Onko sopiva mekko häihin?
http://www.ebay.com/itm/141537861236?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Onko mielestänne liian koristeltu häävieraan puvuksi? Ei ehkä se klassisin vaihtoehto, mutta itseäni tuollainen vintage-tyylinen mekko himottaisi enemmän kuin tavallinen kotelomekko. En kuitenkaan haluaisi, että puku olisi mauton toisen häihin, mutta itseäni nuo paljetit ja hapsut samalla kiinnostaa, mutta myös epäilyttää. Viimeksi olen ollut häissä 11-vuotiaana, joten en osaa ihan arvioida, mikä on korrektia ja mikä ei.
Kommentit (8)
Hieno! On mielestäni oikein sopiva häävieraalle.
Niin kauan kun mekko ei ole valkoinen tai todella antava tai muuten vain mauton niin asua on ok. Saa olla näyttävyyttä kunhan ei vie huomiota morsiammesta. Tuo on minusta sovelias ja kaunis
Minusta toi on hieno! Tohon sais vielä vaikka mitä hienoo yhdistettyä, vaikka puuhkaa talvihäihin, kimaltavat korkkarit, näyttävä hiuskoriste jnejne, mutta kannattaa kuitenkin pitää muu asustus hillittynä, jotta et 'vie huomiota morsiamelta' :)
Tässä on sopiva mekko:
Kaunis mekko, vähän ton tyylisiä oon tainnut nähdäkin häissä eli aivan hyvä häävieraalle:)
Laita vaan, kerrankin jotain muuta kuin ne iänikuiset Marimekon puuvillakaavut tai tylsät jakkupuvut.
Kiitos kovasti, jos mammojen mielestä ei ole liian mauton, niin sitten kelpaa minulle. Meinasinkin asustaa jollain 20-luvun tyylisellä hiuskoristeella tai pannalla ehkä (ei sentään mitään sulkia).