Mitä mieltä naiset?
Moi,
Olis kiva kuulla erityisesti naisten mielipide siitä, että kuinka paljon haittaa tai kuinka iso "turnoff" on jos miehellä on akne arpien ja parin leikkaus arven aiheuttamaa epätasaisuutta kasvoissa siten, että arvet ovat helposti huomattavia? Olisiko tämä ongelma tutustuttaessa mieheen romanttisessa mielessä?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:58"]
Kysyin tätä sen takia, että koen olevani muuten ulkonäöllisesti ihan ok mies eli suht pitkä (yli 185), kiinnitän huomiota pukeutumiseeni, liikun ja käyn kuntosalilla säännöllisesti ja muutenkin ulkonäkööni kiinnitän sopivassa määrin huomiota. Kuitenkin nuo arvet kasvoissa (joita ei oikeastaan pysty peittämään) jotka on jäänet muistuttaan menneestä aknesta pysyvät (sekä pari leikkaus arpea) ja ainakin itsestäni alkaa tuntuun vaivaantuneelta etenkin vastakkaisen sukupuolen seurassa, koska tuntuu, että ulkonäöllisesti ei ole tarpeeksi hyvä. Vaivaantuminen varmastikin näkyy kanssa ihmisille joka on varmasti sitten viimeistään turnoff ja tästä tulee ikävä noidankehä. Itseäni ei haittaa tälläiset asiat muissa ihmisissä, mutta jostain syystä itsessäni kylläkin.
[/quote]
Tästä saa kyllä sen käsityksen että olet piiloutumassa niiden arpiesi taakse. Kun kerran piiloon on tarve päästä, arvet saavat tässä nyt sitten luvan käydä syystä.
[/quote]
Tässä on varmasti jossain määrin perää aivan kuin monilla muillakin ihmisillä, että piiloudutaan eri asioiden taakse, mutta on myös se, että ulkonäöllisesti asia on todellinen, eikä mikään hius rajassa oleva pienen pieni arpi jonka vain näkee jos tietää mitä etsii.
Minä olin lukiossa kovastikin ihastunut ujohkoon, raamikkaaseen luokkakaveriin, jolla oli aika paha akne. En siis usko, että arvetkaan olisivat haitaksi.
Mikäli löytyy pilkettä silmissä, hyvin hoidetut hampaat. Tarkoitan ihan perus asioita, hammasl. käynnit ja hampaiden pesut jotta hengitys ei haise. Jos mies hoitaa hampaansa, voinee luottaa, että muukin hygienia on kunnossa. Mikäli keskinäiset kemiat toimii, niin eiköhän siinä arvet jää sivuseikaksi. Se ettei ole koskaan ollut finnejä ei tarkoita ettei joskus myöhemmin voisi puhjeta jokin ihosairaus, niitä on vaikka kuinka paljon. Muutamia mainiten: Psori, ruusufinni, suunympärysihottuma.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 13:04"]Ja tuosta aknen ja leikkaus arpien näkyvyydestä tässä on aika lähellä minun akne arpien näköä, mutta aivan aavistuksen vielä näkyvämpi ja pari leikkaus arpea (ensimmäinen kuva). Linkki. http://healthy1st.net/wp-content/uploads/2013/12/acne-scar-treatment.jpg
[/quote]
Ei haittaa yhtään. :) Ei tollaille asioille mitään voi.
Riippuu kai siitä millaisista naisista kiinnostut. Tunnut itse pitävän omaa ulkonäköäsi aika tärkeänä. Onko sinulle tärkeää myös naisen ulkonäkö? Sanoit että samanlaiset ongelmat eivät haittaisi, mutta lähestytkö oikeasti naisia joiden ulkonäössä on "vikaa"?
Jos kiinnostut treenatuista, hyvin pukeutuvista naisista, on todennäköisempää että tällaisella naisella on enemmän vaatimuksia miehen ulkonäön suhteen.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:37"]
Riippuu kai siitä millaisista naisista kiinnostut. Tunnut itse pitävän omaa ulkonäköäsi aika tärkeänä. Onko sinulle tärkeää myös naisen ulkonäkö? Sanoit että samanlaiset ongelmat eivät haittaisi, mutta lähestytkö oikeasti naisia joiden ulkonäössä on "vikaa"?
Jos kiinnostut treenatuista, hyvin pukeutuvista naisista, on todennäköisempää että tällaisella naisella on enemmän vaatimuksia miehen ulkonäön suhteen.
