Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, aloittaako naiset ikinä Tinder-keskustelua kanssasi?

Vierailija
02.11.2021 |

Mietityttää jos aloittaisin keskustelun niin onkohan mies tottunut siihen vai tulisiko suurena yllätyksenä jos nainen aloittaisikin keskustelun.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota riski ja kokeile. - Itselläni ei ole kokemusta Tinderistä mutta olen ollut mm. kahvilassa ja yökerhossa ilahtunut kun nainen on avannut keskustelun kanssani. - Koen itse hieman tylsänä sen, että yleisemmin on aika vähän sellaisia paikkoja, joissa on yleisesti ja motraalisesti hyväksyttävää yrittää lähestyä ja tehdä ns. aloite. Tiedän kyllä, että periaatteessa voi missä vain mutta mutta silti näin vain aattelehdin

Vierailija
2/21 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni nainen aloittaa keskustelun. Mä en millään keksi avausviestiä jokaiselle niin kiva homma, että osa naisista on myös aloitteellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei koskaan aloita keskustelua. Ja jos mä aloitan niin ei ne edes vastaa. Oon ollu Tinderissä päälle vuoden , mutta olen puhunut vain muutaman naisen kanssa ja koskaan en oo päässy treffeille. Tinder on top10% miesten leikkikenttää, normaali mies ei saa sieltä mitään.

Vierailija
4/21 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei koskaan aloita keskustelua. Ja jos mä aloitan niin ei ne edes vastaa. Oon ollu Tinderissä päälle vuoden , mutta olen puhunut vain muutaman naisen kanssa ja koskaan en oo päässy treffeille. Tinder on top10% miesten leikkikenttää, normaali mies ei saa sieltä mitään.

Itse olen ollut hieman alle 2 viikkoa, tykkäyksiä 6, jotka sain ekojen päivien aikana, sen jälkeen ei ole tullut yhtään. Ostin Goldin, kun ei mätsejä tullut viikossa yhden yhtä. Tykkäsin sitten jokaisesta, joka oli tykännyt minusta, paitsi yhdestä, joka oli joku 5tkm päässä oleva ulkomaalainen. Saldo:

1 ei vastannut.

2 heistä poisti heti mätsin viestin lähetyksen jälkeen.

2 vastasi ekaan viestiin, ja vastasivat vielä 3-4 päivän viiveellä tokaankin, jonka jälkeen poistin kaikki mätsit, kun selvästi olen vain joku varasijanvarasijanvarasija, jota roikotetaan löysässä hirressä.

Poistan koko sovelluksen, kunnes gold loppuu. En kyllä odota enää mitään koko sovelluksesta, poistin profiilitekstinkin, joskos se oli syynä huonoon menestykseen vai pärstä.

Vierailija
5/21 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut hieman alle 2 viikkoa, tykkäyksiä 6, jotka sain ekojen päivien aikana, sen jälkeen ei ole tullut yhtään. Ostin Goldin, kun ei mätsejä tullut viikossa yhden yhtä. Tykkäsin sitten jokaisesta, joka oli tykännyt minusta, paitsi yhdestä, joka oli joku 5tkm päässä oleva ulkomaalainen. Saldo:

1 ei vastannut.

2 vastasi ekaan viestiin, ja vastasivat vielä 3-4 päivän viiveellä tokaankin, jonka jälkeen poistin kaikki mätsit, kun selvästi olen vain joku varasijanvarasijanvarasija, jota roikotetaan löysässä hirressä.

Poistan koko sovelluksen, kunnes gold loppuu. En kyllä odota enää mitään koko sovelluksesta, poistin profiilitekstinkin, joskos se oli syynä huonoon menestykseen vai pärstä.

Olisit vaan ottanut sen kaukaisimman. Mun paras mätsi tähän mennessä on 7700km päästä Thaikku 34v. Itse olen M49.  En ole vielä ostanut Goldia, mutta kun kohta olen 50 tykkäystä saanut niin ajattelin että katson ne kaikki. En kyllä ihmeitä odota sieltä löytyväni.

Vierailija
6/21 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ihmeessä! Odotan jo innolla.

Ei haittaa yhtää vaan olisi positiivinen yllätys.

M49

(tosin olisi sekin positiivinen yllätys että saisi edes yhden kivan mätsin.)

Vierailija
7/21 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tosin Tinder on minulle pelkkä panosovellus, joten naiset ovat kykeneväisiä vain pyytämään panoa. Olen melko varma, että jos mies etsii Tinderistä jotakin vakavampaa, niin naisilla loppuu aloitteen teko siihen paikkaan. Mies24

Vierailija
8/21 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä max 2 kertaa vuodessa

Vierailija
9/21 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkiprofiilini alfa leukakirurgi saa avausviestejä naisilta. Oikea profiilini ei saanut ensimmäistäkään.

Vierailija
10/21 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 ei vastannut.

Olisit vaan ottanut sen kaukaisimman. Mun paras mätsi tähän mennessä on 7700km päästä Thaikku 34v. Itse olen M49.  En ole vielä ostanut Goldia, mutta kun kohta olen 50 tykkäystä saanut niin ajattelin että katson ne kaikki. En kyllä ihmeitä odota sieltä löytyväni.

En ole matkustelijatyyppiä, olen kyllä jutellut nuorempana paljonkin ulkomaalaisten naisten kanssa netissä, joidenkin kanssa vuosiakin, ovat ihan erilailla avoimia kuin suomalaiset. Ehkä kun olen tehnyt tarpeeksi rahaa, niin otan ulkomaisen, kun suomalaisille ei kelpaa.

Vierailija
11/21 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, voisiko olla että te jotka otatte goldin ja tykkäätte kaikista ketkä teistä tykännyt että vastapuoli on esim laittanut oman tilinsä tauolle ja siksi ei vastaa? Itse ainakin ihmettelen ku jotain mätsejä tippuu niin etten edes muista itse tykänneeni, nämä lienee niitä goldeja. Ja tämän teorian mukaanhan mies ei edes ole kiinnostunut minusta vaan tykkää kun ei parempikaan osu.

Itse kysymykseen, en enää aloita keskustelua koska noin 90% tapauksissa mies ei vastaa tai poistaa heti kun laittaa viestin. Yleensä poistan mykän mätsin parin päivän sisällä. Siis silloin kun olen aktiivisesti tinderissä. Monesti tili unohtuu ja on viikkoja etten käy koko sovelluksessa.

Vierailija
12/21 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulle jotkut naiset laittaneet viestin ensin.

M47

Vierailija
13/21 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena laittanut viestiä monelle miehelle, mutta useimmat eivät oikein osaa jatkaa keskustelua. Taitavat vain keräillä matcheja.

Vierailija
14/21 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 ei vastannut.

En ole matkustelijatyyppiä, olen kyllä jutellut nuorempana paljonkin ulkomaalaisten naisten kanssa netissä, joidenkin kanssa vuosiakin, ovat ihan erilailla avoimia kuin suomalaiset. Ehkä kun olen tehnyt tarpeeksi rahaa, niin otan ulkomaisen, kun suomalaisille ei kelpaa.

No tuollaisia sulkeutuneita suomalaiset miehetkin ovat ja siksi varmaan onkin niin hankala mitään suhteita täällä muodostaa, kun kumpikaan osapuoli ei osaa olla avoin.

Vierailija
15/21 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en naisena yleensä laita ekaa viestiä siitä syystä, että miehet eivät näköjään yleensä lue svaipatessaan profiilitekstejä. Eli kun tulee match musta on parasta antaa heidän lukea se teksti, ja katsoa kiinnostaako heitä edelleen. Jos laittavat viestin, niin kaikkiin matchien viesteihin vastaan - olen lukenut heidän profiilinsa tosi tarkkaan jo svaipatessani. Keskustelut ovat kuivahtaneet vain miesten puolelta, eivät ole ilmeisesti olleet oikeasti kiinnostuneita. 

Vierailija
16/21 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena laittanut viestiä monelle miehelle, mutta useimmat eivät oikein osaa jatkaa keskustelua. Taitavat vain keräillä matcheja.

Missä satumaassa naiset elää? Ehkä 1% miehistä saa Tinderissä sen verran matcheja, että heillä olisi varaa "keräillä" niitä.

Vierailija
17/21 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kai pitäisi saada match, että joku voisi aloittaa.

Kerran tosin oli eräs mukava ja kiinnostava nainen, joka aloitti keskustelun oli koko ajan aktiivinen ja oli kiinnostunut jutuistani. Sitten omaa hölmöyttäni mokasin homman ja se harmittaa vieläkin.

Vierailija
18/21 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kai pitäisi saada match, että joku voisi aloittaa.

Kerran tosin oli eräs mukava ja kiinnostava nainen, joka aloitti keskustelun oli koko ajan aktiivinen ja oli kiinnostunut jutuistani. Sitten omaa hölmöyttäni mokasin homman ja se harmittaa vieläkin.

Jep! Tinderissä naisen kanssa keskustellessa kannattaa todellakin pitää kieli keskellä suuta. Yksi moka, ja nainen lopettaa viestittelyn. Naiset pystyvät näin tekemään, koska heillä on pari sataa miestä jonossa odottamassa.

Vierailija
19/21 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien saatossa noin sadasta osumasta 1 nainen on aloittanut keskustelun.

Vierailija
20/21 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittivat kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä