Se ois tänään neljäs ryyppypäivä viikon sisään, kun ei tätä pahkasika-maailmaa jaksa enää selvinpäin
Pyrkimyksenä on juoda henki pois. Jos edes masentuis juomisen seurauksena niin pahasti, että pystyisi päättämään päivänsä.
Kommentit (13)
Yritin jo kolme vuotta sitten alkaa täyspäiväiseksi juopoksi. Ongelmani on etten saata juoda kuin 5-6 päivää maksimissaan ja sitten on pakko pitää taukoa. Juominen tappaa liian hitaasti. Enkä osaa ruinata päihdyttäviä lääkkeitä. Yhteisvaikutus kun voisi hoitaa homman.
Aiwan! Alkoholismisi on jonkun toisen syy. :D
Alkonarkeilla on nuo alkonarkkien ongelmat.
Oikea asenne. Elät kuten haluat, etkä muiden toiveiden mukaan.
Neljäs taitaa olla mullakin menossa viikon sisään. Pää ei kestä sairautta jota ei voi parantaa, eläkkeelle ei toivoakaan päästä kun "liian nuori". Ikuinen köyhyys jotta eläkefirmat voi jakaa miljoonaosinkojaan miljonääreilleen, kun sitä muutaman satasen eläkettä ei voi maksaa meille jotka odottaa vaan että tulee tarpeeksi vanhaks että pääsee eläkkeelle.
Ja kaikille tämän palstan parantajille toistan, tähän sairauteen ei ole absoluuttisesti minkäänlaista parannuskeinoa. Oireita yritetään hallita ja siinä se.
Ai hitto mulle tulee vast torstaina rahaa . Sit narahtaa korkki.
Jos päätän ruveta juopoksi, alan tilata Virosta kotiinkuljetettuna viinitonkkia, olutlaatikoita ja vodkaa.
Kaikki tietty halvinta laatua.
Vierailija kirjoitti:
Jos päätän ruveta juopoksi, alan tilata Virosta kotiinkuljetettuna viinitonkkia, olutlaatikoita ja vodkaa.
Kaikki tietty halvinta laatua.
Minä tein kotiviiniä kun yritin alkaa juopoksi. Tuo tilaaminen on kyllä järkevää muutenkin. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.
Veit itsesäälin kyllä jo aika next levelille täytyy sanoa :D Tosta on pohjalle vielä (valitettavasti) matkaa. Mä meinasin dokuaikoina kännissä t appaa itseni monta kertaa, onneks ei käynyt vahinkoa. Päihtyneenä tehdään suurin osa itsem*rhista, kun selvin päin esim. ymmärtää ettei oikeasti halua kuolla.
Hakeudu hoitoon, kun olet siihen ehkä joskus valmis.
Ymmärrän hyvin. Tekisi mieli tehdä sama.