[/quote]
Jossain määrin naisen ulkonäöllä on myös itselleni väliä, mutta tämä tarkoittaa yleensä ihan perus juttuja kuten pukeutuminen, hygienia yms. Kuitenkaan tuollaiset tarkemmat ulkoiset jutut kuten paino, treenaako ja muut minulle toisessa henkilössä ei mitenkään tärkeät jutut eivät vaikuta. Tietysti kaikilla on mieltymyksensä vastakkaisesta sukupuolesta, mutta ainakaan itselläni ei ole mitään tiettyä "tyyppiä" on tietinkin joitakin ominaisuuksia jotka sytyttävät erityisesti (kuten punaiset/punertavat hiukset. NAM!). Tuo "vian" määrittäminen on vaikeaa, koska en keksi nopeasti mitään "vikaa" mitä naisessa ulkoisesti voisi olla joka estäisi heitä lähestymästä johtuen heidän "viastaan". Itse kiinnitän huomiota ulkonäkööni kohtalaisesti ehkä siksi, että jostain syystä ajattelen, että miksi nainen josta olisin kiinnostunut olisi kiinnostunut minusta, koska hän ainakin ulkonäöllisesti saisi "parempaakin". En tietenkään pidä kaikkia naisia pinnallisina joita kiinnostaa vain ulkonäkö, enkä koe kieriväni itsesäälissä millään tavalla. Tiedän, että tämä ajattelu tapa kumpuaa jossain määrin huonosta itsetunnosta, mutta on siinä myös kuitenkin pointtinkin.
Mitä 'rumempi mies' sitä parempi ; )
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:35"]
Ei me naiset taideta olla niin pinnallisia, että haittaisi. Haittaisiko sitten miehiä, jos naisella olisi aknearpia?
[/quote]
Haittaisi.
hei ööm, voiko olla mahdollista että tämä ihminen kenestä olet kiinnostunut, olisi kiinnostunut sinun luonteestasi? ja vaikka pitää sinua söpönä?
Minkälainen luonne hän on?
Entä miehet? Mulla poskessa 1cm korkea ja puplisenttiä leveä arpi luomen poistosta.. koulussa kiusattu oon. Kuinka paljon haittaa teitä miehiä ? Sitä ei saa täysin peitettyä. Häpeän itseäni ja huono itsetunto.. näen arven joka päivä peilistä :(
Yleisolemus merkkaa enemmän. Tunne et synkkaa merkkaa eniten. ps. mun miehellä on arpi poskessa, ei ole koskaan mua haitannut.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:26"]
hei ööm, voiko olla mahdollista että tämä ihminen kenestä olet kiinnostunut, olisi kiinnostunut sinun luonteestasi? ja vaikka pitää sinua söpönä?
[/quote]
Ei mitään erityistä ihmistä ole mielessä vaan näin yleistasolla puhuin.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:26"]
[/quote]
Ei mitään erityistä ihmistä ole mielessä vaan näin yleistasolla puhuin.
[/quote]
No kylläpäs vastasit kattavasti.
Jos naama miellyttää muuten ei mua ainakaan joku arpi tai pari haittaa :)
mun edellisellä säädöllä oli jonkin verran arpia naamassa, mutta en osannut kiinnittää niihin huomiota kun oli muuten niin mun mieleen sekä ulkoisesti että luonteeltaan :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:58"]
Kysyin tätä sen takia, että koen olevani muuten ulkonäöllisesti ihan ok mies eli suht pitkä (yli 185), kiinnitän huomiota pukeutumiseeni, liikun ja käyn kuntosalilla säännöllisesti ja muutenkin ulkonäkööni kiinnitän sopivassa määrin huomiota. Kuitenkin nuo arvet kasvoissa (joita ei oikeastaan pysty peittämään) jotka on jäänet muistuttaan menneestä aknesta pysyvät (sekä pari leikkaus arpea) ja ainakin itsestäni alkaa tuntuun vaivaantuneelta etenkin vastakkaisen sukupuolen seurassa, koska tuntuu, että ulkonäöllisesti ei ole tarpeeksi hyvä. Vaivaantuminen varmastikin näkyy kanssa ihmisille joka on varmasti sitten viimeistään turnoff ja tästä tulee ikävä noidankehä. Itseäni ei haittaa tälläiset asiat muissa ihmisissä, mutta jostain syystä itsessäni kylläkin.
[/quote]
Tästä saa kyllä sen käsityksen että olet piiloutumassa niiden arpiesi taakse. Kun kerran piiloon on tarve päästä, arvet saavat tässä nyt sitten luvan käydä syystä.