Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visa-lasku nolla euroa?

Vierailija
13.01.2015 |

Verkkopankkiini (OP) oli tullut Visa-lasku, jonka loppusumma on nolla euroa. Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Pitääkö se "maksaa"? Ei kai verkkopankki edes hyväksy nollaa euroa maksun määräksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee aina kun luottokortti menee edellisen maksun jälkeen nollille. Ei tietenkään tarvitse "maksaa". Nordean verkkopankissa sen voi ainakin vain poistaa. En kyllä ymmärrä, että miksi se tulee...

Vierailija
2/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lyhennysvapaa kuukausi, jolloin velkasaldo jää keräämään korkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visasta tulee aina toi nollalasku. Se on tavallaan tiliote, jossa näkyy ostot ja maksut.

Mä maksan aina ja joka kuukausi viimeistään eräpäivänä luottokortin nollille, yleensä maksan sen heti kun olen jotain ostanut. Esim. lennot on monesti näppärintä maksaa luottokortilla, mutta maksan sitten yleensä saman tien sen summan sinne kortille pois.

Eli laskussa näkyy, että ostettu vaikkapa nyt 3.1. siitä ja siitä paikasta tätä ja tätä. Sanotaan nyt vaikka ne lennot jossain. Sitten näkyy maksettu 4.1. sama summa ja velkasaldo on silloin 0 €, mikä näkyy myös laskun loppusummana. Ei aiheuta mitään toimenpiteitä :)

Jos et siis kerrytä mitään luottokorttivelkaa, se 0 € lasku on vaan sulle tiedoksi, ettei maksettavaa ole. Laskutus lienee automaattinen ja siksi se nollalaskukin tulee.

Vierailija
4/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös tänään tuommoinen "nollalasku", kun olen maksanut luoton pois jo ennen laskun saapumista. Mutta jäin myös pohtimaan, miten tuon laskun saa "maksettua", kun ei verkkopankki hyväksy summaa 0,00 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan