Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu nainen

Vierailija
24.07.2012 |

etsii seuraa;)...olethan jostain lännestä päin ja etelästä mieluimmin;)..Ikää 40++

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä varattu mies Varsinais-Suomesta ikää 39v

Vierailija
2/12 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan sitten treffit Laitilan Torille lauantaina 28.7. kello 13. Mulla on siniset farkut ja vaalea ulkoilupusakka. Saavun paikalle metallinharmaalla Volvolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskolliset välttävät sukupuolesta riippumatta moista vaatetusta ao. paikassa. Ties vaikka joku oikeasti olisi saapuvilla :D

Vierailija
4/12 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän liiankin tarkat

Vierailija
5/12 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sen Volvon rekisterinumeron. Ja ei sitten mitään naapurin eukon auton numeroita, muuten menee hyvät panot sille naaupurin eukolle, eli aloittajan osalta ohitse.

Vierailija
6/12 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiden lapsen yksinhuoltajaisä Loimaalta. Minulla on avovaimoja, mutta haluaisin vähän vaihtelua seksielämääni. Kauheasti kiinnostaisi ja kiihottaisi paneskella kiinnijäämisen pelossa. Voitaisiinko naida teillä, kun miehesi ei ole kotosalla?

Vierailija
7/12 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan sitten treffit Laitilan Torille lauantaina 28.7. kello 13. Mulla on siniset farkut ja vaalea ulkoilupusakka. Saavun paikalle metallinharmaalla Volvolla.

Laitilas ees oo torii!!!

Vierailija
8/12 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä ajankohtaista... Itsekkin varattu, 50v mies. Sisäsiisti ja kohtelias.

Vierailija
9/12 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/12 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tarjota sulle vaikka mua itseäni.En mä sulta vaadi paljoa,Ole vaan oma itsesi vaikka.Mä naimisissa oleva mies mutta vaimo ei enää oikein voi ja jaksa.Osaan rakastaa ja pussata ja olen siisti.Hoikka olen myös.Mieskunto on hyvä ja osaan alasti olla myös.

Vierailija
12/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mä en ymmärrä,lähtee pettään ukkoansa,kyllä oot vittu akka,käyt jakamassa persettäs ja meet kotiin niiku mitään ei ois tapahtunu,taiat olla ukkos kans rahan takia,levittele revaas missä haluat,tiiät et ukkos saa tietää minä kerron,joko alko muistuun mieleen kuka mä oon?