka suussa ja käytöstavat on muutenkin normaalit = hyvät, ei yksi akne tai arvet mitään haittaa.

Mua ei ole ikinä liian siloposkiset miehet edes kiinnostaneet. Kyllä miehessä pitää särmää olla. ;)

Vierailija
58/60 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pissiksille on väliä. Luonne ja muut asiat ratkaisee.

Vierailija
59/60 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa!

t. punatukkainen tyttö :)

Vierailija
60/60 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi. Itselläni on ollut aknea, ja sen jäljiltä on melko syviäkin arpia poskissa. Olen joskus miettinyt, että haluaisin tavata samasta ongelmasta kärsivän miehen. Normaali-ihoiset eivät voi ymmärtää, miten paljon ihon kunto vaikuttaa minäkuvaan ja itsetuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan