MAALISmasujen perjantaipino
Eilinen keskustelu:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8287821&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (23)
eilen täällä hermostuksissani tärisin tulevaa ultraa,no normaali löydöshän (ompa kylmästi sanottu) siellä köllötteli,niskaturvotus 0,9 ja pää-perä 5,1cm,vastasi päivälleen viikkoja,kaikki siis hyvin,turhaan taas huolehdin ja pelkäsin ja panikoin...=D...
Tervetuloa uusille maaliksille,meitähän on jo aika joukko :)
t. Pööh rv 12+1
Terveppä terve taas kaikille. Oon vähän kade kun muilla alkaa mahat jo näkyä.. Itellä niin paljon muutakin tässä päällä ettei muuta kun tunnu... en oo ihan varma mutta liikehdintää kai on jo jonkun verran mutta taidan viikon vielä odotella ennenkun menen sanomaan mitään...
Seksi elämä on parempi kuin koskaan aikasemmin.. Ei tarvitse omasta puolestani ainakaan valitella.. Raskaus on ollut muutenkin ihan erilainen ku viimeks.. Olin ehkä vähän liian nuori ja keho ei tainnut olla viimeksi ihan valmis... sain siis esikoisen 17 vuotiaana. Viimeks oli koko raskausajan tosi huono olo ja vaikeeta. mutta nyt oon elämäni iskussa.. paitsi että itku on kauheen herkässä.
Kävin toisenkin kerran niskapoimu ultrassa ja nyt oli poimu ihan normaali... 1,4 cm. mukavaa kun meitä on jo näin paljon ja taisi yksi toinenkin tulla Vammalaan synnyttämään...
käyköhän tälläkin kertaa tuuri ja sais synnyttää tasan laskettuna päivänä vielä toisenkin kerran.... tuskimpa vaan...
Pirpaliinalle paljon onnea!!!!
Jaksamisia kaikille
-Careless- rv 13+5
Oikein paljon Onnea Pirpaliina!
Toivotaan, että kaikki menee jatkossa ok! Itse kaksi km kokeneena tiedän, miltä tuntuu. Viimeisin km mulla oli maaliskuussa ja nyt on menossa 15. rv.
Joka tapauksessa ONNEA!
Kerry rv 14+4