Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~oOo~~HELMInauhan viikonloppu~~oOo~~

08.09.2006 |

Huomenta! Minä täällä taas.. =)

Eiköhä tähä pinoo voi kirjotella koko vkonlopun kun o ollu ni hiljasta täällä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma [size=3][b][color=pink]( . )[/color][/b][/size]viestiä pukkaa, sorry kaikille: Örppänä uiskentelee ja törmäilee pitkin poikin kohtua, millon tuntuu [b]töks[/b] masun puolella, millon selän. Ehanaa.. =) [size=4][color=red]♥[/color][/size] Täytyy nyt nauttia ku ei tiä millon se hiljasuus iskee jälleen.

Kaikille [size=2][b][color=green]duhadedille[/color][/b][/size] pikaista paranemista toivon mä!

Ja [b][color=blue]uusille[/color][/b] tervetuloa!

Nyt täytyy taas rientää, [b][color=purple]illanjatkeita Helminauhalaisille ja hyviä vointeja!![/color][/b]

Maaret(ti) & örppänä [color=red][size=3]♥[/size][/color] (rv19+0/19+5) (kääks, puoliväli lähestyy.. =))

Vierailija
22/23 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi prkl.. Täytyy vissii jättää tuo kikkailu kokonaa.. HÖH!!

Maaret(ti) [b](syntytumpelo)[/b]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ei vaan meinaa hellittää! Onneksi on viikonloppu ja sataa niin ei tarvi nokkaansa ulos laittaa! Oon pyöriny lastentarvikeliikkeiden nettisivuilla ja yrittäny löytää kivoja yhdistelmävaunuja. Mutta kun on ensikertalaisena liikkeellä niin pää on ihan pyörällä! Niitä on niin monennäkösia ja hintasia ettei meinaa ottaa selvää. Asutaan sen verran kauempana että vaunukaupoille tulee matkaa yli 100km yhteen suuntaan, ei huvittais montaa reissua tehdä. Joko te muut ootte pohtinu näitä? Tai onko vaunut jo olemassa? Mitä suosittelette? Kun tarvittais semmoset vaunut mitkä etenee hyvin myös auraamattomallakin tiellä, koiraa olis tarkotus lenkittää siinä samalla. Ite harrastan lenkkeilyä aika reippaasti et ne tulis kyllä ihan jokapäiväseen käyttöön. Oon aika pieni kokonen joten vaunujenkaan ei tarvis olla mitkään valtavat. Ja yhtä asiaa oon kummastellu: Mitä varten kaikki vaunut on harmaita tai mustia? En nyt mitään mintunvihreitä kaipaiskaan mut vähän jotain väriä.

Huh, aivan hiillyin ton asian kanssa :)

Oma (.) kasvaa mukavasti ja vointi on flunssaa lukuunottamatta vallan mainio.

Mukavaa viikonloppua,

Menier + masuvauva rv 16+4