Älkää ottako ripsienpidennyksiä
Minulla oli pidennykset 1,5 vuotta. Olivat kyllä ihanat, ja olihan se helppoa, kun ei tarvinnut meikata aamuisin. Mutta pidennykset pilasivat omat ripseni, vaikka laitatin niitä ihan ammattilaisella, kalliilla hinnalla. Omat ripset eivät jääneet lyhyiksi, niin kuin monelle olen kuullut käyvän, mutta ne ovat paljon hauraammat ja ihan tikkusuorat. Ennen en ei edes tarvinnut taivuttaa ripsiä. :(
Päätin luopua ripsistä, koska ne alkoivat näyttää silmiini liian luonnottomilta, ja mielestäni ne vanhensivat ilmettäni.
Mutta miettikää kaksi kertaa, ennen kuin otatte pidennykset. Harva niitä kuitenkaan koko loppu elämäänsä aikoo pitää, joten ne seuraukset ovat joka tapauksessa edessä.
Kommentit (55)
Mä en edes ajattele mun ripsiä, sipaisen aamulla ripsaria ja thats it. Jotenkin et ite tajua näitä kaikenmaailman pidennysten laittajia, ehkä olen sitten joku white trash kotiäiti av mamma :D
Mitä te oikein sitten odotitte niistä myrkkyliimoista joilla ne kiinnitetään?? Tottakai ne vaurioittaa omia ripsiä. Ripsiväritkin ja niiden värjäys varsinki. Ne ovat kaikki sitä paskamyrkkyä:DD haloo ihmiset, ette voi olla noin tietämättömiä kun niistä puhutaan koko ajan. Älkää ymmärtäkö väärin, en tuomitse ketään ja käytän itsekin ripsaria mutta ihmettelen kyllä sitä jos ei ollut tiedossa että ne omat ripset vaurioituu ja kun viä silmistä on kyse, ei ne korjaannu koskaan.
Kyllä pidennykset vaan on nolot ja vahingollisetkin vielä.
Ripsienpidennykset ovat todella juntit, en ole yhdelläkään fiksulla ihmisellä niitä nähnyt.
Omat oli surkeat pidennyksien jäljiltä puoli vuotta. Sitä paitsi ne muovit tarttuivat tyynyyn. T. Kirurgi
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 10:17"]Mulle tuli ihan hirvittävä allerginen reaktio pidennyksistä. Vesi valui silmistä ja ne turposivat, punoitti ja kutisi sietämättömästi. Olin laittanut pidennykset muutaman kuukauden tauon jälkeen kun näin kävi. Aikaisemmin ei ollut mitään ongelmia ja liimakin oli samaa kuin ennen.
[/quote]
Oliko ripsi"aines" samaa kuin ennen? Suurin osa tekoripsistä sisältää ureaa, koska ne on tehty (usko tai älä) minkin häpykarvoituksesta..
Itselläni kävi juuri samallalailla kun ripset ekan kerran laitatin ja vähän googlettelin materiaaleja ja syy oli juuri tuossa ureassa..
Mun omat ripset on muutenkin niin rumst niin en häviä mitään vaikka ne tipahtaisi kokonaan pois :D
Itselläni oli pidennykset pari vuotta ja pari viikkoa otin ne pois ja yllätyin! Omat ripset eivät kärsineet melkein ollenkaan. Ihan yhtä pitkät ja tuuheat ovat (no siis "pitkät" ja "tuuheat", ei ole ikinä semmoiset ollutkaan:D), eikä ollut mitään koloja. Kyllä se varmaan vaikuttaa kuka ne laittaa ja miten pitkät. Itselläni oli aina melko luonnollisen näköiset ja kävin tunnetussa paikassa laittamassa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 09:55"]
Ripsenpidennykset eivät näytä hyviltä, vaikka niihin sokaistunut voikin niin kuvitella. Ne paljastavat yhteiskuntaluokan aika tehokkaasti.
[/quote]
Tämä palsta on mitä mainiointa hupia. Joka ketjuun on ihan pakko vetää sanat wt tai yhteiskuntaluokka.
Ihan sama mistä keskustellaan, vaikka nenäliinoista, niin jonkun reppanan mielestä merkistä voi päätellä yhteiskuntaluokan. Kurjaa jollekin, että hänen elämänsä on niin sisältököyhä.
Alempaan keskiluokkaan selvästikin kuulut.
Olen tutustunut moniin vanhan ammatin työntekijöihin,heillä lähes kaikilla karvojenpidennykset silmien yläpuolelle,muualla ei karvoja ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 09:55"]Ripsenpidennykset eivät näytä hyviltä, vaikka niihin sokaistunut voikin niin kuvitella. Ne paljastavat yhteiskuntaluokan aika tehokkaasti.
Olen tohtori ja käytän ripsienpidennyksiä. Mikä on yhteiskuntaluokkani?
Mä olen vasta tohtoriopiskelija, joten käytän omia ripsiä kasvattavaa seerumia. Näyttää täysin luonnolliselta, mutta kyllä tähänkin koukuttuu. Jos lopettaa käytön, ripset on taas entisen lyhyiset 3 kuukaudessa.
En osaa ennustaa, miten valmistuminen mahtaa vaikuttaa omaan ripsikäyttäytymiseen. Kehitystä tietenkin odotan, sehän se kouluttautumisen ripsiin asti ulottuva tarkoitus on.
Vierailija kirjoitti:
Ripsienpidennykset ovat todella juntit, en ole yhdelläkään fiksulla ihmisellä niitä nähnyt.
Minä olen kyllä nähnyt muutamalla fiksulla. Mutta jokaisella meillä on sokea pisteemme.
Jos pitää arvottaa, ankkahuulet on paljon pahempi fiksuutta kyseenalaistava tekijä.
2