Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat olla vaikeita tavata?

Vierailija
13.01.2015 |

Naiset vastatkaa: Miksi naiset haluaa näytellä parempia ja turhan valikoivia ennen tapaamisia. Jos omistaa pillun ei se tee naisesta maailman parasta, elämmehän muka tasaarvossa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minun vastaiskuni on ollut 5 kertaa sellainen että tällaisen turhan hankalan kanssa olen tavannut ja sen jälkeen ilmoittanut txt että ei kiinnosta.

Vierailija
2/25 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun naiset eivät ole rientäneet vastaamaan tähän kutkuttavaan kysymykseen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu taitaa kutkuttaa vähän naisten itsetuntoa. Kysymys taisi osua liian tarkasti.

Vierailija
4/25 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kyssillä saa naiset hiljaiseksi, niin oikeassa elämässä kuin palstoilla.

Vierailija
5/25 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli niin että oli ennen tapaamista taisin olla "pääsylupa tarkastuksessa", en pitänyt sellaisesta miehen alistamisesta.

Vierailija
6/25 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset todellakaan kuvittele itsestään mitään liikoja tai esitä vaikeita. Kyllä moni haluaa ihan oikeasti tutustua kivoihin ihmisiin ja katsoa siitä eteenpäin, jos molemmin puolin persoonat natsaa mukavasti ja seurassa viihtyy. Millähän perusteella herrat ovat itse niitä naisia lähestyneet...? Ja MILLAISIA naisia... Ihmettelen vain. Yleensä koppavilla eukoilla ei ole vientiä, ei edes pyydetä ulos.

Vierailija
7/25 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä itsekin olen ihmetellyt, mutta on toi ihan totta. Esimerkiksi B2 tavallisilla sivuilla löytyy tuonlaisia "tavallisia" naisia, joiden asenne on ihan pielessä.

Vierailija
8/25 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole mikään peli, vaan kysynnän ja tarjonnan laki. Se jota kiinnostaa enemmän, tekee enemmän tapaamisten eteen. Ehkä tapaamillasi naisilla vain on tarpeeksi vientiä ja muuta menoa, et ole tarpeeksi kiinnostava, jotta he haluaisivat olla aina tavoitettavissa. Tai he yrittävät vain hienosti vihjata, että lopeta jo, ei kiinnosta tänään(kään).

Vierailija
9/25 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarpeet ne on naisillakin. Ensin kinuaa yksinäisyyteen jotain ja sit heittäytyy hankalaksi. Ettei vaan ole tyypillistä suomalaisten naisten strategiaa.

Vierailija
10/25 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:10"]

Kyseessä ei ole mikään peli, vaan kysynnän ja tarjonnan laki. Se jota kiinnostaa enemmän, tekee enemmän tapaamisten eteen. Ehkä tapaamillasi naisilla vain on tarpeeksi vientiä ja muuta menoa, et ole tarpeeksi kiinnostava, jotta he haluaisivat olla aina tavoitettavissa. Tai he yrittävät vain hienosti vihjata, että lopeta jo, ei kiinnosta tänään(kään).

[/quote]

Höpö höpö, varmasti yli puolissa tapauksista ei ole kyse tuosta.

Vierailija
11/25 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minähän itse olen juuri tehnyt eroa miehestä jolle en kelpaa. Rakastin häntä mutta hän ei omien rajoituksiensa vuoksi voinut vastata tunteisiini.

Menin siis deittisivulle ja aloin saamaan treffikutsuja. Osa miehistä oli parin viestin jälkeen että sänkyyn. Kun kohteliain sanakääntein kiitin ehdotuksesta ja ilmoitin että ei ehkä kuitenkaan petipuuhiin vielä tässä vaiheessa niin alkoi tulemaan ryöpytystä.

"Pidä ruhos", "ruma, koppava akka", "sinä et tule löytämään ketään" jne.....

Minä haluaisin -tai siis ehdottomasti haluan- edetä hitaasti, sillä olen tosimielellä liikkeellä. Ja minulle pelkkä pano on vain yhden puhelinsoiton päässä, ainakin vielä toistaiseksi. Eli minun ei tarvitse etsiä pelkkää panoa.

Eli olisiko jostain tällaisesta kyse? Miehet ei halua jahkailla ja naiset olisivat varovaisempia?

Vierailija
12/25 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip, olen seurannut näitä keskusteluja. Aihe on mielenkiintoisen tosi nykyelämässä. Kyse ei ole kysynnän ja tarjonnan laista, se on turhaa höpötystä.

Ehkä joukossa on pelkoja tapaamisesta ja tyhmyyttä on heti ehdottaa sänkyyn menoa.

Mielestäni tärkeätä on ensin huolehtia siitä että kemia toimii. / vilivallaton

Vierailija
13/25 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yhtään oikean naisen vastausta? Aihe on kiinnostava, siksi ihmettelen.

Vierailija
14/25 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 37-vuotias nainen, enkä ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi teeskennellä jotain. Jos olen kiinnostunut miehestä, hän tulee kyllä tietämään sen. En ymmärrä näitä ihmeellisiä sääntöjä, että kun minä ehdotin tapaamista/soitin/laitoin viestiä viimeksi, niin nyt on miehen vuoro, ja kuinka pitkään minun pitää odottaa ja voi ei, eikö mies olekaan kiinnostunut. Mitäpä jos oltaisiin ihan rehellisiä ja lopetettaisiin kaikenlaiset typerät pelit. Oltaisiin ihan vain omia itsejämme ja tavattaisiin, jos siltä tuntuu.

Vierailija
15/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39N, tämä on minun käsitykseni:

Nainen tykkää saamastaan huomiosta. Mutta koska nainen ei ole ehtinyt vielä kiinnostua miehestä riittävästi, hän ei uskalla treffeille empimättä - mikä kuulostaa hölmöltä, koska vain treffien kautta voisi tietää millainen mies kyseessä! Mutta nainen pelkää joutuvansa painostetuksi, kiusalliseen tilanteeseen, jossa joutuu kuitenkin antamaan pakit. Koska ellei nainen koe olevansa yhtä nopeasti varma tunteistaan, kuin mitä mies vaikuttaa olevan, niin nainen kokee olonsa tukalaksi epävarmuutensa kanssa. Nainen saattaa kokea syyllisyyttä siitä, että hän kaipaisi hieman jännitystä ja huomiota treffeillä, mutta ei voi taata olevansa valmis "sitoutumaan" edes tutustumiseen. Tämä johtuu vain siitä, ettei naisella ole riittävän hyvää itsetuntoa nauttia pelkästä tutustumisesta, vaan odotusten luoma paine on liian kova. Suomessa treffeihin suhtaudutaan mielestäni "vakavammin", koska toinen voi olla valmis seksiin yllättävänkin pian. Ulkomailla naisen vaikeampi treffeille saaminen voi johtua esim. siitä, että hän selvittää ensin taustasi ja sukusi :) sillä ei hän kenen tahansa kanssa tuosta vain näyttäydy. Jos haluat saada naisen treffeille, on tärkeää viestittää, että olisit iloinen ihan vain kun saisit tutustua! Eli auttaisit paineiden vähentämisessä. Muuta ei voi kai oikein vaatia?

Vierailija
16/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:57"]Onko täällä yhtään oikean naisen vastausta? Aihe on kiinnostava, siksi ihmettelen.
[/quote]

Vastaus 7 on ainakin naisen vastaus. Enkä väitä etteikö yllä kuvatun kaltaisia naisia olisi, mutta väitän etteivät suurin osa naisista pelaa mitään pelejä.

Vierailija
17/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:09"]

Minä olen 37-vuotias nainen, enkä ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi teeskennellä jotain. Jos olen kiinnostunut miehestä, hän tulee kyllä tietämään sen. En ymmärrä näitä ihmeellisiä sääntöjä, että kun minä ehdotin tapaamista/soitin/laitoin viestiä viimeksi, niin nyt on miehen vuoro, ja kuinka pitkään minun pitää odottaa ja voi ei, eikö mies olekaan kiinnostunut. Mitäpä jos oltaisiin ihan rehellisiä ja lopetettaisiin kaikenlaiset typerät pelit. Oltaisiin ihan vain omia itsejämme ja tavattaisiin, jos siltä tuntuu.

[/quote] Tuo toimintasi kuulostaa reilulta. Jos se mies ei jostain syystä vastaa muutaman päivän sisällä, ei sellaista kannata odotelle, ottakoon uudelleen yhteyttä jos häntä kiinnostaa. / vilivallaton

Vierailija
18/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N39 on varmaan oikeassa, mutta voihan asian hoitaa siististikin menemällä johonkin neutraaliin kahvipaikkaan. Jos kemia ei toimi (sehän selviää tutustumalla), niin kielteisen vastauksen voi siististi antaa vaikka txt:lla tapaamisen jälkeen.

Vierailija
19/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut miehet viestittää muutaman kerran ja jos huomaavan naisen vedätyksen, niin vaihtavat kohdetta. Vaikeille naisille jää jäljelle ne ruikuttajat.

Vierailija
20/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa lukea aina nuita iltalehden parisuhdevinkkejä ja flirttivinkkejä kun toitotetaan että miehet rakastaa vaikeasti tavoiteltavia naisia ja sitä että saa metsästää eikä heti saa sitä mitä haluaa. Toisinsanoen käytät tätä noudattamalla väkisin ihmisiä hyväksi ja minut saa ainakin todella hyvin karkoitettua jos kovin alkaa vaikeaa leikkimään. Pikemminkin voisi sanoa että todella hyvä miehen karkoitusvinkki. Ei ole paljon tähänkään naiset ottanu kantaa. Jännä homma että täällä miehiä tykkäävät haukkua ja arvostella eri aihein vähän väliä ja aina 100 vastausta ja mielipidettä mutta sitten jos jotain ihan arkisen kiinnostavaa udellaan naisilta heidän elämästään ei suostuta edes vastaamaan ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän