Miksi niin moni värjää hiuksensa selkeästi luonnottoman värisiksi?
Kirkkaanpunainen, pinkki, sininen, vihreä mitä näitä on... Näkyy kilometrin päähän että ihmisen ei kuulu tältä näyttää. Luonnollisemmat sävyt voittavat aina.
Kommentit (54)
Koska mä voin ja haluan. Muita kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Yleensä ihmiset tahtovat näyttää miellyttävältä ja tuollaiset värit sopivat käytettäväksi lähinnä kerran vuodessa vappuna (ja silloinkin toivon mukaan lähtevät pesussa)
Vierailija kirjoitti:
Perusteletko muutkin päätöksesi yhtä hyvin?
Noi pinkit, siniset ja vihreät hiukset kielivät välittömästi, että henkilö on alempaa laatua.
Luonnottomus vetää tyhmiä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelin lyhyesti ja ytimekkäästi. Vai olisiko pitänyt kirjoittaa romaani siitä, miksi värjään hiukseni väreillä, joista sinä et pidä?
Sama juttu kun vedetään ilmapallotissit, ylettömän paksut huulet jne.
Moni? Ei noita kyllä paljon näe. Lähinnä 15-25-vuotiailla, eikä niilläkään yleisesti.
Tämä on taas jotain totaalisen turhaa Laasasen oppipoikien naismieltymysten vänkkäämistä. Koettakaa ymmärtää, että maailma ei pyöri teidän napanne ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kun vedetään ilmapallotissit, ylettömän paksut huulet jne.
kumipallot saattavat näyttää vaatteiden alla hopa hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Noi pinkit, siniset ja vihreät hiukset kielivät välittömästi, että henkilö on alempaa laatua.
Kyllä, sellaisilla saa järjestettyä itsensä hetkessä alimpaan sosiaaliluokkaan.
Mulle tulee kanssa aina vappuperuukki mieleen
Rumat ja ilkeän näköiset kasvot on pahemmat. Hiukset on vaan värjätty, kasvoille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelin lyhyesti ja ytimekkäästi. Vai olisiko pitänyt kirjoittaa romaani siitä, miksi värjään hiukseni väreillä, joista sinä et pidä?
Minäkin haluaisin ja pystyisin tehdä vaikka ja mitä mutta jätän paljon tekemättä koska ajattelen muitakin.
Vieläkö se on muotia? En tiedä kuin yhden joka on jämähtänyt pinkkiin hiusväriin. Ihan hauskoja värejä sinällään, mutta ei aina sovi kantajalleen. Vaati se pukeutumiselta ja meikiltäkin jotakin.Ja oikean sävyn siitä shokkiväristä. Ei näytä hyvältä tupakkanaamaa vasten jos silmien alla on rinkulat ja suussa vinoja ruskeita hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin ja pystyisin tehdä vaikka ja mitä mutta jätän paljon tekemättä koska ajattelen muitakin.
Onneksi olen jo päässyt siihen ikään, ettei voisi vähempää kiinnostaa, mitä muut ovat mieltä ulkonäöstäni. Riittää, kun se miellyttää minua itseäni.
Kyllä shokkivärit kertovat ihmisen tyylitajusta, yhteiskunnallisesta asemasta ja älykkyydestä kaiken oleellisen. Näitä "oman tien kulkijoita" harvemmin näkee vaativissa johtotehtävissä, ennemminkin sossun luukulla tai peräseinäjoen K-marketin kassalla. Omasta mielestään ovat cooleja ja siistejä, muiden silmissä säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä shokkivärit kertovat ihmisen tyylitajusta, yhteiskunnallisesta asemasta ja älykkyydestä kaiken oleellisen. Näitä "oman tien kulkijoita" harvemmin näkee vaativissa johtotehtävissä, ennemminkin sossun luukulla tai peräseinäjoen K-marketin kassalla. Omasta mielestään ovat cooleja ja siistejä, muiden silmissä säälittäviä.
:D Olen lukion opettaja ja värjään hiuksiani ko. väreillä. En ole edes ainoa meidän opehuoneessa.
Miksi ei?