Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaavinta?

01.07.2009 |

Minulla on menossa rv 7+4 taikka kp 53/26

ja tänään äsken kun tein testin niin tuli pyyhittäessä vaalean punaista verta. Testi oli nega. Minulla ei ole alavatsa kipuja tai mitään muitakaan kipuja.

Jos tulee keskenmeno niin eikö sen pitäis sattua,niin olen ymmärtänyt. Tarvitaanko tässä vaiheessa kaavintaa rv 8.

Kiitos jos viitsisit vastata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolme keskenmenoa suurinpiirtein samoilla viikoilla. Ensimmäinen rv 10, mutta lääkäri epäili silloin, että olisi jo mennyt kesken aikaisemmin, mutta ei antanut vaan merkkejä itsestään. Eli keskenmeno ei kesken mennessään satu. Vuotoa voi olla viikonkin päivät ilman sen kummempaa, mutta sitten kun sieltä oikeasti raskausaines tulee ulos, tuntuu se samanlaiselta kun supistuskivut. Eli silloin kyllä sattuu jonkun päivän..

Kaavinnan periaatteista en ole päässyt selvyyteen. Ensimmäisellä kerralla se minulle tehtiin, mutta toisella ja kolmannella annettiin tulla omin voin ulos. Ja ulos kaikki tuli, ilman mitään lääkitystäkään.

Vierailija
2/2 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta mulla oli tuulimuna tai rypäleraskaus. viikkoja 11+3 ultrassa ei näkynyt sikiötä. sairaalaan sitten tarkempiin tutkimuksiin. lääkäri mulle sanoi että he tekee lääkkeellisen tyhjennyksen jos vaan voivat, mutta jos epäillään jotain -mulla rypäleraskautta- täytyy tehdä kaavinta että patologi voi kattoa onko jokin vaaran taikka vamman aiheuttaja olemassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla