Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naiset?

Vierailija
13.01.2015 |

Moi,

Olis kiva kuulla erityisesti naisten mielipide siitä, että kuinka paljon haittaa tai kuinka iso "turnoff" on jos miehellä on akne arpien ja parin leikkaus arven aiheuttamaa epätasaisuutta kasvoissa siten, että arvet ovat helposti huomattavia? Olisiko tämä ongelma tutustuttaessa mieheen romanttisessa mielessä?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla olis ongelmallista kiinnostua romanttisessa mielessä. Itsellä hyvä iho - ei edes teininä tullut kunnon finnejä niin en mä...
soryy!

Vierailija
2/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me naiset taideta olla niin pinnallisia, että haittaisi. Haittaisiko sitten miehiä, jos naisella olisi aknearpia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Itse asiassa se voi olla jopa söpöä.

Vierailija
4/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Ei haittaa sitten yhtään :) Eihän tollasille asioille mitään voi! Itsekkin tapailen satunnaisesti miestä jolla on sama kun sinulla ja täytyy sanoa etten edes ole huomioinut asiaa :) Jos on mm. mukava ja siisti ei tollasilla asioilla ole mitään merkitystä. :) Päinvastoin.

Vierailija
5/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:35"]

Mun kohdalla olis ongelmallista kiinnostua romanttisessa mielessä. Itsellä hyvä iho - ei edes teininä tullut kunnon finnejä niin en mä... soryy!

[/quote] Ai näköjään onkin (pinnallisia naisia) t. aiemmin vastannut

Vierailija
6/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään.

Vierailija
7/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakuita haittaa, toisia ei. Sama ihan kaikkien ulkonäköpiirteiden kohdalla. Tuskin on ihmistä, joka kelpaisi kaikille. :)

Itseäni ei haittaa arvet, ei naisilla eikä miehillä.

Vierailija
8/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaisi. Siis jos niitä ei ihan tolkuttomasti ole. Mun poikaystävällä on jonkin verran arpia kasvoissa, tosin ne ei ole aknesta. Itse olen teininä kärsinyt aknesta, ja jotain epäpuhtauksia on vieläkin. Hieman on haaleita arpia jäänyt. Eipä voi mittään.

Vierailija
9/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:35"]

Mun kohdalla olis ongelmallista kiinnostua romanttisessa mielessä. Itsellä hyvä iho - ei edes teininä tullut kunnon finnejä niin en mä... soryy!

[/quote] Ai näköjään onkin (pinnallisia naisia) t. aiemmin vastannut
[/quote]

No en koe olevani tosi pinnallinen, mutta kyllä haluisin et miehelllä on hyvä iho. Ei mitkään pienet arvet yms. haittaa, mut jos koko kasvot on näkyvän aknearpikuoppaiset niin ei näytä hyvältä romanttisessa mielessä. Voisi se mun kaveri olla kuitenkin jos luonne natsaa!

Vierailija
10/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä (akne)arpisuus on miehekästä. Ihan totta. Varsinkin jos on muuten vähän "rouheamman" oloinen mies, niin sehän on kuin kirsikka kakun päällä. Oletusarvoisesti antaa assosiaation siitä, että tämä ei ole nysväke.

Vierailija
11/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Vierailija
12/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Aknearvet on persoonallisia, jotenkin tykkään siitä pikkukakkosen maltin ja valtin poliisistakin ja siltäkin löytyy arpia, arvet ovat persoonallisia kuten pisamat, rako hampaiden välissä yms.

Vierailija
13/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:48"]Ei haittaa yhtään. Aknearvet on persoonallisia, jotenkin tykkään siitä pikkukakkosen maltin ja valtin poliisistakin ja siltäkin löytyy arpia, arvet ovat persoonallisia kuten pisamat, rako hampaiden välissä yms.
[/quote]
Onko jaakko saariluomallakin arpia, senkin naama miellyttää erityisen paljon..

Vierailija
14/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa että haittaa mutta sitten muistin Emmerdalen Cainin :)

Vierailija
15/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä sen takia, että koen olevani muuten ulkonäöllisesti ihan ok mies eli suht pitkä (yli 185), kiinnitän huomiota pukeutumiseeni, liikun ja käyn kuntosalilla säännöllisesti ja muutenkin ulkonäkööni kiinnitän sopivassa määrin huomiota. Kuitenkin nuo arvet kasvoissa (joita ei oikeastaan pysty peittämään) jotka on jäänet muistuttaan menneestä aknesta pysyvät (sekä pari leikkaus arpea) ja ainakin itsestäni alkaa tuntuun vaivaantuneelta etenkin vastakkaisen sukupuolen seurassa, koska tuntuu, että ulkonäöllisesti ei ole tarpeeksi hyvä. Vaivaantuminen varmastikin näkyy kanssa ihmisille joka on varmasti sitten viimeistään turnoff ja tästä tulee ikävä noidankehä. Itseäni ei haittaa tälläiset asiat muissa ihmisissä, mutta jostain syystä itsessäni kylläkin.

Vierailija
16/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Philip Glenisterillä on aknea paljon, mutta vaan parantaa ulkonäköä...

Vierailija
17/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:58"]Kysyin tätä sen takia, että koen olevani muuten ulkonäöllisesti ihan ok mies eli suht pitkä (yli 185), kiinnitän huomiota pukeutumiseeni, liikun ja käyn kuntosalilla säännöllisesti ja muutenkin ulkonäkööni kiinnitän sopivassa määrin huomiota. Kuitenkin nuo arvet kasvoissa (joita ei oikeastaan pysty peittämään) jotka on jäänet muistuttaan menneestä aknesta pysyvät (sekä pari leikkaus arpea) ja ainakin itsestäni alkaa tuntuun vaivaantuneelta etenkin vastakkaisen sukupuolen seurassa, koska tuntuu, että ulkonäöllisesti ei ole tarpeeksi hyvä. Vaivaantuminen varmastikin näkyy kanssa ihmisille joka on varmasti sitten viimeistään turnoff ja tästä tulee ikävä noidankehä. Itseäni ei haittaa tälläiset asiat muissa ihmisissä, mutta jostain syystä itsessäni kylläkin.
[/quote]

Ei huolta :)

Vierailija
18/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta aknen ja leikkaus arpien näkyvyydestä tässä on aika lähellä minun akne arpien näköä, mutta aivan aavistuksen vielä näkyvämpi ja pari leikkaus arpea (ensimmäinen kuva). Linkki. http://healthy1st.net/wp-content/uploads/2013/12/acne-scar-treatment.jpg

Vierailija
19/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:58"]

Kysyin tätä sen takia, että koen olevani muuten ulkonäöllisesti ihan ok mies eli suht pitkä (yli 185), kiinnitän huomiota pukeutumiseeni, liikun ja käyn kuntosalilla säännöllisesti ja muutenkin ulkonäkööni kiinnitän sopivassa määrin huomiota. Kuitenkin nuo arvet kasvoissa (joita ei oikeastaan pysty peittämään) jotka on jäänet muistuttaan menneestä aknesta pysyvät (sekä pari leikkaus arpea) ja ainakin itsestäni alkaa tuntuun vaivaantuneelta etenkin vastakkaisen sukupuolen seurassa, koska tuntuu, että ulkonäöllisesti ei ole tarpeeksi hyvä. Vaivaantuminen varmastikin näkyy kanssa ihmisille joka on varmasti sitten viimeistään turnoff ja tästä tulee ikävä noidankehä. Itseäni ei haittaa tälläiset asiat muissa ihmisissä, mutta jostain syystä itsessäni kylläkin.

[/quote]

Jos sinulla ei olisi arpia niin se olisi joku muu asia. Voisi olla hyvä jutella psykoterapeutin kanssa siitä, mikä todellinen syy on ja miten voit lähteä sitä purkamaan. Jopa kertatapaaminen voi auttaa paljon! Yksityiseltä voi varata ajan kuka tahansa, lähetettä ei tarvitse.

Vierailija
20/60 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 13:04"]

Ja tuosta aknen ja leikkaus arpien näkyvyydestä tässä on aika lähellä minun akne arpien näköä, mutta aivan aavistuksen vielä näkyvämpi ja pari leikkaus arpea (ensimmäinen kuva). Linkki. http://healthy1st.net/wp-content/uploads/2013/12/acne-scar-treatment.jpg

[/quote]

Ihan rehellisesti: ei haittaa yhtään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän